У закладах освіти надсилайте копії документів через Дію: 100% закладів середньої та вищої освіти Полтавщини підключили Дія.QR
У закладах освіти надсилайте копії документів через Дію: 100% закладів середньої та вищої освіти Полтавщини підключили Дія.QR
Надсилайте копії документів через застосунок Дія. Це зручно, адже документи у Дії завжди під рукою. Усі школи, гімназії, ліцеї й університети Полтавської області підключили сервіс Дія.QR. Це значить, у них можна надсилати копії документів через застосунок Дія.
Зокрема, копії ID-картки, картки платника податків, довідки ВПО чи свідоцтва про народження дитини. Наприклад, під час вступу до університету чи коли переводите дитину до іншої школи.
Щоб надіслати копію через Дію, вам достатньо мати у застосунку документ, копію якого потрібно надіслати та активований Дія.Підпис.
Як працює шеринг документів через Дія.QR у закладах освіти:
1. Працівник закладу надає вам QR-код для шерингу документів через Дію.
2. Ви відкриваєте QR-сканер у застосунку Дія, який розміщений у розділі Стрічка, та наводите його на QR-код.
3. Вам автоматично у Дії відкривається запит на відправку копії документа. У запиті вказано, хто запитує і копію якого саме документа. Підпишіть запит Дія.Підписом. Дія автоматично сформує чернетку електронного листа з PDF-копією цифрового документа та електронною адресою, куди потрібно відправити копію. Вам залишиться лише натиснути «Надіслати».
Для жителів громади це можливість зручно надіслати копію документа через застосунок Дія, натиснувши кілька кнопок у смартфоні. А для установи – швидко отримати необхідну копію відразу на власний e-mail, щоб далі прикріпити до заяв чи договорів. І не потрібно повертатись додому шукати паперовий документ чи сканер, щоб зробити копію.
Дія.QR – це сервіс, завдяки якому заклади, організації, підприємства будь-якої форми власності, а також органи місцевого самоврядування та державної влади отримують копії цифрових документів своїх клієнтів через застосунок Дія у форматі PDF безпосередньо на електронну пошту, що значно спрощує документообіг.
Полтавська область займає провідні позиції у впровадженні цього сервісу.
«Наразі 100% закладів середньої та вищої освіти Полтавщини державної та комунальної форм власності підключили Дія.QR, що свідчить про прагнення регіону максимально спростити взаємодію громадян із паперами, – зауважив начальник Полтавської ОВА Філіп Пронін. – Крім освітніх закладів, сервісом користуються центри надання адміністративних послуг, їхні територіальні підрозділи та віддалені робочі місця, управління соціального захисту населення, заклади культури, підприємства-надавачі житлово-комунальних послуг та приватні установи регіону».
Нагадуємо, сервіс Дія.QR доступний для малого і середнього бізнесу, органів місцевого самоврядування й органів державної влади, закладів освіти, медицини і комунальних підприємств, громадських організацій та інших компаній, які для своїх бізнес-процесів потребують отримання копій документів.
Створити Дія.QR може керівник юридичної особи або ФОП, достатньо заповнити коротку форму на пораталі Дія: https://diia.gov.ua/services/diyaqr
Дія.QR – це крок до цифрового майбутнього!
У закладах освіти надсилайте копії документів через Дію: 100% закладів середньої та вищої освіти Полтавщини підключили Дія.QR
Надсилайте копії документів через застосунок Дія. Це зручно, адже документи у Дії завжди під рукою. Усі школи, гімназії, ліцеї й університети Полтавської області підключили сервіс Дія.QR. Це значить, у них можна надсилати копії документів через застосунок Дія.
Зокрема, копії ID-картки, картки платника податків, довідки ВПО чи свідоцтва про народження дитини. Наприклад, під час вступу до університету чи коли переводите дитину до іншої школи.
Щоб надіслати копію через Дію, вам достатньо мати у застосунку документ, копію якого потрібно надіслати та активований Дія.Підпис.
Як працює шеринг документів через Дія.QR у закладах освіти:
1. Працівник закладу надає вам QR-код для шерингу документів через Дію.
2. Ви відкриваєте QR-сканер у застосунку Дія, який розміщений у розділі Стрічка, та наводите його на QR-код.
3. Вам автоматично у Дії відкривається запит на відправку копії документа. У запиті вказано, хто запитує і копію якого саме документа. Підпишіть запит Дія.Підписом. Дія автоматично сформує чернетку електронного листа з PDF-копією цифрового документа та електронною адресою, куди потрібно відправити копію. Вам залишиться лише натиснути «Надіслати».
Для жителів громади це можливість зручно надіслати копію документа через застосунок Дія, натиснувши кілька кнопок у смартфоні. А для установи – швидко отримати необхідну копію відразу на власний e-mail, щоб далі прикріпити до заяв чи договорів. І не потрібно повертатись додому шукати паперовий документ чи сканер, щоб зробити копію.
Дія.QR – це сервіс, завдяки якому заклади, організації, підприємства будь-якої форми власності, а також органи місцевого самоврядування та державної влади отримують копії цифрових документів своїх клієнтів через застосунок Дія у форматі PDF безпосередньо на електронну пошту, що значно спрощує документообіг.
Полтавська область займає провідні позиції у впровадженні цього сервісу.
«Наразі 100% закладів середньої та вищої освіти Полтавщини державної та комунальної форм власності підключили Дія.QR, що свідчить про прагнення регіону максимально спростити взаємодію громадян із паперами, – зауважив начальник Полтавської ОВА Філіп Пронін. – Крім освітніх закладів, сервісом користуються центри надання адміністративних послуг, їхні територіальні підрозділи та віддалені робочі місця, управління соціального захисту населення, заклади культури, підприємства-надавачі житлово-комунальних послуг та приватні установи регіону».
Нагадуємо, сервіс Дія.QR доступний для малого і середнього бізнесу, органів місцевого самоврядування й органів державної влади, закладів освіти, медицини і комунальних підприємств, громадських організацій та інших компаній, які для своїх бізнес-процесів потребують отримання копій документів.
Створити Дія.QR може керівник юридичної особи або ФОП, достатньо заповнити коротку форму на пораталі Дія: https://diia.gov.ua/services/diyaqr
Дія.QR – це крок до цифрового майбутнього!