Новооржицька громада
Полтавська область, Лубенський район

У сервісних центрах Пенсійного фонду України можна надавати копії цифрових документів

Дата: 11.10.2024 08:29
Кількість переглядів: 71

завантаження 10102024.png

У сервісних центрах Пенсійного фонду України можна надавати копії цифрових документів

Завдяки цифровим технологіям дедалі прискорюється та осучаснюється процедура отримання послуг в державних органах. Наприклад, віднедавна громадяни, які звертаються за послугами до сервісних центрів Пенсійного фонду України, можуть скоростатися шерингом документів і обійтись без ксерокопій, сканкопій чи фотографування.

Шеринг документів (від англ. to share – поділитися) – це можливість надсилання копій цифрових документів до системи державного органу за допомогою мобільного застосунку «Дія».

У яких випадках можна скористатися шерингом цифрових документів? Тоді, коли фахівець Пенсійного фонду просить надати біометричний паспорт у формі ID-картки, реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) чи свідоцтво про народження. Зокрема, при призначенні / перерахунку пенсій, субсидій, пільг, страхових виплат; при виправленні / уточненні персональних даних у реєстрі застрахованих осіб; при оформленні та отриманні пенсійного посвідчення; при отриманні довідок (ОК-5, ОК-7), витягів з електронного реєстру листків непрацездатності, інших документів.

Як відбувається шеринг цифрових документів?

1. Відвідувач сервісного центру обирає необхідний цифровий документ в мобільному застосунку «Дія».

2. Натискає на документ, щоб згенерувати штрихкод (на зворотному боці документа), та продиктувати працівнику Фонду 13-значний код, зазначений під штрихкодом.

3. Співробітник сервісного центру Фонду вносить в інформаційну систему продиктований користувачем код з «Дії».

4. Користувачу надходить запит на надання копії цифрового документа, який потрібно підтвердити заздалегідь створеним «Дія.Підписом» у смартфоні. 

5. Після успішного накладання користувачем цифрового підпису копія документа надходить в інформаційну систему Фонду у форматі підписаного pdf-файлу та метаданих (json).

Як забезпечується дотримання вимог законодавства про захист персональних даних?

  1. Дані передаються в зашифрованому вигляді та можуть бути розшифровані (прочитані та оброблені) тільки тим державним органом, який їх запитав у користувача.

  2. Зашифрований пакет з даними надсилається на сервер органу лише після дозволу користувача, який він надає в застосунку «Дія» безпосередньо перед відправленням.

  3. Кожна цифрова копія документа містить інформацію про отримувача, його відділення та дату її формування.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь