Питання податкової знижки під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія»
Питання податкової знижки під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія»
Оржицька ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області інформує.
Відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Актуальні питання про податкову знижку» за участі начальника Оржицької ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області Раїси Мазняк.
Громадяни отримали відповіді на питання щодо підстав для нарахування податкової знижки, термінів подання декларації про майновий стан і доходи, певних обмежень її застосування тощо.
Спілкуйтеся з податковою службою дистанційно за допомогою сервісу
«InfoTAX» https://t.me/infoTAXbot
Більше інформації на офіційних сторінках у соціальній мережі Фейсбук:
Державна податкова служба України https://www.facebook.com/TaxUkraine
та ДПС у Полтавській області https://www.facebook.com/tax.poltava/
Підписуйтесь на канали інформування ДПС Телеграм https://t.me/tax_gov_ua
Державна податкова служба УкраїниYou Tube youtube.com/TaxUkraine
Підписуйтесь на канали інформування ДПС Телеграм https://t.me/tax_gov_ua
Державна податкова служба УкраїниYou Tube youtube.com/TaxUkraine
Тренінг для платників податків щодо листування з контролюючими органами засобами електронного зв’язку
Нещодавно начальник Оржицької державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області Раїса Мазняк провела тренінг для платників податків щодо використання електронних сервісів ДПС.
Під час заходу очільниця проінформувала, що з метою налагодження та поліпшення роботи платники податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті, можуть здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». У разі бажання або відмови отримувати документ через Електронний кабінет платника необхідно подати відповідну заяву.
Також було зазначено, що алгоритм подання Заяви про бажання/відмови отримувати документ через Електронний кабінет наступний: здійснити вхід до приватної частини кабінету та, скориставшись режимом «Введення звітності», обрати форму заяви F/J 1391602 – Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет або F/J 1391702 – Заява про відмову отримувати документ через Електронний кабінет; створити заяву та заповнити її (вказати електрону адресу, реєстраційні дані платника заповнюються автоматично); перевірити, зберегти, підписати та відправити заяву до контролюючого органу.
Наприкінці заходу Раїса Мазняк прокоментувала, що електронне листування з ДПС через Електронний кабінет платника є особливо актуальним під час воєнного стану.
Спілкуйтеся з податковою службою дистанційно за допомогою сервісу
«InfoTAX» https://t.me/infoTAXbot
Більше інформації на офіційних сторінках у соціальній мережі Фейсбук:
Державна податкова служба України https://www.facebook.com/TaxUkraine
та ДПС у Полтавській області https://www.facebook.com/tax.poltava/
Підписуйтесь на канали інформування ДПС Телеграм https://t.me/tax_gov_ua
Державна податкова служба УкраїниYou Tube youtube.com/TaxUkraine
Підписуйтесь на канали інформування ДПС Телеграм https://t.me/tax_gov_ua
Державна податкова служба УкраїниYou Tube youtube.com/TaxUkraine