З В І Т про проведення внутрішньої оцінки якості відділення соціальної роботи ЦНСП Новооржицької селищної ради за 2023 рік
З В І Т
про проведення внутрішньої оцінки якості відділення соціальної роботи ЦНСП Новооржицької селищної ради за 2023 рік
Діяльність відділення спрямована на проведення соціальної роботи з сім’ями, чи особами, які перебувають в складних життєвих обставинах.
Проведення соціально-профілактичної роботи, спрямованої на запобігання потраплянню в складні життєві обставини осіб/сімей, які належать до вразливих груп населення;
Надання особам/ сім’ям комплексу соціальних послуг, яких вони потребують, відповідно до переліку послуг, затвердженого Мінсоцполітики, з метою мінімізації або подолання таких обставин.
Фахівці із соціальної роботи ЦНСП Новооржицької селищної ради здійснюють професійну діяльність з надання соціальних послуг сім’ям з дітьми та особам, які перебувають у складних життєвих обставинах, сім’ям опікунів/піклувальників, прийомним сім’ям, сім’ям, які виховують дітей з інвалідністю; учасникам АТО/ ООС та їхнім сім’ям; особам, які повертаються з місць позбавлення волі та їх оточенню.
Відділенням соціальної роботи надаються наступні послуги:
-інформування;
- консультування;
-соціальний супровід сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування;
-соціальний супровід сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах;
Загальна кількість сімей/осіб, охоплених соціальними послугами у 2023 році складає 132, у яких 259 дітей, із 24 родини перебували під соціальним супроводом як родини, які опинилися у складних життєвих обставинах, у них 49 дітей.
Здійснено перевірку цільового використання державної допомоги 68 сім’ям, із них: при народженні 27, одиноким матерям 28 та багатодітним 13. Протягом року 30 родинам надавалась гуманітарна допомога у вигляді речей одягу, продуктових та фруктових наборів.
Також під соціальним супроводженням відділення у 2023 році перебували 2 прийомні сім’ї, в яких перебуває 4 дитини .
Всім сім’ям та особам надаються соціальні послуги на безоплатній основі.
Під час проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг відділення соціальної роботи використовувались методи опитування, супервізії отримувачів соціальних послуг, бесіди з працівниками відділення , що надають послуги.
З метою вивчення зворотньої думки отримувачів соціальних послуг, участь в опитуванні взяли 15 осіб. Проаналізувавши результати опитування, можна зробити висновок, що всі опитані позитивно оцінюють роботу працівників відділення соціальної роботи. Надаючи послуги, фахівці намагаються враховувати потреби кожного з отримувачів. Таким чином, в ході опрацювання опитувальників отримувачів послуг виявлено позитивну тенденцію у процесі надання соціальних послуг, задоволення індивідуальних потреб отримувачів послуг, дотримання вимог та показників забезпечення якості, встановлених Державними стандартами.
Згідно шкали оцінки якісних показників соціальної послуги відділення соціальної роботи показники відповідають встановленому рівню – «добре».
Показники кількісні |
Від 0% до 20% |
Від 21% до 50% |
Від 51% до 100% |
||
Кількість скарг та результат їх розгляду |
Добре |
|
|
||
Кількість задоволених звернень про отримання соціальних послуг |
|
|
Добре |
||
Адресність та індивідуальний підхід
Для вирішення питань, з якими звертаються отримувачі соціальних послуг до центру, використовується комплексний підхід для здійснення оцінок потреб сім’ї/особи.
За результатами опитувань, під час надання соціальних послуг працівники застосовують індивідуальний підхід з урахуванням фізичного та психічного стану отримувачів соціальних послуг та толерантне ставлення до расової приналежності, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, стану здоров’я, етнічного та соціального походження, сімейного та майнового стану, місця проживання, громадянства та мови отримувачів соціальних послуг.
Результативність
Згідно з проведеним опитуванням усі отримувачі задоволені наданням соціальних послуг, що відображається покращенням їх емоційного, психологічного, фізичного стану, позитивними змінами у стані отримувачів соціальної послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальні послуги не надавалась.
Скарг, стосовно надання соціальних послуг від отримувачів, не надходило.
Своєчасність
Під час проведення внутрішнього моніторингу та оцінки якості соціальних послуг вибірковий аналіз оцінки потреб показав, що надання послуг відбувається у потрібні строки та терміни. Відповідно до термінів, виконуються прийняття рішення щодо надання соціальних послуг та визначення індивідуальних потреб.
Доступність та відкритість
Відділення соціальної роботи знаходиться у приміщенні Центру надання соціальних послуг за адресою: с. Лазірки, вул.. Широка, 26 Лубенського району Полтавської області. Але, для покращення роботи відділу, потрібно мати окреме приміщення з необхідною кількістю кабінетів, обладнаних та пристосованих для проведення індивідуальних консультацій, надання психологічної допомоги.
Дотримання конфіденційності, поваги до гідності та недопущення негуманних і дискримінаційних дій до отримувача соціальної послуги
Під час проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг, згідно з проведеними опитуваннями визначено, що усі отримувачі соціальних послуг задоволені ставленням до них надавача послуг.
Під час надання соціальних послуг працівники установи дотримуються конфіденційності, поваги до гідності отримувачів та недопущення негуманних і дискримінаційних дій.
Професійність
Штатний розпис відділення сформовано відповідно до законодавства з урахуванням спеціалізації.
Штат відділення нараховує 3 штатні одиниці, з яких 2- провідні фахівці із соціальної роботи.
В наявності затверджені керівником установи посадові інструкції, що відповідають нормативно-правовим актам.
Усі працівники відділення ознайомлені з посадовими інструкціями та правилами внутрішнього трудового розпорядку під підпис. Усі фахівці відділення мають посвідчення єдиного зразка.
В усіх особових справах працівників містяться копії документів про освіту державного зразка.
Фахівці з соціальної роботи мають підвищують свій професійний рівень на курсах, про що мають відповідні сертифікати. Постійно приймають участь у нарадах, навчальних семінарах, тренінгах, у тому числі за допомогою інтернет-ресурсів.
Поінформованість отримувачів соціальних послуг про свої права та обов’язки, а також про державні органи й громадські організації, до повноважень яких належить здійснення захисту прав людини
Згідно з результатами опитувань, надавач соціальної послуги інформує отримувачів щодо їх прав та обов’язків, про державні органи й громадські організації, до повноважень яких належить здійснення захисту прав людини.
Одним із заходів проведення оцінки якості соціальних послуг є само- оцінювання працівників суб’єкту надання соціальних послуг. За результатами анкетування, працівники відділення соціальної роботи задоволені своєю роботою, готові працювати краще і підвищувати свій рівень кваліфікації.
Комісія з оцінки якості соціальних послуг працювала поетапно: збиралися дані та показники щодо надання соціальних послуг, проведено опитування, проаналізовані отримані дані. За результатами були визначені заходи з покращення якості надання соціальних послуг.
Оцінка якості соціальних послуг відділення соціальної роботи визначалася із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості соціальних послуг (узагальнювались статуси, які переважали).
Показники якісні |
Консультування |
Соціальний супровід сімей СЖО |
Соціальний супровід ПС |
Посередництво(медіація) |
Адресність та індивідуальний підхід |
|
|
|
|
Результативність |
|
|
|
|
Своєчасність |
|
|
|
|
Доступність |
|
|
|
|
Повага до гідності отримувача послуг |
|
|
|
|
Професійність |
|
|
|
|
Директор Олександр КОВАЛЬОВ