Новооржицька громада
Полтавська область, Лубенський район

Звіт про проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг відділенням організації натуральної та грошової допомоги ЦНСП Новооржицької селищної ради за 2023рік

Дата: 29.05.2024 13:38
Кількість переглядів: 22

Звіт про проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг відділенням організації натуральної та грошової допомоги

ЦНСП Новооржицької селищної ради за 2023рік

 

У 2023 році  у відділенні натуральної та грошової допомоги обслуговувалося 770 осіб. Послугу натуральної допомоги отримували громадяни похилого віку, особи з інвалідністю та громадяни, які перебувають у складних життєвих обставинах.  Виходячи з можливостей наявної фінансової та матеріально-технічної бази, відділення безоплатно надає послуги перукаря, швачки, прачки, робітника з комплексного обслуговування.

В Центрі у відділенні  натуральної та грошової допомоги є пункт прокату технічних та інших засобів реабілітації. У 2023 році на обліку в пункті прокату було  87 одиниць технічних засобів, а саме:

Ходунків інвалідних - 25од.

Інвалідних візків  - 14од

Палиць -39од.             

Милиць(комплектів) - 8  

Стілець нічний - 1                                                                                

Технічні засоби видаються безкоштовно для тимчасового користування громадянам, які знаходяться на обліку у структурних підрозділах Центру. Так у 2023році послугами прокату скористалися  59 осіб.

Для проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги використовувались такі методи оцінки: анкетування, спостереження за процесом надання соціальної послуги, аналіз звернень. В опитуванні взяли участь 91 отримувач соціальної послуги.

Від отримувачів послуги натуральної допомоги скарг на роботу відділення не надходило.

При проведенні внутрішньої оцінки якості соціальної послуги натуральної допомоги застосовувались наступні показники якості соціальної послуги: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, конфіденційність, повага до гідності отримувача соціальної послуги, професійність, поінформованість отримувача соціальної послуги про свої права та обов’язки, а також про державні органи й громадські організації, до повноважень яких належить здійснення захисту прав людини.

 

Адресність та індивідуальний підхід

Усім отримувачам соціальної послуги визначено індивідуальні потреби в  соціальних послугах.

З усіма отримувачами укладено договори про надання соціальної послуги.

Усі особові справи отримувачів містять індивідуальні плани надання соціальної послуги, що відповідають визначеним індивідуальним потребам отримувачів.

За результатами опитувань, під час надання соціальної послуги працівники застосовують індивідуальний підхід та толерантне ставлення до отримувачів послуг, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, стану здоров’я,  соціального походження, сімейного та майнового стану, місця проживання, громадянства та мови отримувача соціальної послуги.

Результативність

Згідно з проведеним опитуванням, 100% отримувачів задоволені наданням послуги натуральної допомоги, що відображається покращенням їх емоційного, психологічного, фізичного стану, позитивними змінами у стані отримувачів соціальної послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга не надавалась.

Незадоволених умовами надання соціальної послуги не виявлено.

Своєчасність

Рішення про надання соціальної послуги натуральної допомоги чи відмову у її наданні приймається відділом соціального захисту населення Новооржицької селищної ради  протягом 5 робочих днів з моменту звернення (подання заяви) отримувача соціальної послуги або його законного представника з урахуванням результатів визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, що відповідає термінам, визначеним Державним стандартом.

Результати визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги є підставою для складання/перегляду індивідуального плану та укладання договору про надання  соціальної послуги.

Протягом 5 днів з дня прийняття рішення про надання соціальної послуги  натуральної допомоги укладається договір про її надання, який підписується у двосторонньому порядку.

Усі особові справи отримувачів послуги містять договори про надання соціальних послуг, підписані у двосторонньому порядку та укладені у терміни, визначені Державним стандартом.

 Строки та терміни надання соціальної послуги відповідають зазначеним у договорі.

Доступність та відкритість

Відділення організації натуральної та грошової допомоги надає послуги у приміщенні зі спеціально обладнаними кабінетами.

 

Дотримання конфіденційності, поваги до гідності та недопущення негуманних і дискримінаційних дій  до отримувача соціальної послуги

Під час проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги, згідно з проведеними опитуваннями, усі отримувачі соціальної послуги натуральної допомоги задоволені ставленням до них надавача даної послуги.

Під час надання соціальної послуги працівники установи дотримуються конфіденційності, поваги до гідності отримувача соціальної послуги.

Усі договори про надання соціальних послуг містять положення щодо дотримання принципу конфіденційності.

Випадків порушення договору не виявлено.

Професійність

Штатний розпис відділення сформовано відповідно до законодавства з урахуванням спеціалізації.

Штат відділення нараховує 5,25 штатні одиниці.

В наявності затверджені керівником установи посадові інструкції, що відповідають нормативно-правовим актам.

Усі працівники відділення ознайомлені з посадовими інструкціями та правилами внутрішнього трудового розпорядку під підпис.

В усіх особових справах працівників містяться копії документів про освіту державного зразка.

Здійснюється проведення робочих нарад з питань законодавства у сфері надання соціальних послуг.

Поінформованість отримувача соціальної послуги про свої права та обов’язки, а також про державні органи й громадські організації, до повноважень яких належить здійснення захисту прав людини

Згідно з результатами опитувань, надавач соціальної послуги інформує отримувачів щодо їх прав та обов’язків, про державні органи й громадські організації, до повноважень яких належить здійснення захисту прав людини.

        Одним із заходів проведення оцінки якості соціальної послуги є само- оцінювання працівників суб’єкту надання соціальних послуг. За результатами самооцінки працівники відділення задоволені своєю роботою та готові працювати краще.

Комісія з оцінки якості соціальних послуг працювала поетапно: збиралися дані та показники щодо надання соціальних послуг, проведено опитування, проаналізовані отримані дані. За результатами були визначені заходи з покращення якості соціальної послуги.

Оцінка якості соціальної послуги натуральної допомоги визначалася із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості соціальних послуг (узагальнювались статуси, які переважали).

КІЛЬКІСНІ ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ

ВІД 0% ДО 20%

(ДОБРЕ)

ВІД 21% ДО 50%

(ЗАДОВІЛЬНО)

ВІД 51% ДО 100%

(НЕЗАДОВІЛЬНО)

КІЛЬКІСТЬ СКАРГ ДО ЗАГАЛЬНОЇ КІЛЬКОСТІ ОТРИМУВАЧІВ

«ДОБРЕ»

-

-

ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ

ВІД 80% ДО 100%  (ДОБРЕ)

ВІД 51% ДО 79%

(ЗАДОВІЛЬНО)

ВІД 0% ДО 50%

(НЕЗАДОВІЛЬНО)

АДРЕСНІСТЬ ТА

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД

«ДОБРЕ»

-

-

СВОЄЧАСНІСТЬ

«ДОБРЕ»

-

-

ДОСТУПНІСТЬ ТА ВІДКРИТІСТЬ

«ДОБРЕ»

-

-

КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ, ПОВАГА ДО ГІДНОСТІ

ОТРИМУВАЧА СОЦІАЛЬНОЇ

ПОСЛУГИ

«ДОБРЕ»

-

-

ПРОФЕСІЙНІСТЬ

«ДОБРЕ»

-

-

ПОІНФОРМОВАНІСТЬ ОТРИМУВАЧА СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ ПРО СВОЇ ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ

«ДОБРЕ»

-

-

 

КІЛЬКІСНІ ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ

ВІД 0% ДО 50%

(НЕЗАДОВІЛЬНО)

ВІД 51% ДО 79%

(ЗАДОВІЛЬНО)

ВІД 80% ДО 100%

(ДОБРЕ)

ЧАСТКА ЗАДОВОЛЕНИХ ЗВЕРНЕНЬ ПРО ОТРИМАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ

-

-

«ДОБРЕ»

ЧАСТОТА ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ

-

-

«ДОБРЕ»

 

 

Оцінка якості соціальної послуги натуральної допомоги,

яка надається відділенням  натуральної та грошової допомоги

Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг»

Новооржицької селищної ради

Згідно зі шкалою оцінки якісних та кількісних показників, оцінка якості соціальної послуги натуральної допомоги, яка надається відділенням організації натуральної та грошової допомоги Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Новооржицької селищної ради, відповідає статусу «Добре».

 

УЗАГАЛЬНЕНИЙ СТАТУС

РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО РОБОТІ З  НАДАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ  ПОСЛУГИ

«ДОБРЕ»

ПРОДОВЖУВАТИ РОБОТУ НАДАВАЧА

«ЗАДОВІЛЬНО»

-

«НЕЗАДОВІЛЬНО»

-

 

Незважаючи на загальну оцінку «Добре», в територіальному центрі розроблені заходи, які спрямовані на вдосконалення процесу обслуговування й підвищення якості СП, які надаються структурними підрозділами терцентру, а саме:

1. Посилити контроль за якістю та обсягом надання СП підопічним;

2. Регулярно проводити аналіз та обробку індивідуальних планів надання СП, забезпечувати оформлення даних відповідно вимог законодавства;

3. В межах фінансових можливостей сприяти зміцненню матеріально-технічної бази Центру;

4. Продовжувати  інформаційно-роз»яснювальну роботу серед населення з питань обслуговування структурними підрозділами Центру;

5. Продовжувати роботу з благодійними організаціями, приватними підприємцями, релігійними конфесіями у напрямку надання допомоги малозабезпеченим громадянам.

 

 

Директор                                                  Олександр КОВАЛЬОВ

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь