Звіт про проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг відділенням соціальної допомоги вдома ЦНСП Новооржицької селищної ради за 2023 рік
Звіт про проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг відділенням соціальної допомоги вдома ЦНСП Новооржицької
селищної ради за 2023 рік
Послугу догляду вдома отримують 251 осіб, з яких 26 - особи з інвалідністю. Наданням соціальної послуги охоплені всі населені пункти Новооржицької об’єднаноїтериторіальної громади. В опитуванні взяли 157 отримувачі соціальної послуги з різних населених пунктів громади.
Адресність та індивідуальний підхід
Усім отримувачам соціальної послуги визначено індивідуальні потреби у соціальних послугах.
З усіма отримувачами укладено договори про надання соціальної послуги.
Усі особові справи отримувачів соціальної послуги догляду вдома містять індивідуальні плани надання соціальної послуги, що відповідають визначеним індивідуальним потребам отримувачів.
За результатами опитувань, під час надання соціальної послуги працівники застосовують індивідуальний підхід з урахуванням фізичного та психічного стану отримувача соціальної послуги догляду вдома та толерантне ставлення до кожного підопічного.
Повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги догляду вдома здійснюється один раз на півроку, що відповідає Державному стандарту.
Результативність
Згідно з проведеним опитуванням, усі отримувачі задоволені наданням соціальної послуги догляду вдома, що відображається покращенням їх емоційного, психологічного, фізичного стану, позитивними змінами у стані отримувачів соціальної послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга не надавалась.
Незадоволених умовами надання соціальної послуги не виявлено.
Скарг від отримувачів послуги не надходило.
Своєчасність
Оцінювання потреб у соціальній послузі проводиться протягом 5 робочих днів з дати отримання заяви про надання соціальних послуг, що відповідає термінам, визначеним Державним стандартом.
Визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, підготовка індивідуального плану надання соціальної послуги догляду вдома та оформлення договору про обслуговування відбувається в строк. Всі договори щодо надання соціальної послуги догляду вдома підписані у двосторонньому порядку.
При наданні соціальної послуги з усіма отримувачами здійснюється дотримання строків та періодичності відвідувань.
Доступність та відкритість
Послуга догляду вдома надається за місцем проживання отримувача послуги з урахуванням карантинних вимог (на даний час).
Усі фахівці, які надають послугу, мають посадову інструкцію, що містить кваліфікаційні вимоги. Регулює права та обов’язки надавачів.Інформація щодо заходів, послуг Центру постійно висвітлюється на офіційній сторінці Центру в соціальній мережі FACEBOOK.
Дотримання конфіденційності, поваги до гідності та недопущення негуманних і дискримінаційних дій до отримувача соціальної послуги
Під час проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги, згідно з проведеними опитуваннями визначено, що усі отримувачі соціальної послуги догляду вдома задоволені ставленням до них надавача даної послуги.
Під час надання соціальної послуги працівники установи дотримуються конфіденційності, поваги до гідності отримувача соціальної послуги та недопущення негуманних і дискримінаційних дій.
Усі договори про надання соціальних послуг містять положення щодо дотримання принципу конфіденційності.
Випадків порушення договору не виявлено.
Професійність
Штатний розпис відділення сформовано відповідно до законодавства з урахуванням спеціалізації.
Штат відділення нараховує штатних одиниць, з яких – соціальні робітники.
В наявності затверджені керівником установи посадові інструкції, що відповідають нормативно-правовим актам.
Усі працівники відділення ознайомлені з посадовими інструкціями та правилами внутрішнього трудового розпорядку під підпис.
В усіх особових справах працівників містяться копії документів про освіту державного зразка.
Постійно здійснюється проведення робочих нарад з питань законодавства у сфері надання соціальних послуг.
Поінформованість отримувача соціальної послуги про свої права та обов’язки, а також про державні органи й громадські організації, до
повноважень яких належить здійснення захисту прав людини
Згідно з результатами опитувань, працівники - надавачі соціальної послуги інформують отримувачів щодо їх прав та обов’язків, про державні органи й громадські організації, до повноважень яких належить здійснення захисту прав людини.
Одним із заходів проведення оцінки якості соціальної послуги є само- оцінювання працівників суб’єкту надання соціальних послуг. За результатами проведення співбесіди працівники надавачі соціальної послуги догляду вдома, задоволені своєю роботою, готові працювати краще і підвищувати свій професійний рівень. Проблемним є питання психоемоційного навантаження. Працівники не скаржилися на психологічну несумісність із завідувачем відділення, що свідчить про позитивний психологічний клімат у колективі.
Комісія з оцінки якості соціальної послуги працювала поетапно: збиралися дані та показники щодо надання соціальної послуги, проведено опитування, проаналізовані отримані дані. За результатами були визначені заходи для покращення якості соціальної послуги.
Оцінка якості соціальної послуги догляду вдома визначалася із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості соціальних послуг (узагальнювались статуси, які переважали).
КІЛЬКІСНІ ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ |
ВІД 0% ДО 20% (ДОБРЕ) |
ВІД 21% ДО 50% (ЗАДОВІЛЬНО) |
ВІД 51% ДО 100% (НЕЗАДОВІЛЬНО) |
КІЛЬКІСТЬ СКАРГ ТА РЕЗУЛЬТАТ ЇХ РОЗГЛЯДУ |
«ДОБРЕ» |
- |
- |
ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ |
ВІД 80% ДО 100% (ДОБРЕ) |
ВІД 51% ДО 79% (ЗАДОВІЛЬНО) |
ВІД 0% ДО 50% (НЕЗАДОВІЛЬНО) |
АДРЕСНІСТЬ ТА ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД |
«ДОБРЕ» |
- |
- |
СВОЄЧАСНІСТЬ |
«ДОБРЕ» |
- |
- |
ДОСТУПНІСТЬ ТА ВІДКРИТІСТЬ |
«ДОБРЕ» |
- |
- |
КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ, ПОВАГА ДО ГІДНОСТІ ОТРИМУВАЧА СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ |
«ДОБРЕ» |
- |
- |
ПРОФЕСІЙНІСТЬ |
«ДОБРЕ» |
- |
- |
ПОІНФОРМОВАНІСТЬ ОТРИМУВАЧА СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ ПРО СВОЇ ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ |
«ДОБРЕ» |
- |
- |
КІЛЬКІСНІ ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ |
ВІД 0% ДО 50% (НЕЗАДОВІЛЬНО) |
ВІД 51% ДО 79% (ЗАДОВІЛЬНО) |
ВІД 80% ДО 100% (ДОБРЕ) |
ЧАСТКА ЗАДОВОЛЕНИХ ЗВЕРНЕНЬ ПРО ОТРИМАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ |
- |
- |
«ДОБРЕ» |
ЧАСТОТА ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ |
- |
- |
«ДОБРЕ» |
Оцінка якості
соціальної послуги догляду вдома,
яка надається відділенням соціальної допомоги вдома «Центр надання соціальних послуг» Новооржицької селищної ради в цілому
Згідно зі шкалою оцінки якісних та кількісних показників, оцінка якості соціальної послуги догляду вдома, яка надається відділенням соціальної допомоги вдома «Центр надання соціальних послуг» Новооржицької селищної ради відповідає статусу «Добре».
УЗАГАЛЬНЕНИЙ СТАТУС |
РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО РОБОТІ З НАДАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ |
«ДОБРЕ» |
ПРОДОВЖУВАТИ РОБОТУ НАДАВАЧА |
«ЗАДОВІЛЬНО» |
- |
«НЕЗАДОВІЛЬНО» |
- |
Заплановані заходи для покращення соціальної допомоги вдома ЦНСП Новооржицької селищної ради:
підвищувати рівень кваліфікації соціальних робітників за допомогою навчальних семінарів;
в межах фінансової можливості сприяти зміцненню матеріально- технічної бази відділення соціальної допомоги вдома в частині забезпечення соціальних робітників тонометрами та засобами захисту;
продовжувати роботу щодо виявлення одиноких громадян та осіб з інвалідністю з метою надання їм необхідної допомоги ;
своєчасно проводити аналіз та обробку індивідуальних планів надання соціальної послуги, та інших необхідних форм та забезпечувати
оформлення документації відповідну роботу з надавачами соціальних послуг щодо підвищення якості соціального обслуговування отримувачів послуг;
проводити відповідну роботу, спрямовану на своєчасність та результативність розгляду скарг і звернень отримувачів соціальних послуг;
переглядати дати та особові справи громадян, які перебувають на обслуговуванні у відділенні та проводити повторне визначення індивідуальних потреб один раз на півроку;
згідно карт визначення індивідуальних потреб здійснити перегляд індивідуальних планів раз на півроку.
Директор
ЦНСП Новооржицької
селищної ради Олександр КОВАЛЬОВ