Новооржицька громада
Полтавська область, Лубенський район

одання через Електронний кабінет заяви на повернення з бюджету помилково та/або надміру сплачених сум

Дата: 30.10.2023 10:51
Кількість переглядів: 87

Подання через Електронний кабінет заяви на повернення з бюджету помилково та/або надміру сплачених сум

 

    Оржицька ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області повідомляє.

Вхід до електронного сервісу «Електронний кабінет» здійснюється за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/ та надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою мобільного застосунку Дія або з використанням «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

Режим «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету забезпечує можливість створення платниками податкової, фінансової, статистичної звітності, звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, зокрема, заяви про повернення помилково та/або надмiру сплачених сум грошових зобов’язань та пенi (далі – Заява), і подання її до контролюючих органів.

При створенні Заяви в режимі «Введення звітності» платник самостійно встановлює фільтр за параметрами: «рік», «період», «тип форми», зокрема «J(F)13 Запити». З переліку електронних форм обирає необхідну форму Заяви J/F 1302001 – Заява про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені.

Для юридичних осіб використовується код електронної форми Заяви J1302001, для фізичних осіб – F1302001.

При натисканні на поле «Заява про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені» система відкриває вікно, в якому потрібно в полі «Код ДПІ» зазначити територіальний орган ДПС, до якого подається заява, після чого натиснути кнопку «Створити» для відкриття форми Заяви для заповнення.

Під час формування Заяви відбувається автоматичне заповнення полів, а саме, «Код органу ДПС, куди подається заява», «Назва органу ДПС, куди подається заява», «Податковий номер платника або серія (за наявності) та номер паспорта фізичної особи – платника податків», «Найменування або прізвище, ім'я, по батькові (для фізичних осіб) платника податків», «Поштова адреса»).

Інші поля електронної Заяви підлягають обов’язковому заповненню платником.

При виборі напряму перерахування коштів (позначка "v") платник повинен заповнити один з чотирьох напрямів перерахування коштів та реквізити для такого перерахування.

До Заяви надається можливість приєднати додатки через форму J/F1360102 – Документ довільного формату (копії платіжних інструкцій, тощо).

Для цього у вкладці «Додатки» необхідно обрати опцію «Додати» документ довільного формату (F/J 1360102) та заповнити обов’язкові поля форми.

Оскільки у полі «Дата сплати до бюджету» Заяви вказується інформація щодо одного платіжного документа відповідно до якого була помилково або надміру сплачена сума грошових зобов’язань або пені, то з метою повернення таких сум за кількома платіжними документами, платник подає окремі Заяви за кожним платіжним документом.

Після заповнення форми Заяви платник натискає на кнопку «Перевірити» і система перевіряє повноту заповнення реквізитів.

У разі наявності незаповнених обов’язкових полів система видає відповідне повідомлення, у разі проходження перевірки система видає повідомлення «ОК».

Після проходження перевірки платник натискає на кнопку «Зберегти» і система в «Електронному кабінеті» зберігає чернетку Заяви.

Після підписання платником Заяви за допомогою КЕП (або ЕЦП) система автоматично надсилає її до органу ДПС для опрацювання. Платнику формується квитанція № 1 щодо отримання ДПС заяви про повернення.

В розділі «Вхідні/вихідні документи» Заява доступна платнику для перегляду та друку, а також відображається квитанція № 2 за результатом перевірки Заяви територіальним органом ДПС.

 

Спілкуйтеся з податковою службою дистанційно за допомогою сервісу 

«InfoTAX»   https://t.me/infoTAXbot

     Більше інформації на офіційних сторінках у соціальній мережі Фейсбук:

       Державна податкова служба  України  https://www.facebook.com/TaxUkraine

          та  ДПС у Полтавській області  https://www.facebook.com/tax.poltava/

Підписуйтесь на канали інформування ДПС Телеграм https://t.me/tax_gov_ua 

          Державна податкова служба УкраїниYou Tube  youtube.com/TaxUkraine

Підписуйтесь на канали інформування ДПС Телеграм https://t.me/tax_gov_ua 

          Державна податкова служба УкраїниYou Tube  youtube.com/TaxUkraine

Подання через Електронний кабінет заяви на повернення з бюджету помилково та/або надміру сплачених сум

 

    Оржицька ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області повідомляє.

Вхід до електронного сервісу «Електронний кабінет» здійснюється за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/ та надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою мобільного застосунку Дія або з використанням «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

Режим «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету забезпечує можливість створення платниками податкової, фінансової, статистичної звітності, звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, зокрема, заяви про повернення помилково та/або надмiру сплачених сум грошових зобов’язань та пенi (далі – Заява), і подання її до контролюючих органів.

При створенні Заяви в режимі «Введення звітності» платник самостійно встановлює фільтр за параметрами: «рік», «період», «тип форми», зокрема «J(F)13 Запити». З переліку електронних форм обирає необхідну форму Заяви J/F 1302001 – Заява про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені.

Для юридичних осіб використовується код електронної форми Заяви J1302001, для фізичних осіб – F1302001.

При натисканні на поле «Заява про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені» система відкриває вікно, в якому потрібно в полі «Код ДПІ» зазначити територіальний орган ДПС, до якого подається заява, після чого натиснути кнопку «Створити» для відкриття форми Заяви для заповнення.

Під час формування Заяви відбувається автоматичне заповнення полів, а саме, «Код органу ДПС, куди подається заява», «Назва органу ДПС, куди подається заява», «Податковий номер платника або серія (за наявності) та номер паспорта фізичної особи – платника податків», «Найменування або прізвище, ім'я, по батькові (для фізичних осіб) платника податків», «Поштова адреса»).

Інші поля електронної Заяви підлягають обов’язковому заповненню платником.

При виборі напряму перерахування коштів (позначка "v") платник повинен заповнити один з чотирьох напрямів перерахування коштів та реквізити для такого перерахування.

До Заяви надається можливість приєднати додатки через форму J/F1360102 – Документ довільного формату (копії платіжних інструкцій, тощо).

Для цього у вкладці «Додатки» необхідно обрати опцію «Додати» документ довільного формату (F/J 1360102) та заповнити обов’язкові поля форми.

Оскільки у полі «Дата сплати до бюджету» Заяви вказується інформація щодо одного платіжного документа відповідно до якого була помилково або надміру сплачена сума грошових зобов’язань або пені, то з метою повернення таких сум за кількома платіжними документами, платник подає окремі Заяви за кожним платіжним документом.

Після заповнення форми Заяви платник натискає на кнопку «Перевірити» і система перевіряє повноту заповнення реквізитів.

У разі наявності незаповнених обов’язкових полів система видає відповідне повідомлення, у разі проходження перевірки система видає повідомлення «ОК».

Після проходження перевірки платник натискає на кнопку «Зберегти» і система в «Електронному кабінеті» зберігає чернетку Заяви.

Після підписання платником Заяви за допомогою КЕП (або ЕЦП) система автоматично надсилає її до органу ДПС для опрацювання. Платнику формується квитанція № 1 щодо отримання ДПС заяви про повернення.

В розділі «Вхідні/вихідні документи» Заява доступна платнику для перегляду та друку, а також відображається квитанція № 2 за результатом перевірки Заяви територіальним органом ДПС.

 

Спілкуйтеся з податковою службою дистанційно за допомогою сервісу 

«InfoTAX»   https://t.me/infoTAXbot

     Більше інформації на офіційних сторінках у соціальній мережі Фейсбук:

       Державна податкова служба  України  https://www.facebook.com/TaxUkraine

          та  ДПС у Полтавській області  https://www.facebook.com/tax.poltava/

Підписуйтесь на канали інформування ДПС Телеграм https://t.me/tax_gov_ua 

          Державна податкова служба УкраїниYou Tube  youtube.com/TaxUkraine

Підписуйтесь на канали інформування ДПС Телеграм https://t.me/tax_gov_ua 

          Державна податкова служба УкраїниYou Tube  youtube.com/TaxUkraine

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь