Новооржицька громада
Полтавська область, Лубенський район

„НАДАННЯ ЩОРІЧНОЇ ДОПОМОГИ НА ОЗДОРОВЛЕННЯ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ ТА ДІТЯМ З ІНВАЛІДНІСТЮ, ПОСТРАЖДАЛИМ ВНАСЛІДОК ДІЇ ВИБУХОНЕБЕЗПЕЧНИХ ПРЕДМЕТІВ”

Дата: 12.05.2022 09:51
Кількість переглядів: 177

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ управління соціального

захисту населення Лубенської

районної державної адміністрації

01.12.2021 № 45( в редакції наказу від 02.05.2022 № 4)

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

„НАДАННЯ ЩОРІЧНОЇ ДОПОМОГИ НА ОЗДОРОВЛЕННЯ ОСОБАМ
З ІНВАЛІДНІСТЮ ТА ДІТЯМ З ІНВАЛІДНІСТЮ, ПОСТРАЖДАЛИМ ВНАСЛІДОК

ДІЇ ВИБУХОНЕБЕЗПЕЧНИХ ПРЕДМЕТІВ”

Управління соціального захисту населення

Лубенської райдержадміністрації

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та / або центру надання адміністративних послуг)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

пл. академіка Олексія Бекетова,19 м. Лубни, Полтавська область

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок-четвер з 8-00 до 17-15, п’ятниця з 8-00 до16-00

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

(05361)73576,71953,71844

електронна адреса: lub.rn.uszn@adm-pl.gov.ua

Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 1

1

Місцезнаходження

вул. Магістральна, 38, м. Гребінка, 37400

2

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт

(05359) 91140

електронна адреса: rayon08_grebn@ukr.net

Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 2

1

Місцезнаходження

вул. Центральна, 22, смт. Оржиця, 37700

2

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт

(05357) 91130

електронна адреса: uszn_1621@adm-pl.gov.ua

Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 3

1

Місцезнаходження

вул. Ярмаркова, 41, м. Пирятин, 37000

2

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт

(05358) 20574,20463,31665

електронна адреса: pir_uprav@adm-pl.gov.ua

Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 4

1

Місцезнаходження

вул. Незалежності, 62, м. Хорол, 37800

2

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт

(05362) 33060,33060

електронна адреса: uszn_horol@adm-pl.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про протимінну діяльність в Україні” від 06.12.2018 № 2642-УШ (далі - Закон)

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 03.12.2009 № 1317 „Питання медико-соціальної експертизи”

Постанова Кабінету Міністрів України від 21.11.2013 № 917 „Деякі питання встановлення лікарсько- консультативними комісіями інвалідності дітям”

Постанова Кабінету Міністрів України від 29.09.2021 № 1020 „Деякі питання призначення і виплати одноразової компенсації та щорічної допомоги, передбачених Законом України „Про протимінну діяльність в Україні” (далі - постанова № 1020)

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для отримання

звернення осіб з інвалідністю, яким установлено інвалідність унаслідок одержаних на території України ушкоджень здоров’я, спричинених вибухонебезпечними предметами, визначеними пунктом 1 частини першої статті 1 Закону;

звернення дітей з інвалідністю до 18 років, яким установлено інвалідність унаслідок одержаних на території України ушкоджень здоров’я, спричинених вибухонебезпечними предметами, визначеними пунктом 1 частини першої статті 1 Закону

7

Перелік необхідних документів

заява;

копія паспорта громадянина України / тимчасового посвідчення громадянина України / посвідки на постійне проживання / посвідки на тимчасове проживання / посвідчення біженця;

для дітей віком до 14 років - копія свідоцтва про народження дитини або за технічної можливості е-свідоцтва про народження (відображення в електронному вигляді інформації, що міститься у свідоцтві про народження, виготовленому на паперовому бланку), що подається засобами Єдиного державного веб-порталу електронних послуг „Портал Дія” (далі - Портал Дія);

копія реєстраційного номера облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) або за технічної можливості дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків заявника через засоби Порталу Дія, або дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, внесені до паспорта громадянина України або свідоцтва про народження;

рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу сільської, селищної, міської, районної у місті ради або суду про встановлення над дитиною-сиротою, дитиною, позбавленою батьківського піклування, опіки, піклування (у разі здійснення опіки або піклування над дітьми), про влаштування таких дітей на цілодобове перебування до закладів різних типів, форм власності та підпорядкування або рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті ради про влаштування дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, в прийомну сім’ю, дитячий будинок сімейного типу;

особам віком від 18 років - копія довідки медико- соціальної експертної комісії про групу і причину інвалідності;

дітям віком до 18 років - копія висновку лікарсько- консультативної комісії закладу охорони здоров’я про встановлення категорії „дитина з інвалідністю”

8

Спосіб подання документів

Заяви разом з необхідними документами для отримання щорічної допомоги на оздоровлення особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю, постраждалим внаслідок дії вибухонебезпечних предметів (далі - допомога на оздоровлення), подаються постраждалими особами або їхніми законними представниками до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій чи до виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних у містах рад, а в разі надання такої послуги через центр надання адміністративних послуг - до центрів надання адміністративних послуг.

Заяви разом з необхідними документами для призначення допомоги на оздоровлення приймаються від постраждалих осіб або їхніх законних представників структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних держадміністрацій лише в разі надіслання їх поштою або за технічної можливості в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Портал Дія)

9

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

10

Строк надання

Призначення постраждалій особі допомоги на оздоровлення проводиться один раз на рік до 15 жовтня поточного року.

Інформація про відмову у виплаті допомоги на оздоровлення надається у письмовому вигляді структурним підрозділом з питань соціального захисту населення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті ради постраждалій особі або її законному представнику протягом семи робочих днів після отримання заяви з необхідними документами

11

Перелік підстав для відмови в призначенні

Рішення про відмову у призначенні допомоги на оздоровлення може бути прийняте якщо:

перелік документів, необхідних для отримання допомоги на оздоровлення, не відповідає вимогам пункту 7 Порядку надання щорічної допомоги на оздоровлення особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю, постраждалим внаслідок дії вибухонебезпечних предметів, затвердженого постановою № 1020;

постраждалими особами або їхніми законними представниками надано недостовірну інформацію; отримання постраждалою особою протягом поточного року безоплатної санаторно-курортної путівки / путівки на оздоровлення / будь-якої грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки / компенсації вартості самостійного санаторно­курортного лікування / щорічної допомоги на оздоровлення за рахунок державного або місцевого бюджетів

12

Результат надання адміністративної послуги

Призначення та виплата постраждалій особі допомоги на оздоровлення у визначеному розмірі / рішення про відмову у виплаті допомоги на оздоровлення

13

Способи отримання відповіді (результату)

Призначення постраждалій особі допомоги на оздоровлення проводиться щорічно за зареєстрованим або фактичним місцем проживання


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь