поствідчення батькам багатодійтної сімї
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ управління соціального
захисту населення Лубенської
районної державної адміністрації
01.12.2021 № 45
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
„Установлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї”
Управління соціального захисту населення
Лубенської райдержадміністрації
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та / або центру надання адміністративних послуг)
Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг |
||||
1 |
Місцезнаходження |
пл. академіка Олексія Бекетова,19 м. Лубни, Полтавська область |
||
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Понеділок-четвер з 8-00 до 17-15, п’ятниця з 8-00 до16-00 |
||
3 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт |
(05361)73576,71953,71844 електронна адреса: lub.rn.uszn@adm-pl.gov.ua |
||
Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 1 |
||||
1 |
Місцезнаходження |
вул. Магістральна, 38, м. Гребінка, 37400 |
||
2 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт |
(05359) 91140 електронна адреса: rayon08_grebn@ukr.net |
||
Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 2 |
||||
1 |
Місцезнаходження |
вул. Центральна, 22, смт. Оржиця, 37700 |
||
2 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт |
(05357) 91130 електронна адреса: uszn_1621@adm-pl.gov.ua |
||
Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 3 |
||||
1 |
Місцезнаходження |
вул. Ярмаркова, 41, м. Пирятин, 37000 |
||
2 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт |
(05358) 20574,20463,31665 електронна адреса: pir_uprav@adm-pl.gov.ua |
||
Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 4 |
||||
1 |
Місцезнаходження |
вул. Незалежності, 62, м. Хорол, 37800 |
||
2 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт |
(05362) 33060,33060 електронна адреса: uszn_horol@adm-pl.gov.ua |
||
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||||
4 |
Закони України |
Закони України «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 № 2402-ІІІ |
||
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2010 № 209 «Деякі питання виготовлення і видачі посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї» |
||
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства України у справах сім’ї молоді і спорту від 13.08.2008 № 3337 «Про єдиний облік багатодітних сімей в Україні», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 05.09.2008 за № 815/15506; наказ Міністерства України у справах сім’ї молоді і спорту від 29.06.2010 № 1947 «Про затвердження Інструкції про порядок видачі посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 16.07.2010 за № 531/17826; наказ Міністерства соціальної політики України від 18.05.2021 № 253 «Про затвердження форми заяви для оформлення посвідчення батьків багатодітної сім’ї та посвідчення дитини з багатодітної сім’ї», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09.08.2021 за № 1041/36663 |
||
Умови отримання адміністративної послуги |
||||
7 |
Підстава для отримання |
Сім’я, в якій подружжя (чоловік та жінка) перебуває у зареєстрованому шлюбі, разом проживає та виховує трьох і більше дітей, у тому числі кожного з подружжя, або один батько (одна мати), який (яка) проживає разом з трьома і більше дітьми та самостійно їх виховує |
||
8 |
Перелік необхідних документів |
Заява одного з батьків для оформлення посвідчення батьків багатодітної сім’ї та посвідчення дитини з багатодітної сім’ї, за формою, затвердженою Мінсоцполітики (далі – заява); одна фотокартка (кольорова або чорно-біла) розміром у разі народження дитини або навчання особи віком від 18 до 23 років за денною формою навчання за межами України - копія свідоцтва про народження дитини або довідки із закладу освіти; у разі реєстрації повторного шлюбу та проживання із дітьми від попереднього шлюбу – документи, що підтверджують факт виховання дитини одним із батьків (копія рішення суду із зазначенням місця проживання дитини з одним із батьків після розірвання шлюбу; копія рішення суду про позбавлення батька чи матері батьківських прав, визнання батька чи матері недієздатним (недієздатною), безвісти відсутнім (відсутньою); копія свідоцтва про смерть батька чи матері, копія свідоцтва про народження дитини у разі внесення змін у зв’язку з усиновленням); у разі продовження строку дії посвідчення, якщо дитина навчається за денною формою навчання у закладі загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти, – довідка про підтвердження зарахування до закладу освіти або про переведення на наступний курс навчання в межах відповідної програми підготовки (інформація підтверджується заявником кожного семестру, до закінчення закладу освіти, але не довше ніж до досягнення особою 23 років); Також додаються копії: свідоцтв про народження дітей; свідоцтва про шлюб (не стосується батьків, які не перебувають у шлюбі); копії сторінок паспорта громадянина України кожного з батьків із даними про прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) дату видачі паспорта; посвідки на постійне проживання батьків, якщо вони є іноземцями або особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах. У разі відсутності необхідної інформації у реєстрах та базах даних заявнику протягом двох робочих днів надсилається повідомлення (у тому числі в електронній формі – за його бажанням) з переліком документів, які необхідно подати у паперовій формі структурному підрозділу районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчому органу міської, районної у місті (у разі утворення), сільської, селищної ради |
||
9 |
Спосіб подання документів |
Заява подається одним із батьків: у паперовій формі (у разі особистого відвідування структурного підрозділу/виконавчого органу, центру надання адміністративних послуг) або надсилання поштою (реєстрованим поштовим відправленням); в електронній формі (через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування); в усній формі (посадова особа структурного Послуга може надаватись під час надання комплексної послуги „єМалятко” |
||
10 |
Платність (безоплатність) надання |
Адміністративна послуга надається безоплатно
|
||
11 |
Строк надання |
Протягом 10 робочих днів після подання документів |
||
12 |
Перелік підстав для відмови у наданні |
Сім’я перебуває у незареєстрованому шлюбі; подання документів не в повному обсязі; відсутність підстав для продовження дії посвідчень батьків та дітей з багатодітних сімей |
||
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
Видача бланків посвідчень батьків та дітей з багатодітних сімей (дітям з багатодітної сім’ї посвідчення видаються з шести років) / відмова у видачі бланків посвідчень батьків та дітей з багатодітних сімей |
||
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто в структурному підрозділі. У разі відсутності необхідної інформації у реєстрах та базах даних заявнику протягом двох робочих днів надсилається повідомлення (у тому числі в електронній формі - за його бажанням) з переліком документів, які необхідно подати у паперовій формі |