Новооржицька громада
Полтавська область, Лубенський район

одноразова грошова допомога особам з інвалідністю

Дата: 07.02.2022 14:24
Кількість переглядів: 145

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ управління соціального

захисту населення Лубенської

районної державної адміністрації

01.12.2021 № 45

 

НФОРМАЦІЙНА КАРТКА 
 адміністративної послуги

ПРИЗНАЧЕННЯ ОДНОРАЗОВОЇ ГРОШОВОЇ / МАТЕРІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ ТА ДІТЯМ З ІНВАЛІДНІСТЮ

 

Управління соціального захисту населення

ЛУБЕНСЬКОЇ райдержадміністрації

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та / або центру надання адміністративних послуг)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

пл. академіка Олексія Бекетова,19 м. Лубни, Полтавська область

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок-четвер з 8-00 до 17-15, п’ятниця з 8-00 до16-00

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

(05361)73576,71953,71844

електронна адреса: lub.rn.uszn@adm-pl.gov.ua

Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 1

1

Місцезнаходження

вул. Магістральна, 38, м. Гребінка, 37400

2

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт

(05359) 91140

електронна адреса: rayon08_grebn@ukr.net

Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 2

1

Місцезнаходження

вул. Центральна, 22, смт. Оржиця, 37700

2

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт

(05357) 91130

електронна адреса: uszn_1621@adm-pl.gov.ua

Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 3

1

Місцезнаходження

вул. Ярмаркова, 41, м. Пирятин, 37000

2

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт

(05358) 20574,20463,31665

електронна адреса: pir_uprav@adm-pl.gov.ua

Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 4

1

Місцезнаходження

вул. Незалежності, 62, м. Хорол, 37800

2

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт

(05362) 33060,33060

електронна адреса: uszn_horol@adm-pl.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

 

4

Закони України

Закон України „Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні від 21.03.1991 № 875-XII

 

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 256 „Деякі питання використання коштів державного бюджету для виконання заходів із соціального захисту дітей, сімей, жінок та інших найбільш вразливих категорій населення”

 

Умови отримання адміністративної послуги

 

6

Підстава для отримання

Одноразова грошова / матеріальна допомога особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю (далі – допомога) надається у разі тривалої хвороби, смерті близьких родичів (одного з подружжя, батьків, дітей), стихійного лиха та інших особливих обставин особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам, які отримують пенсію та / або державну соціальну допомогу відповідно до Законів України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” і „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”, якщо розмір таких виплат у місяці, що передує місяцю звернення, не перевищує двох прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність

 

7

Перелік необхідних документів

Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441
 (далі – заява)
;

для отримання допомоги непрацюючі малозабезпечені особи додають до заяви копії:

паспорта громадянина України;

пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної допомоги;

реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органові і мають про це відмітку в паспорті).

Для отримання допомоги особи з інвалідністю та діти з інвалідністю або один із батьків, опікуни чи піклувальники (законні представники) додають до заяви копії:

паспорта громадянина України та / або свідоцтва про народження дитини з інвалідністю (у разі потреби копії паспорта законного представника та документа, що підтверджує його повноваження);

реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органові і мають про це відмітку в паспорті);

висновок медико-соціальної експертної комісії, лікувально-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу (для дітей з інвалідністю) про встановлення інвалідності

 

8

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для призначення допомоги, подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги:

через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;

поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)*

 

9

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

 

10

Строк надання

 До 35 календарних днів

 

11

Перелік підстав для відмови у наданні

Подання документів до заяви не в повному обсязі;

виявлення в поданих документах недостовірної інформації;

заява подана особою, яка не має права на призначення допомоги

 

12

Результат надання адміністративної послуги

Надання допомоги / відмова у наданні допомоги

 

13

Способи отримання відповіді (результату)

Рішення про надання або відмову в наданні допомоги приймається комісією, утвореною у відповідному органі соціального захисту населення, та оформляється протоколом за формою, що затверджується Мінсоцполітики, і надсилається центру надання адміністративних послуг, до якого надійшла заява про призначення допомоги (у разі потреби)

 

 

* До утворення територіальних органів Національної соціальної сервісної служби та  початку виконання відповідних функцій у повному обсязі заява та документи, необхідні для призначення допомоги, можуть подаватись особою до органу соціального захисту населення районної у мм. Києві та Севастополі державної адміністрації, виконавчого органу міської ради міста обласного значення, районної у місті (у разі утворення) ради. 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь