одноразова грошова допомога особам з інвалідністю
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ управління соціального
захисту населення Лубенської
районної державної адміністрації
01.12.2021 № 45
НФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
„ПРИЗНАЧЕННЯ ОДНОРАЗОВОЇ ГРОШОВОЇ / МАТЕРІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ ТА ДІТЯМ З ІНВАЛІДНІСТЮ”
Управління соціального захисту населення
ЛУБЕНСЬКОЇ райдержадміністрації
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та / або центру надання адміністративних послуг)
Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг |
||||||
1 |
Місцезнаходження |
пл. академіка Олексія Бекетова,19 м. Лубни, Полтавська область |
||||
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Понеділок-четвер з 8-00 до 17-15, п’ятниця з 8-00 до16-00 |
||||
3 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт |
(05361)73576,71953,71844 електронна адреса: lub.rn.uszn@adm-pl.gov.ua |
||||
Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 1 |
||||||
1 |
Місцезнаходження |
вул. Магістральна, 38, м. Гребінка, 37400 |
||||
2 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт |
(05359) 91140 електронна адреса: rayon08_grebn@ukr.net |
||||
Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 2 |
||||||
1 |
Місцезнаходження |
вул. Центральна, 22, смт. Оржиця, 37700 |
||||
2 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт |
(05357) 91130 електронна адреса: uszn_1621@adm-pl.gov.ua |
||||
Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 3 |
||||||
1 |
Місцезнаходження |
вул. Ярмаркова, 41, м. Пирятин, 37000 |
||||
2 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт |
(05358) 20574,20463,31665 електронна адреса: pir_uprav@adm-pl.gov.ua |
||||
Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 4 |
||||||
1 |
Місцезнаходження |
вул. Незалежності, 62, м. Хорол, 37800 |
||||
2 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт |
(05362) 33060,33060 електронна адреса: uszn_horol@adm-pl.gov.ua |
||||
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
|
|||||
4 |
Закони України |
Закон України „Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні” від 21.03.1991 № 875-XII |
|
|||
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 256 „Деякі питання використання коштів державного бюджету для виконання заходів із соціального захисту дітей, сімей, жінок та інших найбільш вразливих категорій населення” |
|
|||
Умови отримання адміністративної послуги |
|
|||||
6 |
Підстава для отримання |
Одноразова грошова / матеріальна допомога особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю (далі – допомога) надається у разі тривалої хвороби, смерті близьких родичів (одного з подружжя, батьків, дітей), стихійного лиха та інших особливих обставин особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам, які отримують пенсію та / або державну соціальну допомогу відповідно до Законів України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” і „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”, якщо розмір таких виплат у місяці, що передує місяцю звернення, не перевищує двох прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність |
|
|||
7 |
Перелік необхідних документів |
Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 для отримання допомоги непрацюючі малозабезпечені особи додають до заяви копії: паспорта громадянина України; пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної допомоги; реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органові і мають про це відмітку в паспорті). Для отримання допомоги особи з інвалідністю та діти з інвалідністю або один із батьків, опікуни чи піклувальники (законні представники) додають до заяви копії: паспорта громадянина України та / або свідоцтва про народження дитини з інвалідністю (у разі потреби – копії паспорта законного представника та документа, що підтверджує його повноваження); реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органові і мають про це відмітку в паспорті); висновок медико-соціальної експертної комісії, лікувально-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу (для дітей з інвалідністю) про встановлення інвалідності |
|
|||
8 |
Спосіб подання документів |
Заява та документи, необхідні для призначення допомоги, подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги: через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг; поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)* |
|
|||
9 |
Платність (безоплатність) надання |
Адміністративна послуга надається безоплатно |
|
|||
10 |
Строк надання |
До 35 календарних днів |
|
|||
11 |
Перелік підстав для відмови у наданні |
Подання документів до заяви не в повному обсязі; виявлення в поданих документах недостовірної інформації; заява подана особою, яка не має права на призначення допомоги |
|
|||
12 |
Результат надання адміністративної послуги |
Надання допомоги / відмова у наданні допомоги |
|
|||
13 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Рішення про надання або відмову в наданні допомоги приймається комісією, утвореною у відповідному органі соціального захисту населення, та оформляється протоколом за формою, що затверджується Мінсоцполітики, і надсилається центру надання адміністративних послуг, до якого надійшла заява про призначення допомоги (у разі потреби) |
|
* До утворення територіальних органів Національної соціальної сервісної служби та початку виконання відповідних функцій у повному обсязі заява та документи, необхідні для призначення допомоги, можуть подаватись особою до органу соціального захисту населення районної у мм. Києві та Севастополі державної адміністрації, виконавчого органу міської ради міста обласного значення, районної у місті (у разі утворення) ради.