Новооржицька громада
Полтавська область, Лубенський район

Тимчасова допомога непрацюючій особі, яка досягла заг пенсійного віку, але не набула права

Дата: 07.02.2022 14:22
Кількість переглядів: 127

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ управління соціального

захисту населення Лубенської 

районної державної адміністрації

01.12.202145

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 
 адміністративної послуги

ПРИЗНАЧЕННЯ ТИМЧАСОВОЇ ДЕРЖАВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ НЕПРАЦЮЮЧІЙ ОСОБІ, ЯКА ДОСЯГЛА ЗАГАЛЬНОГО ПЕНСІЙНОГО ВІКУ, АЛЕ НЕ НАБУЛА ПРАВА НА ПЕНСІЙНУ ВИПЛАТУ 

 

Управління соціального захисту населення

ЛУБЕНСЬКОЇ райдержадміністрації 
 
(найменування субєкта надання адміністративної послуги та / або центру надання адміністративних послуг)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

пл. академіка Олексія Бекетова,19 м. Лубни, Полтавська область

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок-четвер з 8-00 до 17-15, п’ятниця з 8-00 до16-00

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

(05361)73576,71953,71844

електронна адреса: lub.rn.uszn@adm-pl.gov.ua

Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 1

1

Місцезнаходження

вул. Магістральна, 38, м. Гребінка, 37400

2

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт

(05359) 91140

електронна адреса: rayon08_grebn@ukr.net

Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 2

1

Місцезнаходження

вул. Центральна, 22, смт. Оржиця, 37700

2

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт

(05357) 91130

електронна адреса: uszn_1621@adm-pl.gov.ua

Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 3

1

Місцезнаходження

вул. Ярмаркова, 41, м. Пирятин, 37000

2

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт

(05358) 20574,20463,31665

електронна адреса: pir_uprav@adm-pl.gov.ua

Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 4

1

Місцезнаходження

вул. Незалежності, 62, м. Хорол, 37800

2

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт

(05362) 33060,33060

електронна адреса: uszn_horol@adm-pl.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

 

4

Закони України

Закон України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” від 09.07.2003 № 1058-IV

 

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1098 Про затвердження Порядку призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату”

 

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства праці та соціальної політики України від 19.09.2006 № 345 „Про затвердження Інструкції щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги?, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06.10.2006 за № 1098/12972 (зі змінами)

 

Умови отримання адміністративної послуги

 

7

Підстава для отримання

Особа, яка досягла віку, визначеного частиною першою статті 26 Закону України Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, але не набула права на пенсійну виплату у зв’язку з відсутністю страхового стажу, передбаченого нормами зазначеної статті, за наявності в неї не менш як 15 років страхового стажу*

 

8

Перелік необхідних документів

заява для призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату (далі – тимчасова допомога), за формою затвердженою Мінсоцполітики;

паспорт громадянина України та документ, що засвідчує реєстрацію особи у Державному реєстрі фізичних
 осіб платників податків (картка платника податків), або дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру, внесені до паспорта громадянина України або свідоцтва про народження (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);

довідка про наявний трудовий стаж, видана органами Пенсійного фонду України;

декларація про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї) за останні шість календарних місяців, що передують місяцю звернення за призначенням тимчасової допомоги, за формою затвердженою Мінсоцполітики;

копія рішення про призначення опікуна (для особи, яку визнано недієздатною).

Інформація про склад сім’ї особи, яка звернулася за призначенням тимчасової допомоги, зазначається в декларації про доходи та майновий стан

 

9

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для призначення тимчасової допомоги, подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги:

через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;

поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)**

 

10

Платність (безоплатність)

надання 

Адміністративна послуга надається безоплатно

 

11

Строк надання

Рішення про призначення тимчасової допомоги або про відмову у її призначенні приймається суб’єктом надання адміністративної послуги протягом десяти календарних днів з дня звернення за призначенням тимчасової допомоги

 

12

Перелік підстав для відмови у наданні

Тимчасова допомога не призначається у разі, якщо:

середньомісячний сукупний дохід сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців перевищує 100 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;

особа одержує пенсію або державну соціальну допомогу, що призначається відповідно до Законів України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям-інвалідам” або „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”;

особа або члени її сім’ї протягом 12 місяців перед зверненням за наданням тимчасової допомоги здійснили купівлю земельної ділянки, квартири (будинку), автомобіля, іншого транспортного засобу (механізму), будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку або оплатили послуги (одноразово) з будівництва, ремонту квартири (будинку) або автомобіля, іншого транспортного засобу (механізму), телефонного (в тому числі мобільного) зв’язку, крім житлово-комунальних послуг у межах соціальної норми житла та соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами та медичних послуг, пов’язаних із забезпеченням життєдіяльності, на суму, яка на дату купівлі (оплати) перевищує 50 тис. гривень;

особа працює, провадить іншу діяльність, пов’язану з отриманням доходу;

за результатами вибіркового обстеження матеріально-побутових умов сім’ї виявлено, що особа має додаткові джерела для існування, не зазначені у декларації про доходи та майно (здавання в найм або в оренду житлового приміщення (будинку) або його частини; один чи кілька членів сім’ї працюють без оформлення трудових відносин в установленому порядку; можливість отримання доходу від утримання худоби, птиці, інших тварин; дохід від народних промислів, використання наявної сільськогосподарської техніки, вантажних машин, мікроавтобусів тощо);

у власності особи або членів її сім’ї є друга квартира (будинок) за умови, що загальна площа житла перевищує 21 кв. метр на одного члена сім’ї та додатково 10,5 кв. метра на сім’ю, чи більш як один автомобіль, інший транспортний засіб (механізм)

 

13

Результат надання адміністративної послуги

Призначення тимчасової допомоги / відмова у призначенні тимчасової допомоги

 

14

Способи отримання відповіді (результату)

Тимчасову допомогу можна отримати через  поштове відділення зв’язку або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку.

Про відмову у призначенні тимчасової допомоги орган соціального захисту населення письмово повідомляє особі, яка звернулася за її призначенням, у п’ятиденний строк з дня прийняття рішення

 

 

* призначення тимчасової допомоги можливе лише у випадку її продовження, за умови що її вже було призначено особі до 31.12.2020 (відповідно до пункту 5 розділу ІІ „Прикінцеві та перехідні положення” Закону України „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій” від 03.10.2017 № 2148-VIII);

** до утворення територіальних органів Національної соціальної сервісної служби та  початку виконання відповідних функцій у повному обсязі заява та документи, необхідні для призначення тимчасової допомоги, можуть подаватись особою до органу соціального захисту населення районної у мм. Києві та Севастополі державної адміністрації, виконавчого органу міської ради міста обласного значення, районної у місті (у разі утворення) ради


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь