допомога при народженні
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ управління соціального
захисту населення Лубенської
районної державної адміністрації
01.12.2021 № 45
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
„Призначення державної допомоги при народженні дитини”
Управління соціального захисту населення
ЛУБЕНСЬКОЇ райдержадміністрації
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та / або центру надання адміністративних послуг )
Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження |
пл. академіка Олексія Бекетова,19 м. Лубни, Полтавська область |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Понеділок-четвер з 8-00 до 17-15, п’ятниця з 8-00 до16-00 |
3 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт |
(05361)73576,71953,71844 електронна адреса: [email protected] |
Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 1 |
||
1 |
Місцезнаходження |
вул. Магістральна, 38, м. Гребінка, 37400 |
2 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт |
(05359) 91140 електронна адреса: [email protected] |
Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 2 |
||
1 |
Місцезнаходження |
вул. Центральна, 22, смт. Оржиця, 37700 |
2 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт |
(05357) 91130 електронна адреса: [email protected] |
Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 3 |
||
1 |
Місцезнаходження |
вул. Ярмаркова, 41, м. Пирятин, 37000 |
2 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт |
(05358) 20574,20463,31665 електронна адреса: [email protected] |
Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 4 |
||
1 |
Місцезнаходження |
вул. Незалежності, 62, м. Хорол, 37800 |
2 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт |
(05362) 33060,33060 електронна адреса: [email protected] |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми” від 21.11.1992 № 2811-ХІІ |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1751 „Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми” |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28.04.2015 за № 475/26920 |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання |
Факт народження дитини |
8 |
Перелік необхідних документів |
Заява одного з батьків (опікуна), з яким постійно проживає дитина, що складається за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при пред’явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу); копія свідоцтва про народження дитини (з пред’явленням оригіналу); копія рішення про встановлення опіки (для опікунів) |
9 |
Спосіб подання документів |
Заява та документи, необхідні для призначення державної допомоги при народженні дитини (далі – допомога), подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги: через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг; поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування; або Єдиний державний веб-портал електронних послуг, або в межах надання комплексної послуги „єМалятко” (у разі технічної можливості)* |
10 |
Платність (безоплатність) надання |
Адміністративна послуга надається безоплатно
|
11 |
Строк надання |
Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами. У разі подання заяви в електронній формі з використанням кваліфікованого електронного цифрового підпису така допомога призначається не пізніше ніж наступного робочого дня після отримання заяви органом соціального захисту населення |
12 |
Перелік підстав для відмови у наданні |
Звернення за призначенням допомоги надійшло пізніше ніж через 12 календарних місяців після народження дитини |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
Призначення допомоги / відмова в призначенні допомоги |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Допомогу можна отримати через поштове відділення зв’язку або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку. Повідомлення про призначення допомоги (відмову у призначенні) видається, надсилається поштою, або через електронний кабінет одержувачу |
* До утворення територіальних органів Національної соціальної сервісної служби та початку виконання відповідних функцій у повному обсязі заява та документи, необхідні для призначення допомоги, можуть подаватись особою до органу соціального захисту населення районної у мм. Києві та Севастополі державної адміністрації, виконавчого органу міської ради міста обласного значення, районної у місті (у разі утворення) ради.