Новооржицька громада
Полтавська область, Лубенський район

видача довідки для отримання пільг особам з інв, які не мають права на пенсію

Дата: 07.02.2022 13:58
Кількість переглядів: 264

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ управління соціального

захисту населення Лубенської

районної державної адміністрації

01.12.2021 № 45

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

ВИДАЧА ДОВІДКИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПІЛЬГ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ,

ЯКІ НЕ МАЮТЬ ПРАВА НА ПЕНСІЮ ЧИ СОЦІАЛЬНУ ДОПОМОГУ

 

Управління соціального захисту населення

Лубенської райдержадміністрації

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та / або центру надання адміністративних послуг )

 

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг

 

1

Місцезнаходження

пл. академіка Олексія Бекетова,19 м. Лубни, Полтавська область

 

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок-четвер з 8-00 до 17-15, п’ятниця з 8-00 до16-00

 

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт 

(05361)73576,71953,71844

електронна адреса: lub.rn.uszn@adm-pl.gov.ua

 

Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 1

 

1

Місцезнаходження

вул. Магістральна, 38, м. Гребінка, 37400

 

2

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт 

(05359) 91140

електронна адреса: rayon08_grebn@ukr.net

 

Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 2

 

1

Місцезнаходження

вул. Центральна, 22, смт. Оржиця, 37700

 

2

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт 

(05357) 91130

електронна адреса: uszn_1621@adm-pl.gov.ua

 

Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 3

 

1

Місцезнаходження

вул. Ярмаркова, 41, м. Пирятин, 37000

 

2

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт 

(05358) 20574,20463,31665

електронна адреса: pir_uprav@adm-pl.gov.ua

 

Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 4

 

1

Місцезнаходження

вул. Незалежності, 62, м. Хорол, 37800

 

2

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт 

(05362) 33060,33060

електронна адреса: uszn_horol@adm-pl.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

 

4

Закони України

Закон України Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Українівід 21.03.1991 № 875-XII

 

5

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Мінсоцполітики від 21.09.2015 № 946 „Про затвердження форми та Порядку видачі довідки для отримання пільг інвалідами, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05.10.2015 за № 1198/27643

 

Умови отримання адміністративної послуги

 

6

Підстава для отримання

Відсутність у особи з інвалідністю права на пенсію чи соціальну допомогу відповідно до Законів України Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю

 

7

Перелік необхідних документів

Заява особи з інвалідністю або її законного представника для видачі довідки для отримання пільг  (далі – заява);

копія паспорта особи з інвалідністю (у разі якщо звертається його законний представник –  копії паспорта законного представника та документа, що підтверджує його повноваження);

копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією за формою, наведеною у первинній обліковій документації № 157-1/о „Виписка з акта огляду медико-соціальною експертною комісією, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 30.07.2012 № 577, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05.09.2012 за № 1504/21816;

одна кольорова фотокартка особи з інвалідністю  розміром 3,5 х 4,5 см

 

8

Спосіб подання документів

Заява та документи подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою суб’єкту надання адміністративної послуги

 

9

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

 

10

Строк надання

П’ять робочих днів з дня отримання заяви суб’єктом надання адміністративної послуги

 

11

Перелік підстав для відмови у наданні

Подання недостовірних даних;

виникнення у особи права на пенсію чи соціальну допомогу відповідно до Законів України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” або „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”, та призначення таких пенсії або соціальної допомоги

 

12

Результат надання адміністративної послуги

Видача довідки для отримання пільг / відмова в наданні довідки для отримання пільг

 

13

Способи отримання відповіді (результату)

Заявником особисто або уповноваженою ним особою

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь