видача довідки для отримання пільг особам з інв, які не мають права на пенсію
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ управління соціального
захисту населення Лубенської
районної державної адміністрації
01.12.2021 № 45
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
„ВИДАЧА ДОВІДКИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПІЛЬГ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ,
ЯКІ НЕ МАЮТЬ ПРАВА НА ПЕНСІЮ ЧИ СОЦІАЛЬНУ ДОПОМОГУ”
Управління соціального захисту населення
Лубенської райдержадміністрації
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та / або центру надання адміністративних послуг )
|
Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг |
|||||
|
1 |
Місцезнаходження |
пл. академіка Олексія Бекетова,19 м. Лубни, Полтавська область |
|||
|
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Понеділок-четвер з 8-00 до 17-15, п’ятниця з 8-00 до16-00 |
|||
|
3 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт |
(05361)73576,71953,71844 електронна адреса: lub.rn.uszn@adm-pl.gov.ua |
|||
|
Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 1 |
|||||
|
1 |
Місцезнаходження |
вул. Магістральна, 38, м. Гребінка, 37400 |
|||
|
2 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт |
(05359) 91140 електронна адреса: rayon08_grebn@ukr.net |
|||
|
Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 2 |
|||||
|
1 |
Місцезнаходження |
вул. Центральна, 22, смт. Оржиця, 37700 |
|||
|
2 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт |
(05357) 91130 електронна адреса: uszn_1621@adm-pl.gov.ua |
|||
|
Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 3 |
|||||
|
1 |
Місцезнаходження |
вул. Ярмаркова, 41, м. Пирятин, 37000 |
|||
|
2 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт |
(05358) 20574,20463,31665 електронна адреса: pir_uprav@adm-pl.gov.ua |
|||
|
Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 4 |
|||||
|
1 |
Місцезнаходження |
вул. Незалежності, 62, м. Хорол, 37800 |
|||
|
2 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт |
(05362) 33060,33060 електронна адреса: uszn_horol@adm-pl.gov.ua |
|||
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
|
|||||
4 |
Закони України |
Закон України „Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні” від 21.03.1991 № 875-XII |
|
|||
5 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Мінсоцполітики від 21.09.2015 № 946 „Про затвердження форми та Порядку видачі довідки для отримання пільг інвалідами, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05.10.2015 за № 1198/27643 |
|
|||
Умови отримання адміністративної послуги |
|
|||||
6 |
Підстава для отримання |
Відсутність у особи з інвалідністю права на пенсію чи соціальну допомогу відповідно до Законів України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”, „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю” |
|
|||
7 |
Перелік необхідних документів |
Заява особи з інвалідністю або її законного представника для видачі довідки для отримання пільг (далі – заява); копія паспорта особи з інвалідністю (у разі якщо звертається його законний представник – копії паспорта законного представника та документа, що підтверджує його повноваження); копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією за формою, наведеною у первинній обліковій документації № 157-1/о „Виписка з акта огляду медико-соціальною експертною комісією”, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 30.07.2012 № 577, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05.09.2012 за № 1504/21816; одна кольорова фотокартка особи з інвалідністю розміром 3,5 х 4,5 см |
|
|||
8 |
Спосіб подання документів |
Заява та документи подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою суб’єкту надання адміністративної послуги |
|
|||
9 |
Платність (безоплатність) надання |
Адміністративна послуга надається безоплатно |
|
|||
10 |
Строк надання |
П’ять робочих днів з дня отримання заяви суб’єктом надання адміністративної послуги |
|
|||
11 |
Перелік підстав для відмови у наданні |
Подання недостовірних даних; виникнення у особи права на пенсію чи соціальну допомогу відповідно до Законів України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” або „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”, та призначення таких пенсії або соціальної допомоги |
|
|||
12 |
Результат надання адміністративної послуги |
Видача довідки для отримання пільг / відмова в наданні довідки для отримання пільг |
|
|||
13 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Заявником особисто або уповноваженою ним особою
|
|