пільги ЖКГ інформ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ управління соціального
захисту населення Лубенської
районної державної адміністрації
01.12.2021 № 45
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
„ПРИЗНАЧЕННЯ ПІЛЬГИ на оплату житла, комунальних послуг?
Управління соціального захисту населення
ЛУБЕНСЬКОЇ райдержадміністрації
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та / або центру надання адміністративних послуг)
Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження |
пл. академіка Олексія Бекетова,19 м. Лубни, Полтавська область |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Понеділок-четвер з 8-00 до 17-15, п’ятниця з 8-00 до16-00 |
3 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт |
(05361)73576,71953,71844 електронна адреса: lub.rn.uszn@adm-pl.gov.ua |
Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 1 |
||
1 |
Місцезнаходження |
вул. Магістральна, 38, м. Гребінка, 37400 |
2 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт |
(05359) 91140 електронна адреса: rayon08_grebn@ukr.net |
Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 2 |
||
1 |
Місцезнаходження |
вул. Центральна, 22, смт. Оржиця, 37700 |
2 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт |
(05357) 91130 електронна адреса: uszn_1621@adm-pl.gov.ua |
Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 3 |
||
1 |
Місцезнаходження |
вул. Ярмаркова, 41, м. Пирятин, 37000 |
2 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт |
(05358) 20574,20463,31665 електронна адреса: pir_uprav@adm-pl.gov.ua |
Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 4 |
||
1 |
Місцезнаходження |
вул. Незалежності, 62, м. Хорол, 37800 |
2 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт |
(05362) 33060,33060 електронна адреса: uszn_horol@adm-pl.gov.ua |
Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження |
пл. академіка Олексія Бекетова,19 м. Лубни, Полтавська область |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Понеділок-четвер з 8-00 до 17-15, п’ятниця з 8-00 до16-00 |
3 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт |
(05361)73576,71953,71844 електронна адреса: lub.rn.uszn@adm-pl.gov.ua |
Відділ з питань надання державних соціальних допомог, субсидій, інших видів соціальної підтримки населенню та роботи з інформаційними системами № 5 |
||
1 |
Місцезнаходження |
вул. Центральна, 6, смт Чутове, 38800 |
2 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний та веб-сайт |
(05347) 91106 електронна адреса: chutovo11@adm-pl.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Бюджетний кодекс України, Закони України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” від 22.10.1993 № 3551-XII, „Про жертви нацистських переслідувань” від 23.03.2000 № 1584-ІІІ, „Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні” від 16.12.1993 |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 373 „Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі? (зі змінами), постанова Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 № 389 „Про затвердження Порядку надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї? (зі змінами), постанова Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 № 117 „Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги? (зі змінами), постанова Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 409 „Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування” (зі змінами) |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
6 |
Підстава для отримання |
Звернення громадян, які мають право на пільги за соціальною ознакою відповідно до законів України. |
7 |
Перелік необхідних документів |
Заява про призначення пільги на оплату житла, комунальних послуг (далі – заява), копії документів, що підтверджують право пільговика та членів його сім’ї на пільги (з пред’явленням оригіналів зазначених документів), копія документа, що засвідчує реєстрацію особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (картка платника податків), паспорт громадянина України, інформація про характеристику житла і послуги, на оплату яких пільговик має право та якими користується, офіційний документ, що підтверджує фактичне місце проживання (за потреби) |
8 |
Спосіб подання документів |
Заява та необхідні документи подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги: через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг; поштою або в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг ,,Портал Дія”, офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ними інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також інформаційні системи Мінсоцполітики (з накладенням кваліфікованого електронного підпису) (у разі технічної можливості)* |
9 |
Платність (безоплатність) надання |
Адміністративна послуга надається безоплатно
|
10 |
Строк надання |
Структурний підрозділ з питань соціального захисту населення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її створення) ради (далі – структурний підрозділ з питань соціального захисту населення) щомісяця до 25 числа розраховує суму пільги на оплату житлово-комунальних послуг. У разі виплати пільг у грошовій безготівковій формі: АТ „Ощадбанк” на підставі реєстрів нарахованих сум платежів пільговикам щомісяця до 18 числа перераховує кошти в розмірі нарахованих сум за спожиті послуги в попередньому місяці з рахунка для виплати пільг на рахунки управителів багатоквартирних будинків (далі – управитель), об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (далі – об’єднання), виконавців комунальних послуг з наданням реєстрів нарахованих сум платежів пільговикам, у яких зазначається інформація про перерахування коштів; АТ „Ощадбанк” у разі наявності інформації про номер мобільного телефону пільговика інформує його протягом однієї доби після перерахування коштів управителям, об’єднанням, виконавцям комунальних послуг пільговика (смс-повідомленням або через електронні засоби зв’язку (за наявності) про стан розрахунків за послуги. У разі виплати пільг у грошовій готівковій формі: структурні підрозділи з питань соціального захисту населення подають щомісяця до 27 числа структурним підрозділам з питань соціального захисту населення обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій (далі – регіональні органи соціального захисту населення) заявки щодо потреби в коштах для виплати у грошовій формі пільг на оплату житлово-комунальних послуг за поточний місяць; регіональні органи соціального захисту населення узагальнюють отримані від структурних підрозділів з питань соціального захисту населення заявки та не пізніше ніж протягом наступного робочого дня подають Мінсоцполітики узагальнену заявку в розрізі адміністративно-територіальних одиниць; Мінсоцполітики після надходження узагальнених заявок щодо потреби в коштах на виплату пільг готівкою протягом двох робочих днів перераховує відповідні кошти регіональним органам соціального захисту населення; регіональні органи соціального захисту населення не пізніше ніж протягом наступного робочого дня перераховують кошти на рахунки структурних підрозділів з питань соціального захисту населення; структурні підрозділи з питань соціального захисту населення протягом двох робочих днів виплачують пільгу у грошовій готівковій формі пільговикам |
11 |
Перелік підстав для відмови у наданні |
Пільги на оплату житла, комунальних послуг не надаються, якщо: заявник не перебуває на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги; середньомісячний дохід сім’ї пільговика в розрахунку на одну особу перевищує величину доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу, якщо пільги надаються залежно від доходу сім’ї |
12 |
Результат надання адміністративної послуги |
Надання пільги на оплату житла, комунальних |
13 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Суб’єкт надання адміністративної послуги інформує пільговика про розрахунок розміру пільги на оплату житлово-комунальних послуг |
* До утворення територіальних органів Національної соціальної сервісної служби та початку виконання відповідних функцій у повному обсязі заява та документи, необхідні для призначення пільги, можуть подаватись особою до органу соціального захисту населення районної у мм. Києві та Севастополі державної адміністрації, виконавчого органу міської ради міста обласного значення, районної у місті (у разі утворення) ради.