Паспорт_бюджетної_програми_0210150_на_2021
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО |
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
Наказ Міністерства фінансів України |
|
||||
|
|
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО |
|
|||||
|
|
|
|
|
|
Наказ / розпорядчий документ |
|
|||||
|
|
|
|
|
|
Виконавчий комітет Новооржицької селищної ради |
|
|||||
|
|
|
|
|
|
(найменування головного розпорядника |
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
коштів місцевого бюджету ) |
|
|||||
|
|
|
|
|
|
25.08.2021 р. № 78 |
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
Паспорт |
|
||||||||||
|
бюджетної програми місцевого бюджету на 2021 рік |
|
||||||||||
|
1. |
0200000 |
Виконавчий комітет Новооржицької селищної ради |
05509151 |
|
|||||||
|
|
(код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету ) |
(код за ЄДРПОУ) |
|
|||||||
|
2. |
0210000 |
Виконавчий комітет Новооржицької селищної ради |
05509151 |
|
|||||||
|
|
(код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(найменування відповідального виконавця) |
(код за ЄДРПОУ) |
|
|||||||
|
3. |
0210150 |
0150 |
0111 |
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад |
16551000000 |
|
|||||
|
|
(код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(код Функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету) |
(найменування бюджетної програми згідно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(код бюджету) |
|
|||||
|
4. Обсяг бюджетних призначень/бюджетних асигнувань –10831145 гривень , у тому числі загального фонду – 10732365 гривень та спеціального фонду – 98780 гривень . |
|
||||||||||
|
5. Підстави для виконання бюджетної програми |
|
||||||||||
|
Бюджетний Кодекс України від 08.07.2010 № 2456-VI (зі змінами та доповненнями), Наказ МФУ від 26.08.2014 №836 “Про деякі питання запровадження програмно-цільового методу складаннята виконання місцевих бюджетів” (із змінами), Наказ МФУ від 20.09.2017 №793 “Про затвердження складових програмної класифікації та кредитування місцевих бюджетів» (зі змінами), Закон України №280/97-ВР від 21.05.1997 “Про місцеве самоврядування в Україні" (зі змінами та доповненнями), Наказ МФУ від 27.07.2011 №945 “Про затвердження Примірного переліку результативних показників бюджетних програм для місцевих бюджетів за видатками, що не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів” ( зі змінами та доповненнями), Наказ Міністерства фінансів України від 1 жовтня 2010 року №1147 “Про затвердження Типового переліку бюджетних програм та результативних показників їх виконання для місцевих бюджетів у галузі “Державне управління” ( зі змінами та доповненнями), рішення третьої сесії Новооржицької селищної ради восьмого скликання від 22.12.2020 року "Про внесення змін до рішення Новооржицької селищної ради № 6 від 02.12.2020 року «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів»; Положення про виконавчий комітет Новооржицької селищної ради, затверджене рішенням виконкому від 08.12.2020року №1, рішення п'ятої (позачергової) сесії восьмого скликання Новооржицької селищної ради №4 від 19.02.2021року "Про внесення змін до рішення селищної ради про бюджет Новооржицької селищної територіальної громади на 2021р.", рішення сьомої сесії восьмог скликання Новооржицької селищної ради №1 від 22.03.2021року "Про внесення змін до рішення сесії № 45 від 24.12.2020 року «Про бюджет Нооржицької селищної територіальної громади на 2021 рік».,рішення восьмої сесії восьмого скликання Новооржицької селищної ради №184 від 22.04.2021року "Про внесення змін до рішення сесії № 45 від 24.12.2020 року «Про бюджет Нооржицької селищної територіальної громади на 2021 рік», рішення девятої (позачергової) сесії восьмого |
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
скликання Новооржицької селищної ради №4 від 21.05.2021року "Про внесення змін до рішення сесії № 45 від 24.12.2020 року «Про бюджет Нооржицької селищної територіальної громади на 2021 рік», рішення одинадцятої (позачергової) сесії восьмого скликання Новооржицької селищної ради №6 від 08.06.2021року "Про внесення змін до рішення сесії № 45 від 24.12.2020 року «Про бюджет Нооржицької селищної територіальної громади на 2021 рік»., рішення тринадцятої сесії восьмого скликання Новооржицької селищної ради №22 від 22.07.2021року "Про внесення змін до рішення сесії № 45 від 24.12.2020 року «Про бюджет Нооржицької селищної територіальної громади на 2021 рік»., рішення чотирнадцятої сесії восьмого скликання( перше пленарне засідання) Новооржицької селищної ради №8 від 20.08.2021року Про внесення змін до рішення сесії № 45 від 24.12.2020 року «Про бюджет Нооржицької селищної територіальної громади на 2021 рік» |
|
||||||||||
|
6. Цілі державної політики, на досягнення яких спрямована реалізація бюджетної програми |
|
||||||||||
|
№ |
Ціль державної політики |
|
|||||||||
|
7. Мета бюджетної програми |
|
||||||||||
|
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад та їх виконавчих комітетів |
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
8. Завдання бюджетної програми |
|
||||||||||
|
№ |
Завдання |
|
|||||||||
|
1 |
Забезпечення виконання наданих законодавством повноважень |
|
|||||||||
|
9. Напрями використання бюджетних коштів |
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
гривень |
|
|||
|
№ |
Напрями використання бюджетних коштів |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Усього |
|
||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
||||||
|
1 |
Забезпечення виконання наданих законодавством повноважень |
10 732 365 |
0 |
10 732 365 |
|
||||||
|
2 |
Придбання предметів та матеріалів для приміщень адмін. будівлі, що здаються в оренду. |
0 |
22 000 |
22 000 |
|
||||||
|
3 |
Придбання обладнання та предметів довгострокового користування |
0 |
43 070 |
43 070 |
|
||||||
|
4 |
Виготовлення проекту "Реконструкція системи газопостачання адміністративного приміщення Воронинцівської сільської ради |
0 |
33 710 |
33 710 |
|
||||||
|
Усього |
10 732 365 |
98 780 |
10 831 145 |
|
|||||||
|
10. Перелік місцевих / регіональних програм, що виконуються у складі бюджетної програми |
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
гривень |
|
|||
|
№ |
Найменування місцевої / регіональної програми |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Усього |
|
||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
||||||
|
|
Усього |
|
|
|
|
||||||
|
11. Результативні показники бюджетної програми |
|
||||||||||
|
№ |
Показники |
Одиниця виміру |
Джерело |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Усього |
|
||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
||||
|
1 |
затрат |
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
кількість штатних одиниць |
од. |
Штатний розпис |
55,00 |
0,00 |
55,00 |
|
||||
|
|
обсяг видатків апарату ради |
грн. |
Кошторис |
10 732 365,00 |
0,00 |
10 732 365,00 |
|
||||
|
|
Обсяг видатків на придбання предметів та матеріалів для приміщень адмін. будівлі, що здаються в оренду. |
грн. |
Кошторис |
0,00 |
22 000,00 |
22 000,00 |
|
||||
|
|
Обсяг видатків на придбання обладнання та предметів довгострокового користування |
грн. |
Кошторис |
0,00 |
43 070,00 |
43 070,00 |
|
||||
|
|
Обсяг видатків на виготовлення проекту "Реконструкція системи газопостачання адміністративного приміщення Воронинцівської сільської ради |
грн. |
Кошторис |
0,00 |
33 710,00 |
33 710,00 |
|
||||
|
2 |
продукту |
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
кількість отриманих листів, звернень, заяв, скарг |
од. |
Управлінські дані |
2 900,00 |
0,00 |
2 900,00 |
|
||||
|
|
кількість прийнятих рішень сесій ради |
од. |
Управлінські дані |
1 450,00 |
0,00 |
1 450,00 |
|
||||
|
|
кількість прийнятих рішень сесій виконкому |
од. |
Управлінські дані |
546,00 |
0,00 |
546,00 |
|
||||
|
|
кількість розроблених та прийнятих розпоряджень |
од. |
Управлінські дані |
1 700,00 |
0,00 |
1 700,00 |
|
||||
|
|
Кількість прміщень, для яких планується придбання предметів та мптеріалів |
од. |
Первинні документи |
0,00 |
3,00 |
3,00 |
|
||||
|
|
Кількість предметів, яких планується придбати |
од. |
Первинні документи |
0,00 |
3,00 |
3,00 |
|
||||
|
|
Кількість виготовлених проектів |
од. |
Розрахунок |
0,00 |
1,00 |
1,00 |
|
||||
|
3 |
ефективності |
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
витрати на утримання однієї штатної одиниці |
грн. |
Розрахунковий показник |
195 133,91 |
0,00 |
195 133,91 |
|
||||
|
|
кількість виконаних листів, звернень, заяв, скарг на одного працівника |
од. |
Розрахунковий показник |
53,00 |
0,00 |
53,00 |
|
||||
|
|
кількість підготовлених та прийнятих рішень на одного працівника |
од. |
Розрахунковий показник |
26,00 |
0,00 |
26,00 |
|
||||
|
|
кількість на одну штатну одиницю розпоряджень селищним головою |
од. |
Розрахунковий показник |
31,00 |
0,00 |
31,00 |
|
||||
|
|
Середні витрати на придбання предметів та матеріалів для приміщень адмін. будівлі, що здаються в оренду. |
грн. |
Розрахунок |
0,00 |
7 333,33 |
7 333,33 |
|
||||
|
|
Середні витрати на придбання обладнання та предметів довгострокового користування |
грн. |
Розрахунок |
0,00 |
14 356,67 |
14 356,67 |
|
||||
|
|
Середні видатки на виготовлення проекту "Реконструкція системи газопостачання адміністративного приміщення Воронинцівської сільської ради |
грн. |
Розрахунок |
0,00 |
33 710,00 |
33 710,00 |
|
||||
|
4 |
якості |
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
відсоток забезпечення виконання наданих законодавством повноважень |
відс. |
Розрахунковий показник |
100,00 |
0,00 |
100,00 |
|
||||
|
|
Динаміка придбання предметів та матеріалів для приміщень адмін. будівлі, що здаються в оренду. |
відс. |
Розрахунок |
0,00 |
100,00 |
100,00 |
|
||||
|
|
Динаміка придбання обладнання та предметів довгострокового користування |
відс. |
Розрахунок |
0,00 |
100,00 |
100,00 |
|
||||
|
|
Відсоток забезпечення видатків |
відс. |
Розрахунок |
0,00 |
100,00 |
100,00 |
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Селищний голова |
|
|
Анатолій ТІТЕНКО |
|
|
|||||
|
|
|
(підпис) |
|
(ініціали/ініціал, прізвище) |
|
|
|||||
|
|
ПОГОДЖЕНО: |
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Фінансовий відділ Новооржицької селищної ради |
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Керівник |
|
|
Євгенія КЛОЧКО |
|
|
|||||
|
|
|
(підпис) |
|
(ініціали/ініціал, прізвище) |
|
|
|||||
|
|
25.08.2021 р. |
|
|
|
|
|
|||||
|
|
М.П. |
|
|
|
|
|