Паспорт_бюджетної_програми_0216013_на_2021
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО |
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
Наказ Міністерства фінансів України |
|
||||
|
|
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО |
|
|||||
|
|
|
|
|
|
Наказ / розпорядчий документ |
|
|||||
|
|
|
|
|
|
Виконавчий комітет Новооржицької селищної ради |
|
|||||
|
|
|
|
|
|
(найменування головного розпорядника |
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
коштів місцевого бюджету ) |
|
|||||
|
|
|
|
|
|
25.08.2021 р. № 78 |
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
Паспорт |
|
||||||||||
|
бюджетної програми місцевого бюджету на 2021 рік |
|
||||||||||
|
1. |
0200000 |
Виконавчий комітет Новооржицької селищної ради |
05509151 |
|
|||||||
|
|
(код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету ) |
(код за ЄДРПОУ) |
|
|||||||
|
2. |
0210000 |
Виконавчий комітет Новооржицької селищної ради |
05509151 |
|
|||||||
|
|
(код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(найменування відповідального виконавця) |
(код за ЄДРПОУ) |
|
|||||||
|
3. |
0216013 |
6013 |
0620 |
Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства |
16551000000 |
|
|||||
|
|
(код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(код Функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету) |
(найменування бюджетної програми згідно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(код бюджету) |
|
|||||
|
4. Обсяг бюджетних призначень/бюджетних асигнувань –183300 гривень , у тому числі загального фонду – 107100 гривень та спеціального фонду – 76200 гривень . |
|
||||||||||
|
5. Підстави для виконання бюджетної програми |
|
||||||||||
|
Бюдждетний кодекс, Наказ МФУ від 26.08.2014 №836 “Про деякі питання запровадження програмно-цільового методу складаннята виконання місцевих бюджетів” (із змінами), від 30,09,2016р. №860(на заміну наказу МФУ від 09,07,2010 № 679), яким затверджені в новій редакції.; _ Закон України "Про питну воду та питне водопостачання", Наказ підприємства з питань житлово-комунального господарства України від 27.06.2008 року № 190 "Про затвердження Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України", рішення третьої сесії Новооржицької селищної ради восьмого скликання від 22.12.2020 року "Про внесення змін до рішення Новооржицької селищної ради № 6 від 02.12.2020 року «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів»; Положення про виконавчий комітет Новооржицької селищної ради, затверджене рішенням виконкому від 08.12.2020року №1., рішення п'ятої (позачергової) сесії восьмого скликання Новооржицької селищної ради №4 від 18.02.2021року " Про внесення змін до рішення селищної ради про бюджет Новооржицької селищної територіальної громади на 2021р.", рішення одинадцятої (позачергової) сесії восьмого скликання Новооржицької селищної ради №6 від 08.06.2021року "Про внесення змін до рішення сесії № 45 від 24.12.2020 року «Про бюджет Нооржицької селищної територіальної громади на 2021 рік»., рішення тринадцятої сесії восьмого скликання Новооржицької селищної ради №22 від 22.07.2021року "Про внесення змін до рішення сесії № 45 від 24.12.2020 року «Про бюджет Нооржицької селищної територіальної громади на 2021 рік», рішення чотирнадцятої сесії восьмого скликання( перше пленарне засідання) Новооржицької селищної ради №8 від 20.08.2021року Про внесення змін до рішення сесії № 45 від 24.12.2020 року «Про бюджет Нооржицької селищної територіальної громади на 2021 рік» |
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
6. Цілі державної політики, на досягнення яких спрямована реалізація бюджетної програми |
|
||||||||||
|
№ |
Ціль державної політики |
|
|||||||||
|
1 |
Програма фінансової підтримки діяльності комунального підприємства «Лазірки-Добробут» на 2021р. |
|
|||||||||
|
7. Мета бюджетної програми |
|
||||||||||
|
Забезпечення належної та безперебійної роботи водопровідно-каналізаційного господарства |
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
8. Завдання бюджетної програми |
|
||||||||||
|
№ |
Завдання |
|
|||||||||
|
1 |
Забезпечення надання підтримки водопровідно-каналізаційної мережі в задовільному стані |
|
|||||||||
|
9. Напрями використання бюджетних коштів |
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
гривень |
|
|||
|
№ |
Напрями використання бюджетних коштів |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Усього |
|
||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
||||||
|
1 |
Забезпечення діяльності водонапірно-каналізаційного господарства |
85 700 |
20 000 |
105 700 |
|
||||||
|
2 |
Забезпечення щодо технічного огляду водозабірної свердловини |
8 000 |
0 |
8 000 |
|
||||||
|
3 |
Потоний ремонт водонапірної башти БР-15 |
3 800 |
0 |
3 800 |
|
||||||
|
4 |
Виготовлення пасортів на артскважини в с.Єнківці по вул.Молодіжна та вул.Вишнева |
9 600 |
0 |
9 600 |
|
||||||
|
5 |
Придбання обладнання для водозапірної свердловини в с.Карпилівка |
0 |
47 700 |
47 700 |
|
||||||
|
6 |
Придбання обладнання для водозапірної свердловини с.Іванівка |
0 |
8 500 |
8 500 |
|
||||||
|
Усього |
107 100 |
76 200 |
183 300 |
|
|||||||
|
10. Перелік місцевих / регіональних програм, що виконуються у складі бюджетної програми |
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
гривень |
|
|||
|
№ |
Найменування місцевої / регіональної програми |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Усього |
|
||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
||||||
|
1 |
Програма фінансової підтримки діяльності комунального підприємства "Лакзірки Добробут" на 2021р. |
107 100 |
76 200 |
183 300 |
|
||||||
|
|
Усього |
107 100 |
76 200 |
183 300 |
|
||||||
|
11. Результативні показники бюджетної програми |
|
||||||||||
|
№ |
Показники |
Одиниця виміру |
Джерело |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Усього |
|
||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
||||
|
1 |
затрат |
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
Сума видатків на водопровідно- каналізаційне господарство |
грн. |
Кошторис |
85 700,00 |
0,00 |
85 700,00 |
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
||||
|
|
послуг та матеріалів |
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
Обсяг видатків на придбання обладнання |
грн. |
Кошторис |
0,00 |
20 000,00 |
20 000,00 |
|
||||
|
|
Обсяг видатків на проведення технічного огляду водозабірної свердловини |
грн. |
Кошторис |
8 000,00 |
0,00 |
8 000,00 |
|
||||
|
|
Обсяг видатків на проведення поточного ремонту водонапірної башти БР-15 |
грн. |
Кошторис |
3 800,00 |
0,00 |
3 800,00 |
|
||||
|
|
Обсяг видатків на виготовлення паспортів |
грн. |
Кошторис |
9 600,00 |
0,00 |
9 600,00 |
|
||||
|
|
Обсяг видатків на придбання обладнання |
грн. |
Кошторис |
0,00 |
47 700,00 |
47 700,00 |
|
||||
|
|
Обсяг видатків на придбання обладнання |
грн. |
Кошторис |
0,00 |
8 500,00 |
8 500,00 |
|
||||
|
2 |
продукту |
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
Кількість проведення робіт та послуг (заг. ф.) |
од. |
Розрахунок |
5,00 |
0,00 |
5,00 |
|
||||
|
|
Кількість обладнань, яких планується придбати |
од. |
Розрахунк |
0,00 |
1,00 |
1,00 |
|
||||
|
|
Кількість оглядів, яких планується проводити |
од. |
Розрахунок |
1,00 |
0,00 |
1,00 |
|
||||
|
|
Кількість проведених робіт та послуг |
од. |
Розрахунок |
1,00 |
0,00 |
1,00 |
|
||||
|
|
Кількість паспортів, які підлягають виготовленню |
од. |
Родзрахунок |
2,00 |
0,00 |
2,00 |
|
||||
|
|
Кількість обладнань, яких планується придбати для водозапірної свердловини |
од. |
Розрахунок |
0,00 |
2,00 |
2,00 |
|
||||
|
|
Кількість обладнань, яких планується придбати для водозапірної свердловини с.Іванівка |
од. |
Розрахунок |
0,00 |
1,00 |
1,00 |
|
||||
|
3 |
ефективності |
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
Середня вартість проведених робіт |
грн. |
Розрахунок |
17 140,00 |
0,00 |
17 140,00 |
|
||||
|
|
Середні витрати на придбання обладнання |
грн. |
Розрахунок |
0,00 |
20 000,00 |
20 000,00 |
|
||||
|
|
Середні витрати на проведення технічного огляду водозабірної свердловини |
грн. |
Розрахунок |
8 000,00 |
0,00 |
8 000,00 |
|
||||
|
|
Середня вартість проведених робіт |
грн. |
Розрахунок |
3 800,00 |
0,00 |
3 800,00 |
|
||||
|
|
Середні витрати на виготовлення паспортів |
грн. |
Розрахунок |
4 800,00 |
0,00 |
4 800,00 |
|
||||
|
|
Середні витрати на придбання обладнання |
грн. |
Розрахунок |
0,00 |
23 850,00 |
23 850,00 |
|
||||
|
|
Середні витрати на придбання обладнання |
грн. |
Розрахунок |
0,00 |
8 500,00 |
8 500,00 |
|
||||
|
4 |
якості |
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
відсоток протяжності водопровідних мереж, на яких планується проведення поточного ремонту, до протяжності водопровідних мереж, які його потребують |
відс. |
розрахунок |
100,00 |
0,00 |
100,00 |
|
||||
|
|
Відсоток забезпечення витрат |
відс. |
Розрахунок |
0,00 |
100,00 |
100,00 |
|
||||
|
|
Динаміка проведення технічного огляду |
відс. |
Розрахунок |
100,00 |
0,00 |
100,00 |
|
||||
|
|
Відсоток виконаних робіт по проведенню поточного ремонту водонапірної башти БР-15 |
відс. |
Розрахунок |
100,00 |
0,00 |
100,00 |
|
||||
|
|
Відсоток забезпечення ррбіт |
відс. |
Розрахунок |
100,00 |
0,00 |
100,00 |
|
||||
|
|
Відсоток забезпечення витрат |
відс. |
Розрахунок |
0,00 |
100,00 |
100,00 |
|
||||
|
|
Відсоток забезпечення витрат |
відс. |
Розрахунок |
0,00 |
100,00 |
100,00 |
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Селищний голова |
|
|
Анатолій ТІТЕНКО |
|
|
|||||
|
|
|
(підпис) |
|
(ініціали/ініціал, прізвище) |
|
|
|||||
|
|
ПОГОДЖЕНО: |
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Фінансовий відділ Новооржицької селищної ради |
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Керівник |
|
|
Євгенія КЛОЧКО |
|
|
|||||
|
|
|
(підпис) |
|
(ініціали/ініціал, прізвище) |
|
|
|||||
|
|
25.08.2021 р. |
|
|
|
|
|
|||||
|
|
М.П. |
|
|
|
|
|