Новооржицька громада
Полтавська область, Лубенський район

проєкти рішень селищної ради №26 «Про затвердження Програми фінансової підтримки органів державної влади Лубенського району на 2025 рік»

Кількість переглядів: 8
Скликання: 8 скликання
Сесія: 64 сесія восьмого скликання
Тип документу: проєкти рішень селищної ради
Дата прийняття: 14.04.2025
Дата оприлюднення: 15.04.2025
Номер документу: 26
Назва документу: Про затвердження Програми фінансової підтримки органів державної влади Лубенського району на 2025 рік
Прикріплені файли:

                                                                                 ПРОЄКТ

 

Фото без опису

 

 

 

 

НОВООРЖИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЛУБЕНСЬКОГО РАЙОНУ   ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Шістдесят четверта сесія восьмого скликання

   Р І Ш Е Н Н Я

2025 року                                 селище Новооржицьке                            №

 

 

Про затвердження Програми фінансової підтримки органів державної влади Лубенського району на 2025 рік

 

Відповідно до п. 22 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2022 р. № 252 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану», розглянувши лист Лубенської районної військової адміністрації Полтавської області від 19.02.2025 року № 01- 39/137,  селищна рада  

 

ВИРІШИЛА:

 

         1. Затвердити Програму фінансової підтримки органів державної влади Лубенського району на 2025 рік, що додається.

         2.  Фінансовому відділу Новооржицької селищної ради передбачити кошти для реалізації Програми, виходячи з можливостей місцевого бюджету.

         3.  Контроль за виконання даного рішення покласти на постійну комісію з   питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва (голова комісії – Гришко Сергій).

 

 

 

    Селищний  голова                                                        Анатолій ТІТЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                   

Додаток

до рішення 64 сесії Новооржицької                                                                                   селищної ради восьмого скликання                                                                      

від                   2025 року № 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОГРАМА

фінансової підтримки органів державної влади

Лубенського району на 2025 рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

селище Новооржицьке

2025

 

    1. Паспорт  

Програми фінансової підтримки органів державної влади Лубенського району на 2025 рік

 

1.

Ініціатор розроблення програми

Лубенська районна державна адміністрація,

Фінансовий відділ Новооржицької селищної ради

2.

Законодавчі документи для розроблення програми

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Постанова Кабінету Міністрів України від 11 березня 2022 р. № 252 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану»

3.

Розробник програми

Фінансовий відділ Новооржицької селищної ради

4.

Відповідальний виконавець програми

Фінансовий відділ Новооржицької селищної ради

Лубенська районна державна адміністрація

5.

Учасники програми

Фінансовий відділ Новооржицької селищної ради

Лубенська районна державна адміністрація

6.

Терміни реалізації  програми

 2025 рік

7.

Перелік місцевих бюджетів, які приймають участь у виконанні програми

Бюджет Новооржицької селищної територіальної громади

 

 

8.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми

200 000,00 гривень

 

    1. Визначення проблем, на розв’язання яких спрямована Програма

 

  Стабільна, організована та цілеспрямована діяльність органів державної влади щодо виконання закріплених Конституцією України завдань є складовою політики держави.

  Відповідно до пп.16 п.1 Постанови Верховної Ради України від 17 липня 2020 року №807-IX «Про утворення та ліквідацію районів» в результаті адміністративно – територіальної реформи до складу укрупненого Лубенського району увійшли території Гребінківської міської, Лубенської міської, Новооржицької селищної, Оржицької селищної, Пирятинської міської, Хорольської міської, Чорнухинської селищної територіальних громад, затверджених Кабінетом Міністрів України.

  Відповідно до статей 5, 6, 7, 39, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статті 59 Господарського кодексу України, статей 104-108, 110-112 Цивільного Кодексу України, постанови Верховної Ради України від 17 липня 2020 року «Про утворення та ліквідацію районів», постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2020 р. № 1345 «Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2014 року № 91», з урахуванням постанов Кабінету Міністрів України від 12 березня 2005 року №179 «Про упорядкування структури апарату центральних органів виконавчої влади, їх територіальних підрозділів та місцевих державних адміністрацій», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1635-р «Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій», розпорядження голови Полтавської обласної державної адміністрації від 16 січня 2021 року № 21 «Про внесення змін до розпорядження голови Полтавської обласної державної адміністрації від 31 грудня 2020 року № 784», правонаступником реорганізованих районних державних адміністрацій та їх структурних підрозділів стала Лубенська районна державна адміністрація.

  Діяльність апарату та структурних підрозділів районної державної адміністрації передбачає виконання заходів, спрямованих на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України та Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня, доручень Прем’єр-міністра України, державних і регіональних програм, здійснення інших визначених законами повноважень та забезпечення реалізації державної політики. До роботи районної державної адміністрації включаються: актуальні питання, пов’язані із здійсненням заходів із соціально-економічного розвитку району, функціонуванням галузей господарського комплексу та розв’язанням проблем у соціальній сфері, поліпшенням діяльності районної державної адміністрації, її взаємодією з органами місцевого самоврядування, які потребують розгляду на засіданнях колегій, нарад у голови райдержадміністрації і його заступників тощо, основні організаційно-масові заходи, проведення яких забезпечується районною державною адміністрацією або за її участю. 

  Фінансово-матеріальне забезпечення виконання поставлених завдань є однією із складових умов забезпечення здійснення конституційних повноважень органами державної влади, що спрямовані на надання якісних адміністративних послуг, створення зручних і сприятливих умов праці, а також отримання таких послуг громадянами та суб’єктами господарювання може бути здійснене у співпраці з органами місцевого самоврядування.

  Однак, Лубенська районна державна адміністрація має певні труднощі у фінансовому забезпеченні. Низький рівень фінансування видатків на виплату заробітної плати праці, нарахувань на неї працівникам районної  державної адміністрації та її структурним підрозділам, проведення інших виплат, не дозволяє якісно забезпечити виконання функції, покладених державою на  неї та здійснення  повноважень. 

   Для виконання районною державною адміністрацією делегованих і власних повноважень мобілізуються усі наявні ресурси. Однак, їх обсяг обмежується граничними видатками державного бюджету, що не вистачає для забезпечення ефективної та якісної діяльності. Фінансування видатків з державного бюджету апарату районної державної адміністрації та її структурних підрозділів не забезпечує витрат на виконання повноважень у повному обсязі.

   З метою вирішення зазначених питань і враховуючи недостатність коштів державного бюджету на утримання апарату та структурних підрозділів районної державної адміністрації, зумовлена необхідність розроблення, затвердження та виконання програми підтримки органів державної влади на 2025 рік.

  1. Мета Програми

 

Метою  Програми є забезпечення виконання повноважень Лубенською районною державною адміністрацією, її структурними підрозділами, визначених Законом України «Про місцеві державні адміністрації», Законом України «Про державну службу», Бюджетним кодексом України, забезпечення стабільного і ефективного функціонування районної державної адміністрації та її структурних підрозділів для надання якісних послуг громадянам на рівні європейських стандартів, оздоровлення відносин між органами влади та населенням, інститутами громадянського суспільства, прийняття ефективних управлінських рішень шляхом матеріального стимулювання працівників, а також забезпечення виконання повноважень, які здійснюються апаратом, управліннями, відділами і іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації.

 

  1. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів і джерел фінансування, строки та етапи виконання програми

Вдосконалення взаємодії органів місцевого самоврядування і районної державної адміністрації сприятиме:

здійсненню ефективної управлінської діяльності;

підвищенню ступеня прозорості та ефективності управлінських рішень;

удосконаленню взаємодії місцевих органів влади з населенням;

збалансуванню повноважень і відповідальності в діяльності органів державної влади  та органів місцевого самоврядування;

вирішення проблем соціально-економічного характеру, впровадження змін та реформ.

Досягнення поставлених завдань можливе за наявності матеріально-технічного забезпечення діяльності районної державної адміністрації, що є одним із основних показників. На сьогодні недостатньо видатків державного бюджету на організацію фінансово-господарського забезпечення апарату та її структурних підрозділів, їх поточне утримання, особливо в умовах неодноразового підвищення цін на товари та послуги, в тому числі технічне обслуговування, придбання пального, предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря.

Започатковані заходи сприятимуть підвищенню ефективності взаємодії орану місцевого самоврядування та районної державної адміністрації,  підвищенню оперативності та ефективності прийняття та реалізації управлінських рішень.

Програма не поділяється на етапи. Термін дії програми: 2025 рік.

Реалізацію Програми планується здійснити за рахунок коштів бюджету Новооржицької селищної  територіальної громади шляхом надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів.  

Ресурсне забезпечення програми

 

Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми

2025 рік, гривень

Обсяг ресурсів, передбачених на виконання програми усього:

200 000,00

в т. ч. з бюджету Новооржицької селищної  територіальної громади

200 000,00

 

  1. Перелік завдань і заходів програми та результативні показники 

 

Основним завданням Програми є забезпечення в умовах воєнного стану належного функціонування районної державної адміністрації, підвищення оперативності, ефективності прийняття та реалізації управлінських рішень, оперативне розв’язання проблем, стимулювання активності працівників органів виконавчої влади районної ланки на досягнення конкретних результатів, оплати послуг зв`язку, інтернет-послуг, придбання господарських та паливно-мастильних матеріалів.

Програма передбачає покращення фінансової бази для підтримки апарату райдержадміністрації, її структурних підрозділів, а також фінансового відділу районної державної адміністрації, що забезпечить можливість виконувати належним чином функції, покладені на місцеві державні адміністрації.

Очікувані результати Програми:

  • забезпечення запровадження державотворчих реформ;
  • створення умов для забезпечення ефективної та дієвої взаємодії органів місцевого самоврядування і районної державної адміністрації;
  • підвищення ефективності здійснення функцій виконавчої влади та території Лубенського району в межах владних повноважень, посилення контролю за виконанням прийнятих рішень;
  • створення фінансової бази для підтримки діяльності органів виконавчої влади;
  • оперативне вирішення питань щодо забезпечення законності на території громади;
  • здійснення координації діяльності за дотриманням стандартів надання послуг, надання консультативної допомоги.

 

 

 

 

                    Напрями діяльності та заходи програми підтримки органів державної влади на 2025 рік

 

Назва завдання

 

Перелік заходів

   Програми

Строк вико-

нання заходу

Виконавці

Джерела фінансування

Орієнтовні обсяги

фінансу-

вання, грн.

Очікуваний результат

 

 

Забезпечення фінансової бази для підтримки діяльності апарату, структурних підрозділів районної державної адміністрації та структурних

підрозділів зі статусом юридичних осіб публічного права

 

Надання субвенції

до державного бюджету на

функціонування та фінансове забезпечення районної державної адміністрації та її структурних підрозділів,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2025 рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фінансовий відділ Новоордицької селищної ради

 

Лубенська районна державна адміністрація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бюджет

Новооржицької селищної територіальної громади

 

 

 

 

200 000

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Покращення фінансової бази органів виконавчої влади, що забезпечить можливість виконувати належним чином функції, покладені на місцеві державні адміністрації.

Співпраця  районної державної адміністрації  з органами місцевого самоврядування для оперативного вирішення питань щодо забезпечення законності на територіях громад, здійснення координації діяльності за дотриманням стандартів надання послуг, надання консультативної допомоги тощо.

Разом

 

 

 

 

200 000

 

 

VI. Координація та контроль за виконанням Програми

           Організацію та координацію діяльності за ходом виконання Програми фінансової підтримки органів державної влади на 2025 рік здійснює фінансовий відділ  Новооржицької селищної ради. Контроль за виконанням завдань Програми, цільовим та ефективним використанням коштів здійснює постійна комісія селищної ради з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.

           Така система управління та контролю забезпечить ефективну реалізацію програми, дозволить оперативно виявляти проблеми та вносити необхідні корективи, а також гарантуватиме прозорість використання бюджетних коштів.

            За потреби та додаткового обґрунтування до програми можуть вноситись додаткові заходи і завдання, уточнення показників, обсягів і строків виконання. Зміни до програми можуть вноситись у випадку зміни нормативно-правової бази, соціально-економічного становища або пріоритетів розвитку громади.

 

 

 

Секретар селищної ради                                                           Алла СКРИПНИ


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь