Новооржицька громада
Полтавська область, Лубенський район

проекти рішень виконавчого комітету №6 «Про затвердження програми підтримки та розвитку вторинної медичної допомоги на 2025 рік»

Кількість переглядів: 2
Скликання: 8 скликання
Сесія: 61 сесія восьмого скликання
Тип документу: проекти рішень виконавчого комітету
Дата прийняття: 19.12.2024
Дата оприлюднення: 04.04.2025
Номер документу: 6
Назва документу: Про затвердження програми підтримки та розвитку вторинної медичної допомоги на 2025 рік
Прикріплені файли:

                                                                              

Фото без опису

 

 

НОВООРЖИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЛУБЕНСЬКОГО РАЙОНУ   ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Шістдесят першої  сесія восьмого скликання

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

 00 грудня   2024 року                селище Новооржицьке                              № 

 

Про затвердження програми

підтримки та розвитку вторинної

медичної допомоги на 2025 рік

 

      Відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я», з метою удосконалення організації та забезпечення населення доступною, своєчасною, якісною і ефективною вторинною медичною допомогою, селищна рада

 

В И Р І Ш И Л А:

 

      1. Затвердити  Програму підтримки та розвитку вторинної медичної допомоги на 2025 рік, що додається.

       2. Фінансовому відділу Новооржицької селищної ради здійснювати фінансування Програми в межах затверджених асигнувань на відповідний період.

       3. Контроль за виконання даного рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва (голова комісії – Гришко Сергій).

 

 

 

        Селищний  голова                                                            Анатолій ТІТЕНКО

 

 

 

 

 

                                                                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                    Рішення шістдесят першої

                                                                    сесії Новооржицької селищної                                                            

                                                                    ради восьмого скликання

                                                                    від 00 грудня 2024 року № 

                          

 

 

 

 

 

 

 

Програма

підтримки та розвитку вторинної

медичної допомоги на 2025 рік

 

 

 

 

 

 

 

 

селище  Новооржицьке

 

                                                                                                                             Додаток 1

 

  1. ПАСПОРТ

Програми підтримки та розвитку вторинної медичної допомоги на 2025 рік

 

1

Розробник програми

Фінансовий відділ Новооржицької селищної ради, КНП « Новооржицький

центр ПМСД» Новооржицької селищної ради

2

Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої  влади про розроблення програми

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»,ст.307

Закон України «Про фінансові гарантії медичного обслуговування населення».

3

Підстава для розробки програми

Продовження програмно-цільового забезпечення розвитку системи охорони здоров’я в регіоні, з урахуванням досягнутого в результаті виконання попередніх програм, з метою реалізації  державної політики у сфері охорони здоров’я, щодо задоволення  потреб населення громади у вторинній  допомозі.

4

Відповідальний виконавець програми.

Комунальне некомерційне підприємство «Оржицька лікарня»,

Комунальне підприємство «Лубенська лікарня інтенсивного лікування» Лубенської міської ради

5

Учасники програми.

Фінансовий відділ Новооржицької селищної ради,

Комунальне некомерційне підприємство «Оржицька лікарня»,

Комунальне підприємство «Лубенська лікарня інтенсивного лікування» Лубенської міської ради

6

Мета

Збереження та зміцнення здоров’я мешканців громади, підвищення ефективності заходів, спрямованих на профілактику захворювань, зниження рівнів захворюваності, інвалідності і смертності населення, підвищення якості та ефективності надання вторинної медичної допомоги, забезпечення захисту прав громадян на охорону здоров’я. 

7

Термін реалізації програми

2025 рік

8

Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні програми

Місцевий бюджет, кошти обласного бюджету, кошти Національної служби здоров’я України, інші джерела фінансування, не заборонені чинним законодавством

9

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для  реалізації програми, грн. всього:

В тому числі:

 

Селищний бюджет

 

Обласний бюджет

 

Інші джерела

 

652 600,00      

 

 

652 600,00

10

Очікувані результати виконання

підвищення якості та ефективності надання медичної допомоги мешканцям громади ; поліпшення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров*я;

активізація  заходів щодо покращання медичної та соціальної реабілітації хворих, умов їх перебування в соціумі;

зміцнення   здоров’я  всіх    верств    населення, збільшення тривалості активного життя, поліпшення демографічної ситуації.

11

Контроль за виконання (орган, уповноважений здійснювати контроль за виконанням)

Новооржицька селищна рада

 

2. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма

        Аналіз стану здоров’я населення та діяльності закладів охорони здоров’я свідчить, що демографічна ситуація на території громади характеризується поступовим зменшенням загальної чисельності населення та народжуваності із зростанням загальної смертності, негативним природнім приростом. У структурі основних причин смертності дорослого населення перше місце посідають хвороби кровообігу; на другому місці – злоякісні новоутворення; на третьому місці – травми та отруєння і на четверте місце стабільно виходять хвороби органів травлення. У структурі захворюваності жителів переважають хронічні неінфекційні захворювання, які в першу чергу формують структуру смертності населення району, із яких «левову частку» складають хвороби системи кровообігу і злоякісні новоутворення. Дані хвороби формують в тому числі і структуру первинного виходу населення громади на інвалідність.                 

         Зважаючи на соціально-економічну ситуацію, інтенсифікацію міграційних процесів та фактичний стан здоров’я населення громади комплексна програма буде спрямована на мобілізацію ресурсів органів місцевого самоврядування, сил закладів охорони здоров’я, громадських організацій і самого населення на покращення тих показників здоров’я, які в першу чергу формують демографічну ситуацію громади, а відтак показник здоров’я громади в цілому. Рівень санітарної культури жителів залишається недостатнім, значна його частина має шкідливі для здоров’я звички. Надзвичайно низьким є показник чисельності населення, яке регулярно займається фізичною культурою. Залишається бідною інфраструктура та індустрія здоров’я. Охорона здоров’я визначається одним із пріоритетних напрямків державної політики та одним із основних факторів національної безпеки країни. Перспективність розвитку суспільства визначається станом здоров’я людини та державними витратами на охорону здоров’я. Здоров’я людини є головною цінністю держави, має важливе значення в житті кожної людини, надає можливість досягнути індивідуального і суспільного добробуту та благополуччя, є головною умовою стійкого економічного розвитку.

         Ключовими проблемами охорони здоров’я населення є: - незадовільний стан здоров’я населення; недостатнє медикаментозне і матеріально-технічне забезпечення закладів охорони здоров’я; диспропорція первинного, вторинного і третинного рівнів медичної допомоги; - брак сучасних медичних технологій, низький рівень інформованості про засоби збереження здоров’я та активного дозвілля; недостатня ефективність заходів щодо формування здорового способу життя; - недостатність фінансових ресурсів для забезпечення ефективної діяльності системи охорони здоров’я; недостатній розвиток ринку медичних послуг; - морально та фізично застаріле медичне обладнання. Погіршення стану здоров’я зумовлене насамперед комплексом не медичних, а соціально-економічних та екологічних чинників, недосконалим способом життя населення, оскільки здоров’я населення є результатом діяльності не тільки галузі охорони здоров’я, а і інтегральним показником успішності функціонування держави, усіх її інституцій. Одним з основних завдань органів місцевого самоврядування є створення умов для ефективного та доступного для всіх громадян медичного обслуговування, яке залежить не лише від матеріально-технічної бази, а й від забезпеченості кваліфікованими медичними кадрами. Необхідність розроблення Програми підтримки та розвитку вторинної медичної допомоги на 2025 рік (далі-Програма) пов’язана з потребою у забезпеченні ефективного фінансування розвитку системи охорони здоров`я, вдосконалення надання вторинної медичної допомоги та невідкладної медичної допомоги населенню на вторинному рівні. Затвердження даної Програми дасть можливість реалізувати впровадження програмно-цільового методу фінансування та залучити додаткові кошти із бюджету селищної та обласної рад та інших джерел, не заборонених законодавством, для вирішення проблемних питань медичної допомоги на вторинному рівні. Прийняття Програми сприятиме поліпшенню стану здоров’я населення шляхом забезпечення своєчасної та якісної вторинної медичної допомоги, що базується на інтегрованому підході до вирішення медико-соціальних потреб як окремих громадян так і громади в цілому.

3. Мета програми

      Метою Програми є збереження та зміцнення здоров’я мешканців громади, підвищення ефективності заходів, спрямованих на профілактику захворювань, зниження рівнів захворюваності, інвалідності і смертності населення, підвищення якості та ефективності надання вторинної медичної допомоги, забезпечення захисту прав громадян на охорону здоров’я. 

4. Обґрунтування шляхів та способів розв’язання проблеми

Досягнення визначеної мети Програми можливе шляхом:

- надання фінансової підтримки КНП «Оржицька лікарня» та

Комунальному підприємству «Лубенська лікарня інтенсивного лікування» Лубенської міської ради  для забезпечення надання населенню громади медичної допомоги;

- забезпечення належних умов перебування пацієнтів на стаціонарному лікуванні;

- забезпечення умов безпечного материнства на І та ІІ рівні надання медичної допомоги;

- проведення відповідних заходів щодо реалізації сталої відповіді на епідемію туберкульозу, у т.ч. хіміорезистентного, ВІЛ-інфекції/ СНІД у та вірусного гепатиту;

- проведення ефективної боротьби з онкологічними захворюваннями;

- проведення заходів, спрямованих на запобігання і лікування серцево-судинних та судинно-мозкових захворювань серед населення міста;

- проведення ефективних заходів щодо покращення медичної та соціальної реабілітація хворих, умов їх перебування в соціумі;

- активізації профілактичного напрямку дій щодо боротьби з серцево-судинними, онкологічними захворюваннями, захворюваннями населення на цукровий діабет та соціально значущі захворювання;

- поетапного оновлення матеріально-технічної бази;

- підвищення ефективності санітарно-освітньої роботи та пропаганди здорового способу життя з широким використанням сучасних технологій та засобів масової інформації;

- спрямування зусиль медичних працівників на виявлення захворювань на ранніх стадіях та проведення ефективної профілактики їх на функціональній стадії або на стадії мінімальних морфологічних змін;

- пріоритетності надання медичної допомоги дітям, матерям та населенню похилого віку. 

 

                                    5. Фінансове забезпечення виконання Програми

        Фінансове забезпечення виконання Програми здійснюється за рахунок:

- коштів бюджету Новооржицької селищної територіальної громади;

- коштів бюджету Полтавської обласної ради;

 - інших джерел фінансування, не заборонених законодавством України.      

        Необхідний обсяг фінансування Програми наведений в Додатку 2 та може бути уточнений у процесі формування бюджету на відповідний рік. Лікарні включається до мережі головного розпорядника бюджетних коштів, як одержувач та використовує кошти згідно з фінансовим планом, затвердженим відповідно до вимог. Обсяги фінансування можуть корегуватися в межах бюджетного періоду із внесення змін до даної Програми.

         

6. Перелік завдань і заходів програми, результативні показники програми

 

Завданням даної програми є:

- здійснення медичної практики для безпосереднього забезпечення медичного обслуговування населення шляхом надання кваліфікованої допомоги жителям громади;

- удосконалення лікувально-діагностичного процесу;

- удосконалення матеріально-технічної бази охорони здоров’я відповідно до світових стандартів,

 - запровадження правових, економічних, управлінських механізмів, забезпечення конституційних прав громадян на охорону здоров’я;

- поліпшення надання вторинної медичної допомоги жителям громади;

- забезпечення населення ефективними, безпечними і якісними лікарськими засобами та виробами медичного призначення;

- поліпшення стану здоров’я всіх верств населення, зниження рівня захворюваності, інвалідності, продовження активного довголіття і тривалості життя;

- підвищення ефективності використання наявних кадрових, фінансових та матеріальних ресурсів охорони здоров’я;

- створення сучасної системи інформаційного забезпечення у сфері охорони здоров’я;

- удосконалення інноваційної політики в сфері охорони здоров’я;

 

У результаті виконання Програми жителі громади отримають:

-  кваліфіковану, доступну, якісну вторинну (спеціалізовану) амбулаторно поліклінічну та стаціонарну медичну допомогу, у тому числі екстрену (невідкладну), необхідну для забезпечення належної профілактики, діагностики та лікування хвороб чи інших розладів здоров’я та консультативної допомоги населенню;

- сучасну систему інформаційного забезпечення у сфері охорони здоров’я;

- сформовану систему надання населенню доступних та високоякісних медичних послуг, що забезпечить зменшення потреби у дорогих видах медичної допомоги;

- запровадження базового пакету медичних послуг;

- поліпшення надання медичної допомоги соціально незахищеним верствам населення;

 

Виконання заходів Програми сприятиме :                                                                                                            - підвищенню ефективності роботи закладу охорони здоров’я;

- покращенню матеріально-технічної бази;

- дотриманню санітарно-епідеміологічних правил і норм, гігієнічних нормативів;

- одержанню хворими ефективних, безпечних і якісних лікарських засобів та виробів медичного призначення;

 

А також забезпечить:

-  недопущення заборгованості з оплати послуг;

-  стабільну роботу  КНП «Оржицька лікарня» та

Комунальному підприємству «Лубенська лікарня інтенсивного лікування» Лубенської міської ради;

-  створення оптимальних умов для покращення ефективності медичного обслуговування населення (додаток 3).

 

 

7. Очікувані та результативні показники

 Виконання даної Програми дозволить досягнути таких показників: 

-  підвищення якості та ефективності надання медичної допомоги мешканцям громади ;

-  поліпшення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров*я;

- активізація  заходів щодо покращання медичної та соціальної реабілітації хворих, умов їх перебування в соціумі;

- зміцнення   здоров’я  всіх    верств    населення, збільшення тривалості активного життя, поліпшення демографічної ситуації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

 

 

Ресурсне забезпечення

Програми

підтримки та розвитку вторинної медичної допомоги на   2025 рік

 

тис. грн.

Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми
І етап виконання програми
Всього витрат на виконання програми
                   2025 рік
1
2
3
Обсяг ресурсів всього, в тому числі:
652,6
652,6
державний бюджет

 

 
обласний бюджет
652,6
652,6
селищний бюджет

 

 

 

кошти не бюджетних джерел

 

 

                                                                                            

 

                                                                                                              Додаток 3

 План заходів і завдань Програми

підтримки та розвитку вторинної медичної допомоги на   2025 рік

 

                                                                                                      тис.грн.

з/п

Заходи

 

Виконавець

    Джерела

фінансування

Орієнтовні обсяги фінансування

за роками виконання

Очікувані

результати

2025

 

 

1. Забезпечення функціонування закладів вторинної медичної допомоги

1.1

Комунальні послуги та електроносії

Комунальне некомерційне підприємство «Оржицька лікарня»

 

Бюджет Полтавської області

                      146 530,00

Підвищення якості та ефективності надання медичної допомоги мешканцям громади ;

поліпшення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров*я;

активізація  заходів щодо покращання медичної та соціальної реабілітації хворих, умов їх перебування в соціумі;

зміцнення   здоров’я  всіх    верств    населення, збільшення тривалості активного життя, поліпшення демографічної ситуації.

1.2

Комунальні послуги та електроносії

Комунальне підприємство «Лубенська лікарня інтенсивного лікування» Лубенської міської ради

Бюджет Полтавської області

506 070,00

Всього:

652 600,00

 

               

              Секретар селищної ради                                                                                                  Алла СКРИПНИК

 

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь