проєкти рішень селищної ради №26 «Про затвердження Програми підтримки та розвитку трудового архіву на 2025 рік»
Скликання: | 8 скликання |
Сесія: | 58 сесія восьмого скликання |
Тип документу: | проєкти рішень селищної ради |
Дата прийняття: | 11.10.2024 |
Дата оприлюднення: | 04.04.2025 |
Номер документу: | 26 |
Назва документу: | Про затвердження Програми підтримки та розвитку трудового архіву на 2025 рік |
Прикріплені файли: |
|
ПРОЄКТ
НОВООРЖИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЛУБЕНСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
П’ятдесят восьма сесія восьмого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
00жовтня 2024 року селище Новооржицьке №
Про затвердження Програми
підтримки та розвитку трудового
архіву на 2025 рік
Відповідно до ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», з метою забезпечення приймання на зберігання документів з особового складу та документів тимчасового збереження підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, якісного задоволення конституційних потреб громадян, селищна рада
ВИРІШИЛА :
1. Затвердити Програму підтримки та розвитку трудового архіву на 2025 рік (додається).
2. Організацію виконання даного рішення покласти на фінансовий відділ Новооржицької селищної ради .
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва (голова комісії – Сергій ГРИШКО).
Селищний голова Анатолій ТІТЕНКО
Програма підтримки та розвитку трудового архіву на 2025 рік
селище Новооржицьке
- ПАСПОРТ
Програми підтримки та розвитку трудового архіву на 2025 рік
1 |
Ініціатор розроблення програми |
Фінансовий відділ Новооржицької селищної ради |
2 |
Законодавча база розроблення програми |
Закони України:«Про місцеве самоврядування в Україні»,«Про Національний архівний фонді архівні установи», Постанова Кабінету Міністрів України від 01 лютого 2006 року № 92 «Про затвердження Програми розвитку архівної справи» |
3 |
Розробник програми |
Фінансовий відділ Новооржицької селищної ради |
4 |
Відповідальний виконавець програми |
Фінансовий відділ Новооржицької селищної ради |
5 |
Співвиконавці програми |
Фінансовий відділ Новооржицької селищної ради, Лубенська міська територіальна громада |
6 |
Мета |
Програму підтримки розроблено з метою створення належних умов для збереження документів, поліпшення фінансового та матеріально-технічного стану трудових архівів |
7 |
Термін реалізації програми |
2025 рік |
8 |
Загальний обсяг фінансування, необхідного для реалізації програми, за рахунок коштів місцевого бюджету |
122 025 гривень |
9 |
Очікувані результати виконання |
Забезпечення прийняття на збереження архівних документів |
10 |
Контроль за виконання (орган, уповноважений здійснювати контроль за виконанням) |
Новооржицька селищна рада |
2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Архівна справа є важливою складовою інформаційної та культурної сфери життєдіяльності суспільства, що охоплює наукові, організаційні, правові, технологічні, економічні та інші питання, пов’язані з нагромадження, обліком, зберіганням юридичними та фізичними особами документів та використання відомостей, що в них містяться.
Як частина соціальної інфраструктури суспільства архівна справа постійно
зазнає впливів домінуючих у ньому явищ, змін і тенденцій. У зв’язку з цим виникає необхідність визначення шляхів її вдосконалення і подальшого розвитку на перспективу.
Програма підтримки та розвитку трудового архіву на 2025 рік, розроблена відповідно до Закону України "Про Національний архівний фонд і архівні установи" (зі змінами та доповненнями), Закону України «Про місцеве самоврядування в України».
Архівні документи є складовою частиною інформаційних ресурсів громади для задоволення потреб громадян соціально-правового характеру. Їх інформативна цінність значно зросла в зв'язку з реформуванням народного господарства, зміною форм власності, приватизації майна, розпаюванням земель та ін.
3. МЕТА ПРОГРАМИ
Програму підтримки та розвитку трудового архіву на 2025 рік (далі Програма) розроблено з метою створення належних умов для збереження документів, поліпшення фінансового та матеріально-технічного стану трудових архівів. Основними завданнями Програми є:
- зміцнення матеріально-технічної бази архівної установи для створення умов гарантованого зберігання документів трудового архіву;
2. облік документів, що зберігаються, у тому числі шляхом створення та підтримання баз облікових даних;
3. забезпечення комплектування документами тимчасового зберігання та з особового складу підприємств, установ і організацій, що діяли на території громади та ліквідувались без правонаступників;
4. забезпечення обліку, збереження і охорони документів з особового складу ліквідованих підприємств, установ і організацій шляхом дотримання режиму зберігання документів відповідно до встановлених нормативних вимог;
5. надання підприємствам, установам, організаціям та громадянам в установлено порядку архівних довідок, копій та витягів з документів, що перебувають на зберіганні в трудовому архіві;
6. Надання методичної і практичної допомоги установам, підприємствам і організаціям в упорядкуванні відповідних документів та підготовці їх до передачі на зберігання до трудового архіву;
7. Створення належних умов гарантованого зберігання та користування документами у службових, наукових, соціально-правових та інших цілях.
Програма розрахована на 2025 рік і покликана стимулювати діяльність Архівного сектору виконавчого комітету Лубенської міської ради щодо поліпшення стану документів та умов їх зберігання та використання.
4. ШЛЯХИ ТА ЗАСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ
Основними шляхами та способами, передбаченими в Програмі та які спрямовані на розв’язання проблем є:
- реалізація державної політики в галузі архівної справи;
- підвищення рівня економічних і соціальних гарантій для професійної самореалізації працівників архівної установи;
- зміцнення матеріально-технічної бази архівної установи для створення умов гарантованого зберігання документів, збільшення їх обсягу та розширення фондів;
- створення належних умов для забезпечення захисту від несанкціонованого доступу, незаконного використання конфіденційної інформації щодо документів, що не належать до Національного архівного фонду;
- приведення діловодства у відповідність з чинним законодавством, забезпечити зберігання та використання в соціально-правових цілях документів особового складу;
- організація користування документами у службових, соціально-правових, наукових та інших цілях, видавання юридичним особам і громадянам у встановленому Держкомархівом порядку архівних довідок, копій та витягів з документів, що знаходяться на зберіганні;
- забезпечення прав і законних інтересів громадян щодо інформації соціально-правового характеру шляхом своєчасної видачі довідок.
5. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Фінансування Програми підтримки та розвитку трудового архіву на 2025 рік, а саме Архівного сектору виконавчого комітету Лубенської міської ради здійснюється за рахунок коштів бюджету Новооржицької селищної територіальної громади.
Прогнозні обсяги видатків на фінансування Програми складають відповідно 122 025,00 гривень та будуть уточнюватись при складанні проєктів бюджетних запитів на відповідний бюджетний рік.
6. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Виконання Програми дасть змогу:
- забезпечити збереженість документів з особового складу та документів тимчасового зберігання суб’єктів господарської діяльності незалежно від форм власності майна та підпорядкування, що ліквідовуються і розташовані на території громади;
- приймати від підприємств, установ, та організацій документи з особового складу, документи фінансово - господарської діяльності та інші документи, строк зберігання яких не закінчився;
- здійснювати облік документів та контроль за наявністю і рухом документів, що зберігаються в трудовому архіву;
- організацію користування документами в службових, наукових, соціально-правових та інших цілях, надання в установленому Держархівом порядку архівних довідок, копій та витягів документів, що знаходяться на зберіганні юридичним особам та громадянам;
- проводити експертизи цінності документів, що знаходяться на зберіганні, подавати на затвердження експертної комісії архівного сектору райдержадміністрації, описи справ документів тимчасового терміну зберігання та актів про виділення до знищення справ, термін зберігання яких закінчився;
- зміцнити матеріально-технічну базу Архівного сектору виконавчого комітету Лубенської міської ради та поліпшити умови праці працівників.
Секретар селищної ради Алла СКРИПНИК
Додаток 1
до Програми підтримки та розвитку
трудового архіву на 2025 рік
Напрями діяльності, завдання та заходи
Програми підтримки та розвитку трудового архіву на 2025 рік
Напрям діяльності (підпрограма) |
||||||
Пріоритетні завдання |
Заходи |
Строки виконання |
Виконавець |
Джерела фінансування |
Орієнтовні обсяги фінансування, грн |
Очікувані результати |
Забезпечення функціонування Архівного сектору виконавчого комітету Лубенської міської ради
|
Оплата праці з нарахуванням
Придбання матеріалів
Оплата послуг
Комунальні послуги |
2025 |
Архівний сектор виконавчого комітету Лубенської міської ради |
Місцевий бюджет |
93 950
767
8 684
18 624 |
Забезпечення стабільного функціонування трудового архіву |
|
|
|
|
|
122 025 |
|
Секретар селищної ради Алла СКРИПНИК