1. Затвердити Комплексну програму соціального захисту населення Новооржицької селищної ради на 2025 -2027 роки, що додається.
2. Контроль за виконання даного рішення покласти на постійну комісію з питань комунальної власності, інфраструктури, транспорту житлово-комунального господарства, земельних відносин, будівництва, архітектури та просторового планування, збереження навколишнього природного середовища, освіти, культури, охорони здоров’я, фізичного виховання та соціальної політики.
Селищний голова Анатолій ТІТЕНКО
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням п’ятдесят восьмої сесії Новооржицької селищної ради восьмого скликання
від 15.10. 2024 р. № 21
|
|
Комплексна програма соціального захисту населення Новооржицької селищної ради
на 2025 -2027 роки
селище Новооржицьке
2024р.
1.Паспорт Комплексної програми соціального захисту населення Новооржицької селищної ради на 2025-2027 роки.
Паспорт Програми
Назва програми
|
Комплексна програма соціального захисту населення Новооржицької селищної ради на 2025-2027 роки
|
Ініціатор розроблення програми
|
Відділ соціального захисту населення Новооржицької селищної ради
|
Розробник
Програми
|
Відділ соціального захисту населення Новооржицької селищної ради
|
Співрозробники Програми
|
Фінансовий відділ Новооржицької селищної ради
|
Відповідальний виконавець програми
|
Відділ соціального захисту населення Новооржицької селищної ради
|
Співвиконавці Програми
|
Структурні підрозділи виконавчого комітету Новооржицької селищної ради, Центр надання соціальних послуг Новооржицької селищної ради ,служба у справах дітей Новооржицької селищної ради
|
Мета програми
|
Реалізація державних та місцевих програм у сфері соціального захисту населення, підтримка найбільш вразливих верств населення, вирішення першочергових питань щодо соціального захисту населення та надання соціальних послуг мешканцям Новооржицької територіальної громади
|
Термін реалізації Програми
|
2025-2027 роки
|
Загальні обсяги фінансування програми
|
Обсяги фінансування, усього (тис.грн.)
|
За роками виконання
|
2025 рік
|
2026 рік
|
2027 рік
|
39 798,0
|
14741,0
|
11976,0
|
13081,0
|
Очікувані результати виконання
|
Виконання даної Програми дасть змогу вирішити проблеми соціальної підтримки громадян територіальної громади, внутрішньо переміщених осіб ; покращати їх добробут та якість життя.
|
Контроль за виконанням програми
|
Покласти на постійну комісію з питань комунальної власності, інфраструктури, транспорту житлово-комунального господарства, земельних відносин, будівництва, архітектури та просторового планування, збереження навколишнього природного середовища, освіти, культури, охорони здоров’я, фізичного виховання та соціальної політики.
|
2.Ресурсне забезпечення
Комплексної програми соціального захисту населення Новооржицької селищної ради на 2025 -2027 роки
тис. грн.
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми
|
І етап виконання програми
|
Всього витрат на виконання програми
|
2025 рік
|
2026 рік
|
2027 рік
|
1
|
2
|
3
|
4
|
7
|
Обсяг ресурсів всього, в тому числі:
|
14741,0
|
11976,0
|
13081,0
|
39798,0
|
державний бюджет
|
|
|
|
|
обласний бюджет
|
271,0
|
331,0
|
351,0
|
953,0
|
селищний бюджет
|
14470,0
|
11645,0
|
12730,0
|
38845,0
|
кошти не бюджетних джерел
|
-
|
-
|
-
|
-
|
- Визначення проблем, на розв’язання яких спрямована Програма.
Соціальний захист та гідний рівень життя кожному громадянину гарантований Конституцією України.
Соціальний захист населення – одна з головних функцій органів місцевого самоврядування, яка має виконуватися завжди і за будь-яких обставин на користь тих громадян, у житті яких виникли проблеми. Сфера дії соціального захисту – це особа, сім’я, їхній добробут, і не лише матеріальний, а й соціальний, тобто покращення соціального самопочуття людини, впевненості у своєму майбутньому.
Соціально-економічна ситуація, що склалася на сучасному етапі розвитку України, кризові явища у сфері економіки і фінансів зумовлюють необхідність охоплення соціальним захистом усього населення, а не лише його окремих категорій, оскільки кожна людина на різних етапах свого життя стикається з різними соціальними, економічними, політичними, правовими, екологічними, виробничими та іншими соціальними ризиками, які вона часто не може подолати самостійно.
Вжиті державою заходи щодо підвищення соціального забезпечення окремих категорій населення не покривають додаткових витрат, необхідних для життєдіяльності громадян. Тому необхідно зберегти ті пріоритетні напрямки соціального захисту населення, які дозволяють приділити більше уваги та підтримувати життєдіяльність соціально вразливих мешканців громади.
Економічне становище сім’ї залежить не лише від розміру доходів, а й від її соціально- демографічного складу – кількості дітей, працюючих та утриманців, віку членів сім’ї, їх професійного рівня. Найбільш уразливими є сім’ї, які виховують дітей, особливо багатодітні та неповні сім’ї. Також додаткової підтримки потребують пільгові категорії громадян.
Останнім часом стрімко зросла кількість звернень від громадян, які гостро потребують окремих видів соціальних послуг, передусім грошової допомоги на лікування. В умовах повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну є необхідність у наданні додаткових соціальних гарантій мешканцям Новооржицької територіальної громади, внутрішньо переміщеним особам.
Основними принципами надання соціальних послуг та соціальної допомоги визначено: адресність, індивідуальний підхід, доступність, відкритість, добровільність вибору отримання чи відмови від надання соціальних послуг, гуманність, комплексність, максимальна ефективність використання бюджетних та позабюджетних коштів суб’єктами, що надають соціальні послуги, законність, соціальну справедливість, конфіденційність, дотримання стандартів якості та відповідальність за дотримання етичних і правових норм суб’єктами, що надають соціальні послуги.
Для забезпечення реалізації Програми передбачається виділення коштів, виходячи з фінансових можливостей бюджету Новооржицької селищної територіальної громади.
Законодавчими підставами для виконання Програми є закони України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про соціальні послуги», «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні», «Про реабілітацію жертв політичних репресій в Україні», «Про жертви нацистських переслідувань», «Про соціальний захист дітей війни», «Про основи соціального захисту бездомних осіб і безпритульних дітей», «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні», «Про забезпечення організаційно – правових умов соціального захисту дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», «Про статус та соціальний захист громадян постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи», «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків», «Про попередження насильства в сім’ї», «Про протидію торгівлі людьми».
На виконання Указу Президента України від 24.02.2022 р. №64 «Про введення воєнного стану в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2022 р. № 252 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану» та відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виникає необхідність у комплексному підході до розв’язання проблем щодо надання підтримки внутрішньо переміщеним та/або евакуйованим особам у розв’язанні їх нагальних проблем, які виникають при переміщенні в інші місця для тимчасового проживання.
4.Мета Програми
Метою Програми є реалізація політики у сфері соціального захисту населення, підтримка найбільш вразливих верств населення, вирішення першочергових питань щодо соціального захисту населення на території Новооржицької селищної ради.
Підвищення життєвого рівня малозабезпечених громадян, осіб з інвалідністю, осіб похилого віку та інших вразливих категорій населення, які потрапили у складні життєві обставини у зв'язку зi складнiстю соціально - економiчних проблем, якi їх оточують. Сприяння у задоволенні соцiальних потреб сiмей, дiтей та молодi, якi перебувають у складних життєвих обставинах.
Забезпечення підтримки внутрішньо переміщених та/або евакуйованих осіб; забезпечити інтеграцію переселених громадян до складу селищної територіальної громади та забезпечення належних умов тимчасового проживання.
5.Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми
Ухвалення Програми забезпечить розв’язання соціальних проблем громади, оскільки застосовує до їх вирішення принципи системності та комплексності, координує взаємодію органів виконавчої влади, об’єднань громадян та безпосередньо громадськості. Крім того, Програма забезпечує прозорість бюджетного процесу в соціальній сфері на території Новооржицької селищної ради.
Комплексний та системний підхід до проведення політики соціального захисту населення здійснюватиметься шляхом координації зусиль усіх соціальних служб, комунальних підприємств, організацій та установ у справі захисту конституційного права на належний рівень життя, поліпшення соціально-економічних умов життя.
Забезпечення підтримки внутрішньо переміщених та/або евакуйованих осіб; забезпечити інтеграцію переселених громадян до складу селищної територіальної громади та забезпечення належних умов тимчасового проживання.
6.Строки виконання Програми
Програма реалізується протягом 2025 - 2027 років. Розробник залишає за собою право вносити зміни та доповнення з урахуванням прийнятих нормативних актів.
7. Перелік завдань і заходів Програми та результативні показники.
Напрями діяльності та заходи Програми:
Напрям діяльності (підпрограма)
|
Пріоритетні завдання
|
Заходи
|
Строки
виконання
|
Виконавець
|
Джерела
фінансування
|
Орієнтовні обсяги фінансування
тис.грн..
|
Очікувані
результати
|
За роками виконання
|
2025
рік
|
2026
рік
|
2027
рік
|
Завдання 1.
Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку , особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги
|
Виплата грошової компенсації громадянам, які надають соціальні послуги
|
2025-2027 рр.
|
Відділ соціального захисту населення , фінансовий відділ Новооржицької селищної ради
|
Селищний бюджет
|
450,0
|
300,0
|
300,0
|
Охоплення соціальними послугами по догляду на дому до 30 громадян
|
Завдання 2
Надання матеріальної допомоги мешканцям Новооржицької територіальної громади, які опинилися в складних життєвих обставинах внаслідок хвороби,постраждали внаслідок виникнення пожежі, стихійного лиха та підтоплень , допомоги на поховання (додаток 1 до Програми);
надання
матеріальної допомоги пільговим категоріям громадян у зв’язку з відзначенням державних свят, пам’ятних дат та ювілеїв;
|
1.Виплата одноразової грошової допомоги вразливим категоріям громадян
2. Виплата одноразової допомоги на поховання
3.Виплата одноразової матеріальної допомоги пільговим категоріям громадян у зв’язку з відзначенням державних свят, пам’ятних дат та ювілеїв
|
2025-2027 рр.
|
Відділ соціального захисту населення , фінансовий відділ Новооржицької селищної ради
|
Селищний бюджет
Селищний бюджет
Селищний бюджет
|
950,0
50,0
300,0
|
1000,0
80,0
350,0
|
1000,0
100,0
350,0
|
Надання матеріальної допомоги
70 особам
Надання допомоги на поховання 15 особам
Надання матеріальної допомоги 250 особам
|
|
Завдання 3.
Забезпечення реабілітації дітей з інвалідністю та дітей з «групи ризику» в реабілітаційних закладах
|
Оплата послуг комплексної реабілітації дітей з інвалідністю та дітей з «групи ризику», які проживають на території Новооржицької територіальної громади у Лубенському міському центрі комплексної реабілітації дітей з інвалідністю
|
2025-2027 рр.
|
Відділ соціального захисту населення , фінансовий відділ Новооржицької селищної ради
|
Селищний бюджет
|
100,0
|
120,0
|
120,0
|
Охоплення реабілітаційними послугами 5-ти дітей з інвалідністю та «групи ризику»
|
Завдання 4.
Надання пільг пільговим категоріям громадян на проїзд у приміському транспорті загального користування
|
1.Здійснення
компенсаційних виплат за перевезення окремих пільгових категорій громадян залізничним транспортом приміського сполучення
2. Здійснення компенсаційних виплат на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян
|
2025-2027 рр.
|
Відділ соціального захисту населення , фінансовий відділ Новооржицької селищної ради
|
Селищний бюджет
|
100,0
100,0
|
150,0
120,0
|
180,0
150,0
|
Надання пільг на проїзд залізничним транспортом транспортом 100 0 особам із числа пільгових категорій громадян
Надання пільг на проїзд автомобільним транспортом 30 особам із числа пільгових категорій громадян
|
Завдання 5.
Надання пільг окремим категоріям громадян з послуг зв’язку відповідно до чинного законодавства
|
Здійснення компенсаційних виплат підприємствам зв’язку за надані пільги пільговим категоріям громадян
|
2025-2027 рр.
|
Відділ соціального захисту населення , фінансовий відділ Новооржицької селищної ради
|
Селищний бюджет
|
20,0
|
25,0
|
30,0
|
Охоплення пільгою з послуг зв’язку 15 осіб пільгової категорії
|
Завдання 6.
Надання соціальної послуги: догляд та виховання дітей в умовах, наближених до сімейних
|
Відшкодування вартості наданої соціальної послуги: :догляд та виховання дітей в умовах, наближених до сімейних
|
2025-2027 рр.
|
Відділ соціального захисту населення , фінансовий відділ Новооржицької селищної ради, служба у справах дітей виконавчого комітету Новооржицької селищної ради
|
Селищний бюджет
|
250,0
|
300,0
|
300,0
|
Надання соціальної послуги 4-м дітям,які опинилися в складних життєвих обставинах
|
Завдання 7.
Надання інших пільг пільговим категоріям громадян
|
1.Надання інших пільг пільговим категоріям громадян відповідно до чинного законодавства (санаторно-курортне лікування; відшкодування проїзду особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)
2.Забезпечити безоплатним зубопротезуванням та безоплатними ліками за рецептами лікарів громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в тому числі хронічно хворих громадян, які потребують постійного прийому ліків
3. Відщкодування витрат на поховання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни
4.Встановлення телефонів особам з інвалідністю I і II груп
5.Забезпечити санаторно-курортне оздоровлення в санаторно-курортних закладах, розташованих на території Полтавської області членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, з числа учасників АТО/ООС та Захисників і Захисниць України, членів сімей загиблих учасників бойових дій на території інших держав, членів сімей осіб, які перебувають у полоні або пропали безвісти в районі проведення АТО/ООС, та осіб, які загинули або померли внаслідок поранень, каліцтва, контузій чи інших ушкоджень здоров’я, одержаних під час участі у Революції Гідності, осіб з інвалідністю внаслідок війни з числа учасників АТО/ООС та осіб, які приймали участь у заходах із забезпечення оборони України, у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, осіб з інвалідністю внаслідок війни з числа учасників бойових дій на території інших держав;
|
2022-2024 рр.
2025-2027 рр.
2025-2027 рр.
2025-2027 рр.
2025-2027 рр.
|
Відділ соціального захисту населення , фінансовий відділ Новооржицької селищної ради
Відділ соціального захисту населення Новооржицької селищної ради
Відділ соціального захисту населення , Новооржицької селищної ради
Відділ соціального захисту населення , Новооржицької селищної ради
|
Селищний бюджет
Обласний бюджет
Обласний бюджет
Обласний бюджет
Обласний бюджет
|
200,0
150,0
1,0
120,0
|
200,00
180,0
1,0
150,0
|
200,00
200,0
1,0
150,0
|
Охоплення іншими пільгами 10-и осіб
Охоплення пільгами 30 –и осіб із числа осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
Охоплення пільгою 4 –х осіб
Надання пільг на санаторно-курортне лікування 8-ми особам із числа пільгової категорії громадян
|
Завдання 8
Надання транспортної соціальної послуги
|
Придбання транспортного засобу для перевезення мало мобільних груп населення
|
2025-2027 рр.
|
Відділ соціального захисту населення , фінансовий відділ Новооржицької селищної ради, Центр надання соціальних послуг Новооржицької селищної ради
|
Селищний бюджет
|
1800,0
|
|
|
Надання транспортної послуги близько 800 особам
|
Завдання 9.
Інтеграція, соціальна адаптації та соціальний захист внутрішньо переміщених осіб
Новооржицької територіальної громади
|
Надання матеріальної допомоги внутрішньо переміщеним особам Новооржицької селищної територіальної громади, які опинилися в складних життєвих обставинах внаслідок хвороби,постраждали внаслідок виникнення пожежі, стихійного лиха та підтоплень (додаток 1 до Програми)
|
2025-2027 рр.
|
Відділ соціального захисту населення , фінансовий відділ Новооржицької селищної ради
|
Селищний бюджет
|
100,0
|
150,0
|
150,0
|
Охоплення підтримкою близько 20 осіб
|
Завдання 10.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Забезпечення діяльності Центру надання соціальних послуг Новооржицької селищної ради
|
Надання соціальних послуг сім’ям/особам, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують надання соціальних послуг ві
|
2025-2027 рр.
|
Центр надання соціальних послуг
Новооржицької селищної ради
|
Селищний бюджет
|
8000,0
|
8000,0
|
9000,0
|
Надання соціальних послуг 2 500 особам
|
Завдання 11.
Забезпечення осіб з інвалідністю , осіб похилого віку допоміжними та іншими засобами реабілітації
|
Придбання допоміжних та інших засобів реабілітації для «пункту прокату» Центру надання соціальних послуг Новооржицької селищної ради
|
2025-2027 рр.
|
Центр надання соціальних послуг
Новооржицької селищної ради
|
Селищний бюджет
|
250,0
|
250,0
|
250,0
|
Забезпечення 50 осіб засобами реабілітації
|
Завдання 12.
Придбання автомобіля для надання соціальних послуг в старостинських округах мульти-медійною командою Центру надання соціальних послуг Новооржицької селищної ради
|
Охоплення соціальними послугами усіх потребуючих надання соціальних послуг Новооржицької територіальної громади
|
2025 рр.
|
Центр надання соціальних послуг
Новооржицької селищної ради
|
Селищний бюджет
|
1 200,0
|
|
|
Охоплення соціальними послугами 2 500 осіб
|
Завдання 13- 3192
Надання фінансової підтримки громадським об'єднанням ветеранів і осіб з інвалідністю, діяльність яких має соціальну спрямованість
|
Фінансова підтримка
громадським об'єднанням ветеранів і осіб з інвалідністю, діяльність яких має соціальну спрямованість відповідно до Порядку надання фінансової підтримки громадським організаціям згідно з додатком 2 до Програми.
|
2025-2027 рр.
|
Відділ соціального захисту населення , фінансовий відділ Новооржицької селищної ради
|
Селищний бюджет
|
600,0
|
600,0
|
600,0
|
Фінансова підтримка 2-х громадських організацій, які мають соціальну спрямованість та функціонують на території Новооржицької територіальної громади
|
Всього
|
|
|
|
|
14741,0
|
11976,0
|
13081,0
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Секретар селищної ради Алла СКРИПНИК
Додаток 1
до Комплексної програми соціального захисту населення Новооржицької селищної ради
на 2025-2027 роки
ПОРЯДОК
надання матеріальної допомоги мешканцям Новооржицької територіальної громади, які опинилися у скрутному становищі внаслідок непередбачених
обставин, за рахунок коштів селищного бюджету
І. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає механізм надання матеріальної допомоги мешканцям Новооржицької територіальної громади, які опинилися у скрутному становищі внаслідок непередбачених обставин.
2. Головним розпорядником коштів є відділ соціального захисту населення Новооржицької селищної ради.
ІІ. Умови матеріальної допомоги
1.У цьому Порядку поняття вживаються у таких значеннях:
- матеріальна допомога – фінансова допомога мешканцям Новооржицької територіальної громади, які опинилися у скрутному становищі внаслідок непередбачених обставин, яка виплачується один раз на календарний рік;
-мешканці Новооржицької територіальної громади – це фізичні особи, місце проживання (перебування) яких зареєстровано на території Новооржицької територіальної громади, внутрішньо переміщені особи.
2. До непередбачених обставин належать:
- небезпечна подія, внаслідок якої завдано шкоду здоров’ю або збитки майну заявника, що призвели до його скрутного становища;
- хвороба заявника, яка потребує дороговартісного лікування, придбання ліків чи фінансових затрат для проведення стаціонарного лікування, реабілітації, або виїзду для лікування на територію іншої області України чи за кордон.
3. Першочергово матеріальна допомога надається особам, що страждають на онкологічні захворювання, дітям, які страждають на захворювання, що прогресують.
4.Матеріальна допомога надається за рішенням виконавчого комітету Новооржицької селищної ради.виходячи із суми коштів ,виділених в селищному бюджеті на відповідний рік для реалізації заходів Комплексної програми соціального захисту населення Новооржицької селищної ради на 2025-2027 роки та потреб громадян. Розмір матеріальної допомоги не може перевищувати 20,0 тис. грн.
ІІІ. Порядок звернення за матеріальною допомогою
1. Заява на надання матеріальної допомоги подається до відділу соціального захисту населення Новооржицької селищної ради через посадових осіб відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Новооржицької селищної ради .
2. До заяви додаються:
1) копія паспорта громадянина України (інший документ, що посвідчує особу);
2) копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (для особи, яка через свої релігійні переконання відмовилась від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідний контролюючий орган і має відмітку у паспорті громадянина України – копія відповідної сторінки паспорта громадянина України);
3) у разі хвороби заявника – довідка (виписка з історії хвороби) із закладу охорони здоров’я про стан здоров’я заявника та необхідність лікування або копія виписного епікризу;
4) витяг із Реєстру територіальної громади;
5) довідка із зазначенням поточного рахунка в установі банку. .
3.Зазначені у підпунктах 3 – 4 пункту 2 цього розділу документи приймаються за умови, якщо вони видані в межах року звернення заявника за матеріальною допомогою.
4.Під час розгляду заяви про надання матеріальної допомоги обробка персональних даних здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних».
ІV. Порядок призначення матеріальної допомоги
1.Для підтвердження обставин, зазначених у пункті 2 розділу ІІ цього Порядку, проводиться обстеження соціально-побутових умов проживання заявника, за результатами якого уповноваженими представниками відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Новооржицької селищної ради складається акт обстеження матеріально-побутових умов.
2.На засіданні виконавчого комітету, під час розгляду заяв осіб, які звернулися за матеріальною допомогою, уповноважена особа відділу соціального захисту населення інеформує щодо поданих заяв про надання матеріальної допомоги.
Рішення виконавчого комітету приймається більшістю голосів та оформлюється протоколом.
3.У наданні матеріальної допомоги може бути відмовлено у разі ненадання заявником документів, які підтверджують скрутне становище (їх недостовірності), або у разі повторного звернення для отримання матеріальної допомоги протягом одного календарного року.
4.Витяг з протоколу засідання виконавчого комітету направляється до відділу соціального захисту населення Новооржицької селищної ради.
5.Виплата матеріальної допомоги заявнику здійснюється після надходження коштів на рахунок відділу соціального захисту населення Новооржицької селищної ради.
6.Виплата матеріальної допомоги здійснюється шляхом перерахування коштів на поточний рахунок отримувача в установі банку.
7. Облік осіб, які звертаються за наданням матеріальної допомоги, здійснює відділ соціального захисту населення Новооржицької селищної ради.
V. Фінансова звітність та контроль
1. Операції, пов’язані з використанням коштів селищного бюджету, здійснюються в установленому чинним законодавством України порядку.
2. Відділ соціального захисту населення Новооржицької селищної ради надає фінансову та бюджетну звітність у встановленому чинним законодавством України порядку.
3. Контроль за дотриманям бюджетного законодавства здійснюється в порядку, визначеному чинним законодавством України.
Додаток 2
до Комплексної програми
соціального захисту населення
Новооржицької селищної ради на
2025-2027 рр.
Порядок
надання фінансової підтримки громадським організаціям
1. Загальні положення
- Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених бюджетом Новооржицької селищної територіальної громади, з метою надання фінансової підтримки громадським організаціям осіб з інвалідністю, ветеранів війни та громадським організаціям соціального спрямування (далі - Порядок), на реалізацію проектів (заходів), які відповідають напрямкам і завданням, визначеним пріоритетними для Новооржицької територіальної громади, та для забезпечення здійснення їхніх статутних завдань, а також впровадження механізму ефективного використання коштів бюджету Новооржицької територіальної громади.
Робота громадських організацій, діяльність яких має соціальну спрямованість, направлена на захист та задоволення інтересів своїх членів і надання різноманітних послуг окремим верствам населення територіальної громади.
Згідно з Податковим кодексом України громадські організації, діяльність яких мають соціальну спрямованість, не одержують прибутку, мають статус неприбуткових.
- Порядок визначає:
- умови надання фінансової підтримки громадським організаціям на реалізацію проектів, які відповідають напрямкам і завданням, визначеним пріоритетними для Новооржицької територіальної громади , та для забезпечення здійснення їхніх статутних завдань;
- напрями і завдання, на реалізацію яких громадські організації можуть розробляти проекти;
- процедуру і механізм спрямування коштів бюджету Новооржицької територіальної громади, передбачених у кошторисі витрат на виконання Комплексної програми соціального захисту населення Новооржицької селищної ради на 2025-2027 рр. для надання фінансової підтримки громадським організаціям на реалізацію проектів (заходів), які відповідають напрямкам і завданням, визначеним пріоритетними для Новооржицької територіальної громади, і забезпечення здійснення їхніх статутних завдань;
- механізм використання громадськими організаціями отриманих коштів.
1.3. Надання фінансової підтримки громадським організаціям на відповідний рік здійснюється в межах кошторисних призначень, які щорічно передбачаються на відповідні цілі в кошторисі витрат Комплексної програми соціального захисту населення Новооржицької селищної ради на 2025-2027 рр.
- Обсяги коштів, які виділяються з бюджету Новооржицької селищної територіальної громади на виконання Комплексної програми соціального захисту населення Новооржицької селищної ради на 2025-2027 рр. щорічно затверджуються рішенням Новооржицької селищної ради (далі - кошти бюджету територіальної громади).
- Головним розпорядником коштів бюджету селищної територіальної громади, що виділяються на виконання Комплексної програми соціального захисту населення Новооржицької селищної ради на 2025-2027 рр.,є відділ соціального захисту населення Новооржицької селищної ради (далі - Відділ).
- Одержувачами бюджетних коштів, що надаються згідно з цим Порядком, є громадські організації осіб з інвалідністю, ветеранів війни, громадські організації соціального спрямування, які одночасно відповідають наступним умовам:
1.7.1. громадська організація є переможцем Конкурсного відбору з визначення проектів (заходів), які відповідають напрямкам і завданням, визначеним пріоритетними для Новооржицької територіальної громади;
1.7.2. громадська організація здійснює свою діяльність згідно зі статутом юридичної особи, зареєстрованої на території Новооржицької територіальної громади, діяльність якої поширюється лише на територію територіальної громади;
1.7.3.громадська організація не має статусу всеукраїнської та/чи обласної організації.
- Проекти (заходи), розроблені громадськими організаціями подаються для реалізації напрямків і завдань, визначених пріоритетними для Новооржицької територіальної громади, а саме:
- проведення зборів, зустрічей, конференцій, навчальних семінарів, стажування, засідань за «круглими столами», спеціалізованих фестивалів, концертів, спортивних змагань, свят, вечорів відпочинку, толок, конкурсів за умови участі творчих колективів об’єднань громадян, осіб з інвалідністю, осіб, яким встановлені статуси пільгових категорій громадян відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни,гарантії їх соціального захисту»: особи з інвалідністю внаслідок війни, учасники бойових дій, члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, Захисників і Захисниць України;внутрішньо преміщених осіб ,представників громадських організацій в аналогічних міжнародних заходах (в т. ч.: оренда приміщень; оплата тренерів, майстрів, лекторів; оплата матеріалів для проведення майстер-класів; оплата перевезень членів громадських організацій для участі у заходах );
- сприяння розвитку художньої самодіяльності, фізичної культури серед осіб з інвалідністю, ветеранів війни, членів сімей військовослужбовців, загиблих (померлих) ветеранів війни, Захисників і Захисниць України, внутрішньо переміщених осіб;
- оплати за користування комунальними послугами (газом, електроенергією та іншими послугами) в межах соціальних норм житла, послуг телефонного зв’язку у приміщеннях, які вони займають;
- придбання технічного оснащення, подарункових наборів, грамот, кубків книжок, підручників, довідників, брошур, інформаційних листівок, зокрема шрифтом Брайля, спеціалізованими мовами та озвучених, а також газет і журналів з питань соціального захисту осіб з інвалідністю, ветеранів, жертв нацистських переслідувань;
- придбання канцелярських товарів;
- матеріального заохочення членів організації в грошовій та натуральній формі в обсязі, що не перевищує 35 відсотків загального обсягу виділених громадській організації бюджетних коштів;
– придбання супутніх матеріалів для проведення заходів соціального спрямування з нагоди визначних дат, проведення зборів, конференцій, семінарів відповідно до мети діяльності громадської організації (в т. ч.: оренда приміщень; оплата тренерів, майстрів, лекторів; оплата матеріалів для проведення майстер-класів; оплата перевезень членів громадських організацій для участі у заходах );
– для здійснення екскурсійних поїздок в межах України членами громадських організацій до визначних і пам’ятних місць, історичних та архітектурних пам’яток тощо;
– для оплати за користування комунальними послугами (твердим паливом, природнім газом, електроенергією та іншими послугами) в орендованих приміщеннях комунальної власності, відповідно до наданого договору оренди.
- Перелік громадських організацій, яким надається фінансова підтримка, обсяги фінансування та напрямки використання коштів визначаються на підставі рішення комісії з питань надання фінансової підтримки громадським організаціям, (далі - Комісія), та зазначаються в кошторисі витрат на виконання Комплексної програми соціального захисту населення Новооржицької селищної ради на 2025-2027 рр , який затверджується заступником селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
У разі потреби, за рішенням Комісії, до кошторису витрат можуть вноситись зміни, які затверджуюся заступником селищного голови.
1.9. Комісія діє відповідно до Положення про Комісію з питань надання фінансової підтримки громадським організаціям (додаток 6 до Положення).
Фінансова підтримка громадським організаціям надається протягом бюджетного року, на який прийнято рішення про її надання.
1.10.Підставами для припинення надання фінансової підтримки є:
- завершення строку дії Комплексної програми соціального захисту населення Новооржицької селищної ради на 2025-2027 рр
- припинення діяльності громадської організації чи відмова від отримання фінансування;
- порушення громадською організацією умов надання фінансової підтримки або/та реалізації проектів (заходів);
- рішення Комісії.
- Порядок оголошення про проведення конкурсу та умови участі.
- Рішення про оголошення конкурсу приймається Відділом.
- До початку конкурсу Відділ затверджує текст оголошення про проведення конкурсу, в якому зазначаються: пріоритетні завдання, що відповідають селищним програмам і на виконання яких повинні спрямовуватися програми (проекти, заходи), розроблені учасниками конкурсу; граничний обсяг фінансування за рахунок коштів бюджету селищної територіальної громади однієї програми (проекту, заходу); перелік видів діяльності, що можуть бути підтримані організатором конкурсу; вимоги до конкурсної пропозиції; адреса, за якою приймаються конкурсні пропозиції; строки подання конкурсних пропозицій; строки проведення конкурсу.
- Для отримання коштів бюджету Новооржицької селищної територіальної громади громадська організація у строк, визначений в оголошенні про проведення Конкурсного відбору, подає до Відділу заяву про участь у конкурсі (за формою, наведеною у додатку 1 до цього Порядку), та відповідним пакетом документів.
- До заяви додаються:
1) копія статуту (положення) громадської організації;
2) витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
3) копія довідки про взяття громадської організації на облік у територіальні органи державної податкової служби у Полтавській області;
4) копія договору оренди приміщення комунальної власності, яку займає громадська організація (за наявності);
5) конкурсна пропозиція - розроблені проекти (заходи), які громадська організація планує реалізувати у році надання фінансової підтримки, підписані керівником організації (за формою, наведеною у додатку 2 до цього Порядку);
6) звіт про діяльність громадської організації за рік, який передує року надання фінансової підтримки (за формою, наведеною у додатку 3 до цього Порядку), підписаний керівником та скріплений печаткою громадської організації (для новостворених громадських організацій - перспективний план діяльності);
7) звіт про використання (у разі їх отримання) коштів бюджету селищної територіальної громади за рік, який передує року надання фінансової підтримки, підписаний керівником та скріплений печаткою громадської організації (за формою, наведеною у додатку 4 до цього Порядку);
8) список членів організації (за формою, наведеною у додатку 5 до цього Порядку).
-
- Громадська організація несе відповідальність за достовірність поданої інформації.
- Конкурсний відбір
3. Конкурсний відбір включає в себе:
3.1.розгляд конкурсних пропозицій та документів на відповідність вимогам цього Порядку;формування рейтингу громадських організацій (за результатами підрахунку балів), який здійснюється відповідно до критеріїв, зазначених у пункті 3.3 цього Порядку;
3.2. В межах затверджених бюджетних призначень та з урахуванням результату розгляду конкурсних пропозицій визначається перелік громадських організацій та розроблених ними проектів, на реалізацію яких буде надаватись фінансова підтримка з бюджету селищної територіальної громади, а також визначається розмір фінансової підтримки по кожній організації відповідно до результатів проведеного відбору.
- Критеріями відбору громадської організації є:
- відповідність розроблених проектів напрямкам і завданням, визначеним пріоритетними для Новооржицької територіальної громади (до 20 балів);
- наявність розрахунків та плану використання коштів бюджету селищної територіальної громади (до 20 балів);
- запланований перелік заходів, кількість охоплених осіб та очікуваний результат ( до 20 балів);
- співвідношення запланованих витрат на реалізацію проекту до витрат для здійснення статутної діяльності (до 20 балів);
- результати діяльності громадської організації та ефективності і раціональності використання коштів бюджету селищної територіальної громади за рік, який передує року надання фінансової підтримки (до 20 балів).
- Громадська організація може бути позбавлена від 1 до 10 балів від загальної кількості балів, набраних згідно з пунктом 3.3 цього Порядку, у разі, якщо:
- не освоєно (без поважних причин) кошти в обсязі, який перевищує 15% від суми передбаченої фінансової підтримки за рік, який передує року надання фінансової підтримки;
- несвоєчасно подано передбачену цим Порядком звітність.
- За результатами набраних балів Комісією формується рейтинг конкурсних пропозицій.
- Якщо конкурсна пропозиція за результатами проведеного комісією конкурсного відбору набирає більше 50 балів (зі 100 можливих), - заявка вважається такою, що пройшла конкурсний відбір, а громадська організація є переможцем.
- Якщо конкурсна пропозиція за результатами проведеного Комісією конкурсного відбору набирає менше 50 балів (зі 100 можливих), - заявка вважається такою, що не пройшла конкурсний відбір (не набрала прохідного балу).
- Розподіл коштів бюджету селищної територіальної громади здійснюється за результатами проведеного конкурсного відбору.
Якщо сума коштів, передбачених на відповідний бюджетний період для надання фінансової підтримки громадським організаціям, є недостатньою для надання такої підтримки у повному обсязі, розподіл коштів здійснюється пропорційно між громадськими організаціями, які пройшли конкурсний відбір, з - урахуванням його результатів.
Для забезпечення, в разі необхідності, реалізації додаткових проектів (заходів), поданих громадськими організаціями, Комісія має право залишати резерв нерозподілених коштів бюджету селищної територіальної громади.
- Про результати відбору та затверджені обсяги фінансування Відділ повідомляє громадську організацію у письмовій формі.
- Подані конкурсні пропозиції не повертаються учасникам конкурсного відбору.
4. Вимоги до використання коштів бюджету селищної територіальної громади.
4.1. З метою прозорого використання бюджетних коштів, громадські організації зобов’язані надавати запрошення для участі у заходах посадовим особам Новооржицької селищної ради на ім’я Голови комісії з питань надання фінансової підтримки громадським організаціям та надавати фото- або відеозвіт про проведений захід.
4.2. Після реєстрації фінансових зобов'язань громадські організації не пізніше наступного дня подають Відділу копію реєстру фінансових зобов'язань бюджетних коштів з відміткою органів державного казначейства.
4.3. Одержання та використання бюджетних коштів відображається в документах бухгалтерського обліку та фінансовій звітності громадської організації в установленому законодавством порядку.
4.4. Громадські організації – одержувачі бюджетних коштів до 20 січня наступного за звітним роком подають Відділу звіт про використання бюджетних коштів (Додаток 3 до Порядку).
4.5. Одержувачі бюджетних коштів зобов’язанні бути підключені до електронної системи АС «Є-Звітність» та вчасно подавати власну фінансову та бюджетну звітність.
4.6. У разі будь-яких змін (зміни назви організації, юридичної адреси) одержувачі бюджетних коштів зобов’язані повідомити Відділ не пізніше наступного дня.
4.7. При невиконанні пунктів 4.4. та 4.5. цього Порядку зупиняється фінансування організацій.
4.8. Відповідальність за нецільове використання бюджетних коштів покладається на одержувачів коштів. У разі виявлення нецільового використання бюджетних коштів громадською організацією зменшується фінансування на 20 відсотків на наступний рік.
4.9. Складання та подання фінансової і бюджетної звітності про використання коштів, а також контроль за їх цільовим та ефективним витрачанням здійснюється в установленому законодавством порядку.
Додаток 1
до Порядку надання фінансової підтримки громадським організаціям
|
|
Дата реєстрації заяви
|
|
Реєстраційний номер
|
|
Підпис секретаря конкурсної комісії
|
|
|
Заява
про участь у конкурсі з визначення програм (проектів, заходів),
розроблених громадськими організаціями, для реалізації яких надається фінансова підтримка з бюджету Новооржицької селищної територіальної громади
Найменування громадської організації
|
|
Назва програми (проекту, заходу)
|
|
Пріоритетні завдання, на вирішення яких спрямовано програму (проект, захід)
|
|
Загальна сума кошторису на здійснення програми (проекту, заходу) (словами)
|
|
Очікувана дата отримання фінансування бюджетних коштів (зазначити бажану дату надходження коштів на рахунок громадської організації)
|
|
Термін реалізації програми (проекту, заходу)
|
|
Прізвище, ім’я, по батькові керівника громадської організації, місцезнаходження (поштова адреса) громадської організації, телефон, факс, e-mail
|
|
Керівник або уповноважена особа
громадської організації _______ _____________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
МП
Дата ___________________
Додаток 2
до Порядку надання фінансової підтримки громадським організаціям
|
|
Опис
програми (проекту, заходу) та кошторис, із зазначенням необхідних для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) витрат
І. Загальні відомості
Повна назва програми (проекту, заходу)_______________________________
_______________________________________________________________________
Найменування громадської організації _____________________
_______________________________________________________________________
Місцезнаходження (поштова адреса) громадської організації , телефон, факс, e-mail ____________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Прізвище, ім’я, по батькові керівника громадської організації
_______________________________________________________________________
Банківські реквізити учасника конкурсу ______________________________
_______________________________________________________________________
Прізвище, ім’я, по батькові керівника програми (проекту, заходу), місце роботи, посада, контактні телефони_________________________________________
_______________________________________________________________________
ІІ. Опис програми (проекту, заходу)
Місце проведення та строк реалізації програми (проекту, заходу)__________
_______________________________________________________________________
Мета та завдання, на вирішення яких спрямовано програму (проект, захід)
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Цільова аудиторія, на яку спрямовано програму (проект, захід) _______________________________________________________________________
Очікувані результати та конкретні результативні показники виконання _______________________________________________________________________
План виконання (реалізації) програми (проекту, заходу)
Етапи реалізації програми (проекту, заходу)
|
Опис заходів для здійснення етапу
|
Строк реалізації етапу, місце проведення
|
Очікувані результати
|
Відповідальний виконавець на кожному етапі (прізвище та ініціали, посада)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Способи інформування громадськості про хід та результати виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) _____________________________________
_______________________________________________________________________
Як продовжуватиметься виконання програми (проекту, заходу) після припинення фінансування із бюджету селищної територіальної громади ______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Залучення до виконання програми (проекту, заходу) інших інститутів громадянського суспільства _______________________________________________
_______________________________________________________________________
Джерела фінансування (грн)
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми (проекту, заходу)
|
|
Очікуване фінансування з бюджету селищної територіальної громади
|
|
З яких джерел і яку частину коштів очікується отримати для виконання програми (проекту, заходу)
|
|
Внесок учасника конкурсу
|
|
ІІІ. Кошторис, із зазначенням необхідних для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) витрат
Кошторис на реалізацію проекту треба починати з нового аркуша, зазначати лише витрати, необхідні безпосередньо для реалізації проекту:
Основні категорії бюджету програми
|
Розраху-нок витрат
|
Сума фінансуван-ня з бюджету
міської територіальної громади (грн)
|
Внесок громадської організації (грн)
|
Сума коштів з інших джерел
(грн)
|
Загальна сума коштів на виконання програми (проекту, заходу)
(грн)
|
І. Назва статті
витрат
|
детальний опис видатків
|
|
|
|
|
|
Всього:
|
|
|
|
|
|
ІІ. Назва статті
витрат
|
детальний опис видатків
|
|
|
|
|
|
Всього:
|
|
|
|
|
|
Загальна сума внесків
|
|
|
|
|
|
Процентне співвідношення внесків (%)
|
|
|
|
|
|
Обґрунтування кількості товарів (робіт, послуг) з урахуванням чинних цін (тарифів), особливості програми (проекту, заходу) та принципу економного витрачання бюджетних коштів, а також максимальної ефективності їхнього використання__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Керівник або уповноважена особа
Громадської організації _______________ ________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
М.П.
Дата _________________
|
Додаток 3
до Порядку надання фінансової
підтримки громадським організаціям
|
Звіт
про діяльність громадської організації за _______ рік
Розділ 1. Загальні відомості про організацію
№
з/п
|
Тип інформації
|
Відомості
|
1.
|
Повна назва громадської організації
|
|
2.
|
Юридична адреса
|
|
3.
|
Фактична адреса здійснення діяльності
|
|
4.
|
Контакти організації
(телефон, електронна пошта)
|
|
5.
|
Облікова кількість членів громадської організації (осіб)
|
|
Розділ 2. Матеріально-технічна база
№
з/п
|
Назва показника
|
Кількість
|
Примітка
|
1.
|
Наявність власного та/або орендованого приміщення, яке перебуває у користуванні
(загальна площа, кв.м)
|
|
|
2.
|
Наявність комп’ютерів
|
|
|
3.
|
Наявність транспортних засобів
|
|
|
4.
|
Наявність спеціалізованого обладнання, техніки тощо, необхідне для статутної діяльності
|
|
|
Розділ 3. Джерела надходження коштів
№
з/п
|
Назва показника
|
тис. грн
|
1.
|
Державний бюджет України
|
|
2.
|
Обласний бюджет
|
|
3.
|
Місцевий бюджет
|
|
4.
|
Благодійна діяльність
|
|
5.
|
Членські внески
|
|
6.
|
Надходження з інших джерел
|
|
Розділ 4. Витрати коштів
№
з/п
|
Напрями використання коштів
|
Обсяг використаних коштів, грн
|
Опис
|
1.
|
Проведення заходів громадських організацій осіб з інвалідністю, ветеранів та жертв нацистських переслідувань, діяльність яких має соціальну спрямованість:
|
|
|
1.1
|
збори, зустрічі, конференції, засідання за «круглими столами»
|
|
|
1.2
|
спеціалізовані фестивалі, концерти, спортивні змагання, свята, вечори відпочинку, конкурси за участю творчих колективів об’єднань громадян, навчальні семінари
|
|
|
2.
|
Оплата послуг:
|
|
|
2.1
|
за користування комунальними послугами
|
|
|
2.2
|
за користування телефонним зв’язком
|
|
|
2.3
|
- за оренду приміщень;
- за користування послугами поштового зв’язку;
- поточного ремонту інвентарю та приміщень,
.
|
|
|
3.
|
Придбання:
- технічного оснащення,книжок, підручників, довідників, інформаційних листівок, зокрема шрифтом Брайля, спеціалізованими мовами та озвучених;
-подарункових товарів , газет, журналів з питань соціального захисту осіб з інвалідністю, ветеранів війни, внутрішньо переміщених осіб;
- канцелярських товарів.
|
|
|
4.
|
Матеріальне заохочення (винагорода) працівників організації в обсязі, що не перевищує 35 відсотків загального обсягу виділених бюджетних коштів громадській організації (із зазначенням кількості осіб, які отримали матеріальне заохочення)
|
|
|
5.
|
Проведення заходів соціального спрямування з нагоди визначних дат
відповідно до мети діяльності громадської організації
|
|
|
6.
|
Проведення зборів, конференцій, семінарів відповідно до мети діяльності громадської організації соціального спрямування
|
|
|
7.
|
Інші витрати коштів
|
|
|
Керівник організації ____________ _________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
МП
Додаток 4
до Порядку надання фінансової підтримки громадським організаціям
|
|
Підсумковий звіт
про виконання договору та обсяг коштів бюджету селищної територіальної громади, використаних на виконання (реалізацію) програми (проекту, заходу)
Повна назва громадської організації: _________________________________
_______________________________________________________________________
Назва програми (проекту, заходу) (далі – проект): _______________________
_______________________________________________________________________
Опис та перелік завдань, виконаних у рамках проекту (які завдання планувалося виконати і що зроблено стосовно кожного із завдань): ______________
_______________________________________________________________________
Термін реалізації проекту: початок____________________________________
закінчення___________________________________
Основні заходи з реалізації проекту:
Пор.
№
|
Заходи (завдання) проекту (форма їхньої організації)
|
Місце реалізації
|
Строки реалізації
|
1
|
2
|
3
|
4
|
|
|
|
|
Оцінка рівня заінтересованості та задоволеності потреб цільової аудиторії:_______________________________________________________________
Учасники проекту:
Пор.
№
|
Назва проекту (етапу)
|
Відповідальний виконавець на кожному етапі
|
Категорії учасників
|
Кількість учасників проекту, які беруть безпосередню участь у проекті, і видатки, утримання (або часткове утримання) яких фінансується з бюджету міської територіальної громади
|
Кількість учасників, охоплених проектом
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
|
|
|
|
|
|
Організації, які виступили партнерами під час реалізації проекту (здійснення заходу) (найменування, підпорядкування, поштова адреса, телефон, факс): ______________________________________________________________________
Особи, запрошені до участі у реалізації проекту (якщо вони не входили до складу учасників проекту):
Пор.
№
|
Назва проекту (етапу)
|
Категорії запрошених
|
Кількість запрошених
|
1
|
2
|
3
|
4
|
|
|
|
|
Залучені фахівці:
Пор.
№
|
Назва проекту (етапу)
|
Фах, спеціалізація залучених спеціалістів
|
Кількість залучених спеціалістів
|
1
|
2
|
3
|
4
|
|
|
|
|
Виконання показників та умов договору (додаткові матеріали додаються):
Пор.
№
|
Опис та перелік завдань проекту
|
Результативні показники проекту (кількісні та якісні)
|
Причини невиконання умов договору в повному обсязі або частково (за потреби)
|
Оцінка рівня заінтересованості та задоволеності потреб цільової аудиторії, на яку спрямовувався проект
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
|
|
|
|
|
Дані про оприлюднення інформації, пов’язаної з реалізацією проекту (вказати публікації в засобах масової інформації, оприлюднення на веб-сайтах тощо)__________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
Інформаційна підтримка проекту (обов’язково додаються ксерокопії публікацій, примірники інформаційних матеріалів):
Пор.
№
|
Назва ЗМІ/теле-,
радіоканалу
|
Рівень розповсюдження (всеукраїнський, обласний, місцевий, районний; видання громадської організації (недержавних організацій)
|
Назва публікації (програми)
|
Дата публікації (ефіру)
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
|
|
|
|
|
Видання та розповсюдження інформаційно-методичних матеріалів:
Пор.
№
|
Види інформаційно-методичних матеріалів
|
Назва інформаційно-методичних матеріалів
|
Спрямова-ність
|
Кількість
|
Місце розповсюджен-ня та категорії населення, які їх отримали
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
|
|
|
|
|
|
План використання громадським організаціям результатів реалізації проекту:________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
Результативні показники реалізації проекту (кількісні та якісні показники результатів реалізації ____________________________________________________
Показники, що характеризують реалізацію проекту:
Пор.
№
|
Показники
|
Одиниця виміру
|
Значення
|
1
|
Продукту
|
|
|
|
|
|
|
2
|
Якості
|
|
|
|
|
|
|
Перелік додаткових матеріалів (за наявності):___________________________
_______________________________________________________________________
Причини невиконання затвердженого плану (вказати причини та фактори, що перешкоджали реалізації проекту, пропозиції щодо впливу на ці фактори):______________________________________________________________________________________________________________________________________
Фінансовий звіт за результатами реалізації проекту:
Назва статті
|
Затверджено у кошторисі
|
Фактично профінансовано
|
Використано
|
Номер та назва докумен-та, що засвідчує витрати
|
За кошти бюджету селищноїтериторіальної громади
|
З інших джерел
|
За кошти бюджету селищноїтериторіальної громади
|
З інших джерел
|
За кошти бюджету селищної територіальної громади
|
З інших джерел
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього
|
|
|
|
|
|
|
|
До підсумкового звіту обов’язково додаються:
- усі розроблені та надруковані у межах проекту інформаційні, методичні, презентаційні та інші матеріали;
- програми та сценарні плани усіх проведених заходів;
- роздруковані матеріали з усіх проведених заходів;
- списки учасників заходів;
- копії матеріалів засобів масової інформації, в яких висвітлено відповідну діяльність;
- копії оціночних листів учасників заходів (у разі потреби).
Керівник проекту_______________ _______________ ____________
(підпис) (дата)
Бухгалтер_________________ _______________ ____________
(підпис) (дата)
Керівник громадської
організації _________________ _________________
(підпис) (дата)
М.П.
Дата надходження звіту _________________
Секретар конкурсної комісії ______________ _______________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
|
Додаток 5
до Порядку надання фінансової
підтримки громадським організаціям
|
СПИСОК
членів організації
за ________ рік
Назва громадської організації_________________________________________
__________________________________________________________________
№
з/п
|
ПІБ
|
Адреса/телефон
|
Пільгова категорія (статус)
|
ПІБ дитини з інвалідністю/особи з інвалідністю, дата народження
|
1.
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
Керівник організації ____________ ________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
МП
Додаток 6
до Порядку надання фінансової
підтримки громадським організаціям
Положення
про комісію з питань надання фінансової підтримки громадським організаціям
- Загальні положення
- Комісія з питань надання фінансової підтримки громадським організаціям (далі — Комісія) створена з метою здійснення конкурсного відбору розроблених громадськими організаціями, зареєстрованих у Новооржицькій територіальній громаді (далі - громадські організації) проектів (заходів), які відповідають напрямкам і завданням, визначеним пріоритетними для територіальної громади, які громадська організація планує реалізувати у році надання фінансової підтримки, та вирішення спірних питань.
- Комісія у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України, актами Кабінету Міністрів України, розпорядженнями міського голови, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету іншими нормативно-правовими актами, Порядком надання фінансової підтримки громадським організаціям, та цим Положенням.
- Комісія утворюється у складі голови, заступника голови, секретаря і членів комісії та діє на постійній основі.
- Склад комісії затверджується розпорядженням Новооржицького селищного голови.
- Члени комісії виконують свої обов’язки на громадських засадах.
- У разі відсутності голови комісії його обов'язки виконує заступник голови комісії.
- Організаційно-технічне забезпечення роботи комісії здійснює Новооржицька селищна рада.
- Порядок роботи комісії
-
- Організаційною формою роботи комісії є засідання, що скликаються головою комісії.
- Засідання комісії проводяться та є правомірними за умови присутності не менше 2/3 від загального складу комісії.
- Основними принципами діяльності комісії є законність, колегіальність, повнота розгляду поданих документів, обґрунтованість прийнятих рішень, компетентність членів комісії.
- Члени комісії здійснюють оцінку конкурсних пропозицій неупереджено та за результатами проставлених балів (відповідно до визначених критеріїв) визначають рейтинг конкурсних пропозицій.
- Рейтинг конкурсних пропозицій впорядковується за набраною кількістю балів від більшого до меншого.
- Члени комісії за результатами рейтингу визначають переможців конкурсного відбору.
- Члени комісії здійснюють розподіл коштів бюджету селищної територіальної громади, передбачених на надання фінансової підтримки серед громадських організацій - переможців конкурсного відбору.
- Рішення комісії приймаються простою більшістю голосів та оформляються протоколом, що підписується усіма членами комісії, які прийняли рішення.
До протоколів додається рейтинг конкурсних пропозицій.
3. Права комісії
3.1. Комісія відповідно до покладених на неї завдань, має право:
- розглядати питання, пов’язані з наданням фінансової підтримки громадським організаціям;
- приймати рішення щодо відмови у наданні (припинення надання) громадським організаціям фінансової підтримки;
- запитувати та одержувати в установленому порядку від громадських організацій документи та інші матеріали необхідні для виконання покладених на неї завдань;
- заслуховувати, при потребі, голів (представників) громадських організацій.
Секретар селищної ради Алла СКРИПНИК
|