Новооржицька громада
Полтавська область, Лубенський район

рішення селищної ради №14 «Про внесення змін до Статуту Лазірківського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) «Ромашка» у новій редакції»

Кількість переглядів: 21
Скликання: 8 скликання
Сесія: 46 сесія восьмого скликання
Тип документу: рішення селищної ради
Дата прийняття: 22.11.2023
Дата оприлюднення: 29.11.2023
Номер документу: 14
Назва документу: Про внесення змін до Статуту Лазірківського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) «Ромашка» у новій редакції
Прикріплені файли:

                                                              Фото без опису                                  

НОВООРЖИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЛУБЕНСЬКОГО  РАЙОНУ  ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Сорок шоста сесія восьмого скликання

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

22 листопада 2023 року                                                                                № 14

 

Про  внесення змін до Статуту

Лазірківського закладу

дошкільної освіти (дитячий садок)

«Ромашка» у новій редакції

 

Відповідно до ст. 12,20 Закону України «Про дошкільну освіту» 11 липня 2001 року № 2628-III, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»,  Положенням  про дошкільний навчальний заклад, затвердженим постановою КМУ від 12 березня 2003 року №305 (зі змінами), у зв’язку з невідповідністю адреси реєстрації юридичної особи селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Внести зміни до Статуту  Лазірківського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) «Ромашка»  (далі-Статут), затвердженого рішенням 22 сесії Новооржицької селищної ради восьмого скликання  від 28 січня 2022 року № 6, а саме викласти пункт 1. 3. розділу 1 Статуту в такій редакції:

«Юридична адреса закладу: 37710,  Полтавська область, Лубенський район, село Лазірки,  вулиця Гоголя, будинок 1а».

  1. Затвердити Статут Лазірківського закладу дошкільної освіти  (дитячий садок) «Ромашка» у новій редакції.
  2. Директору Лазірківського закладу дошкільної освіти (дитячий садок)   «Ромашка» (Кіндріцькій Н.В.) провести державну реєстрацію змін до Статуту.

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань фінансів, бюджету, планування соціально - економічного розвитку, інвестицій та міжнародного  співробітництва (голова комісії – Сергій Гришко).

 

Селищний голова                                                           Анатолій ТІТЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

до рішення сорок шостої сесії

восьмого скликання Новооржицької селищної ради

22 листопада 2023 року №_14____

 

 

 

 

 

 

С Т А Т У Т

 

 ЛАЗІРКІВСЬКОГО ЗАКЛАДУ

 ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ДИТЯЧИЙ САДОК) «РОМАШКА»  НОВООРЖИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

 

(нова редакція)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                        с. Лазірки

                                                              2023

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1. ЛАЗІРКІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ДИТЯЧИЙ САДОК) «РОМАШКА»  НОВООРЖИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  (далі - ЗАКЛАД) СКОРОЧЕНА НАЗВА: ЛАЗІРКІВСЬКИЙ ЗДО відкритий рішенням виконавчого комітету Лазірківської сільської ради №10 від 01.09.1980 року, переданий із спільної власності  територіальних громад Оржицького району у комунальну власність  Новооржицької селищної ради рішенням від 21 жовтня 2020 року № 794  сорок сьомої (позачергової) сесії районної ради   сьомого скликання  «Про  передачу комунальних установ, закладів та підприємств із спільної власності  територіальних громад Оржицького району у комунальну власність Новооржицької селищної ради».

        1.2. Лазірківський  заклад  дошкільної освіти (дитячий садок) «Ромашка» Новооржицької  селищної ради є правонаступником прав і обов’язків  Лазірківський    дошкільного навчального закладу  «Ромашка» Оржицької районної ради Полтавської області.       

        1.3. Юридична адреса ЗАКЛАДУ: 37710, Полтавська область,  Лубенський район, село Лазірки, вулиця Гоголя, будинок 1а.

1.4. ЗАКЛАД  є   юридичною   особою,   має   печатку  встановленого зразка, бланки з власними реквізитами підпорядковані виконавчому комітету Новооржицької селищної ради, ідентифікаційний код 39488797.

1.5. Засновник ЗАКЛАДУ Новооржицька селищна рада Полтавської області.

Засновник через делегування повноважень відділу освіти, молоді, спорту, культури і туризму виконавчого комітету Новооржицької  селищної ради здійснює фінансування ЗАКЛАДУ, його матеріально-технічне забезпечення, утримання будівлі з обладнанням і матеріалами, організовує ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей.

1.6. Тип ЗАКЛАДУ заклад дошкільної освіти (дитячий садок).

1.7. ЗАКЛАД  в своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України "Про освіту", “Про дошкільну освіту", Положенням про дошкільний навчальний заклад України (далі – Положення),   затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 р. №305 (зі змінами), іншими нормативно-правовими актами, наказами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує політику у сфері освіти, рішеннями Новооржицької селищної ради, наказами відділу освіти,  молоді, спорту, культури і туризму виконавчого комітету Новооржицької  селищної ради та власним Статутом.

1.8. Головною  метою  ЗАКЛАДУ  є  забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення їх потреб у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

1.9. Діяльність ЗАКЛАДУ направлена на реалізацію основних завдань  дошкільної освіти:

- збереження та зміцнення фізичного і психічного здоров’я дітей;

- формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів;

- забезпечення соціальної адаптації дітей та їх  готовності продовжувати освіту;

- виховання у дітей шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної мови, національних цінностей українського народу

1.10. ЗАКЛАД самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах компетенції, передбаченої законодавством України та цим Статутом.

1.11.ЗАКЛАД несе відповідальність перед особою, суспільством і державою за:

- реалізацію головних завдань дошкільної освіти, визначених Законом України "Про дошкільну освіту;

- забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту, рівня і обсягу;

- дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази.

1.12. Взаємовідносини між закладами дошкільної освіти, з юридичними і фізичними особами визначаються угодами, що укладені між ними.

 

2. КОМПЛЕКТУВАННЯ ЗАКЛАДУ

       2.1. ЗАКЛАД розрахований на 95 місць.

2.2. Кількість груп у ЗАКЛАДІ затверджується засновником за поданням керівника на початок навчального року щорічно.

2.3. У ЗАКЛАДІ функціонують групи загального розвитку з денним режимом перебування дітей та інклюзивна група для дітей з особливими освітніми потребами.

2.4. Наповнюваність груп ЗАКЛАДУ дітьми різного віку регулюється чинним законодавством. Кількість дітей у групах може встановлюватись власником залежно від демографічної ситуації.

2.5. Для зарахування дитини до ЗАКЛАДУ протягом календарного року батьками або особами, які їх замінюють, надається:

- медична довідка про стан здоров’я дитини;

- медична довідка про епідеміологічне оточення;

- свідоцтво про народження дитини;

- документи для встановлення батьківської плати;

- заява батьків або осіб, які їх замінюють.

2.6. За дитиною зберігається місце у ЗАКЛАДІ у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також літній період (75 днів).

       2.7.Відрахування дітей із ЗАКЛАДУ може здійснюватися:

- за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють;

- на підставі медичного висновку про стан здоров'я дитини, що виключає можливість її подальшого перебування в закладі дошкільної освіти цього типу;

- у разі невнесення без поважних причин батьківської доплати за харчування дитини протягом 2-х місяців.

 

 

 

2.8. Термін письмового повідомлення батьків або осіб, які їх замінюють, про відрахування дитини становить 10 днів.

2.9. Під час прийому дитини у ЗАКЛАД директор зобов’язаний ознайомити батьків або осіб, які їх заміняють, із Статутом та іншими документами, що регламентують роботу ЗАКЛАДУ.

2.10.У разі необхідності  ЗАКЛАДОМ  здійснюється соціально-педагогічний патронат сім’ї.

       2.11. Переведення дітей з однієї вікової групи до іншої, формування новостворених груп з денним перебуванням здійснюється наприкінці навчального року (травень).

3.   РЕЖИМ РОБОТИ ЗАКЛАДУ

 

3.1. ЗАКЛАД працює за п'ятиденним робочим тижнем, протягом 10.5 годин. Вихідні дні: субота, неділя, святкові.

   3.2. Щоденний графік роботи дошкільного закладу: з 7.00 до 17.30

 

4. ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ЗАКЛАДІ

 

4.1. Навчальний рік у ЗАКЛАДІ починається 1 вересня і закінчується  31 травня наступного року. З 1 червня до 31 серпня (оздоровчий період) у ЗАКЛАДІ проводиться оздоровлення дітей.

4.2. ЗАКЛАД здійснює свою діяльність відповідно до річного плану роботи, який складається на навчальний рік та період оздоровлення.

4.3 План роботи ЗАКЛАДУ схвалюється педагогічною радою закладу та затверджується керівником .

4.4. У ЗАКЛАДІ визначена українська мова навчання і виховання дітей.

       4.5.  Зміст дошкільної освіти визначається Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні та реалізується згідно з Державною базовою програмою, навчально – методичними посібниками, затвердженими Міністерством освіти і науки України.

       4.6. Освітній процес у ЗАКЛАДІ здійснюється за чинними програмами, затвердженими Міністерством  освіти і науки України   за вибором його педагогічного колективу.

4.7. ЗАКЛАД організовує освітній процес за напрямком Безпека життєдіяльності дітей дошкільного віку.

       4.8. ЗАКЛАД надає безоплатні додаткові освітні послуги :

консультації.  

 

5. ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ У ЗАКЛАДІ

 

5.1. Харчування у ЗАКЛАДІ здійснюється відповідно до ст.35 Закону України «Про дошкільну освіту», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. № 305 «Про затвердження норм  та порядку організації харчування у закладах освіти  та дитячих закладах  оздоровлення та відпочинку»,

наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01 жовтня 2012 року №599 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» та іншими чинними документами з  питань організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти.

      5.2.Забезпечення продуктами харчування здійснює ЗАКЛАД.

5.3. У ЗАКЛАДІ встановлено 3-х разове харчування

5.4. Контроль за організацією та якістю харчування,  закладкою продуктів харчування, кулінарною обробкою, виходом страв, смаковими якостями їжі, санітарним станом харчоблоку, правильністю зберігання, дотриманням термінів реалізації продуктів покладається на керівника та медичного працівника  ЗАКЛАДУ.

      5.5. Відповідно до статті 35 Закону України «Про дошкільну освіту» батьки або особи, які їх заміняють, вносять плату за харчування дітей у державному комунальному закладі дошкільної освіти в розмірі, що не менше 50 відсотків у сільській місцевості від вартості харчування на день.  Розмір встановлення плати за харчування дитини в ЗАКЛАДІ визначається засновником.

          Розмір оплати зменшується на 50 відсотків для батьків, у сім’ях яких троє і більше дітей.

Від оплати за харчування дітей звільняються батьки або особи, які їх замінюють, у сім’ях, у яких сукупний дохід на кожного члена за попередній квартал з урахуванням індексу зростання цін не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму), який щороку установлюється законом про Державний бюджет України для визначення права на звільнення від плати за харчування дитини  у державних і комунальних дошкільних навчальних закладах.

Від оплати за харчування дітей звільняються за рішенням засновника діти пільгових категорій:

  • діти-сироти;
  • діти позбавлені батьківського піклування;
  • діти з особливими освітніми потребами;
  • діти з інвалідністю;
  • діти із сімей,  які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям;
  • діти із сімей , батьки який беруть або брали участь у антитерористичній операції на сході України або загинули під час її проведення;
  • діти учасників бойових дій;
  • діти  із числа внутрішньо переміщених осіб;
  • діти зі статусом постраждалих внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів із тимчасово окупованих територій;
  • діти , один із батьків яких загинув (пропав безвісти), помер під час захисту незалежності  та суверенітету України.

 

6. МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДІТЕЙ У ЗАКЛАДІ

 

 6.1. Медичне обслуговування вихованців  ЗАКЛАДУ здійснюється медичним  працівником ЗАКЛАДУ та  спеціалістами Лазірківської амбулаторії загальної практики сімейної медицини, з якою укладається угода.

        6.2. Медичний персонал здійснює лікувально-профілактичні заходи, в тому числі проведення обов'язкових медичних оглядів, контроль за станом здоров'я, фізичним розвитком дитини, організацією фізичного виховання, загартуванням, дотриманням санітарно-гігієнічних норм та правил, режимом та якістю харчування.

 6.3. ЗАКЛАД надає приміщення і забезпечує належні умови для роботи медичного персоналу та проведення лікувально-профілактичних заходів.

 

7. УЧАСНИКИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

 

7.1 Учасниками освітнього процесу у ЗАКЛАДІ є: діти дошкільного віку, директор, педагогічні працівники, медичні працівники, помічники вихователів та інші працівники ЗАКЛАДУ, батьки або особи, які їх замінюють, фізичні особи, які надають освітні послуги у сфері дошкільної освіти.

7.2. За успіхи у роботі встановлюються такі форми матеріального та морального заохочення: грошові винагороди, премії, подяки, грамоти.

7.3. Права дитини у сфері дошкільної освіти:

безпечні та нешкідливі для здоров'я умови утримання, розвитку, виховання і  навчання;

• захист від будь-якої інформації, пропаганди та агітації, що завдає шкоди її здоров'ю, моральному та духовному розвитку;

• захист від будь-яких форм експлуатації та дій, які шкодять, здоров`ю дитини, а також фізичного та психічного насильства, приниження її гідності;

• здоровий спосіб життя.

7.4. Права батьків або осіб, які їх замінюють:

• обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування ЗАКЛАДУ • звертатися до відповідних органів управління освітою з питань розвитку, виховання і навчання своїх дітей;

• брати участь в покращенні організації освітнього процесу та зміцненні матеріально-технічної бази закладу;

• відмовлятися від запропонованих додаткових освітніх послуг;

• захищати законні інтереси своїх дітей у відповідних державних органах і суді.

  •  інші права, що не суперечать законодавству України.

Батьки або особи, які їх замінюють, зобов'язані:

    • своєчасно вносити плату за харчування дитини у встановленому порядку;

  • своєчасно повідомляти ЗАКЛАД про можливість відсутності або хвороби дитини;

  •  слідкувати за станом здоров'я дитини;

  • інші обов'язки, що не суперечать законодавству України.

     7.5.На посаду педагогічного працівника ЗАКЛАДУ призначається особа, яка має педагогічну освіту за відповідною спеціальністю, забезпечує результативність та якість роботи, а також фізичний і психічний стан якої дозволяє виконувати професійні обов'язки. Кількість педагогічних працівників ЗАКЛАДУ комплектується згідно штатного розпису  закладу дошкільної освіти затвердженого начальником відділу освіти,  молоді, спорту, культури і туризму виконавчого комітету Новооржицької селищної ради. Відповідно до статті 30 Закону України «Про дошкільну освіту» педагогічне навантаження педагогічним працівникам дошкільного закладу незалежно від підпорядкування, типу і форми власності відповідно становить:

- вихователя групи загального розвитку - 30 годин;

- музичного керівника – 24 години, на тиждень, що відповідає тарифній ставці.     Розміри тарифних ставок інших педагогічних працівників ЗАКЛАДУ встановлюються  Кабінетом Міністрів України. Оплата праці педагогічних працівників, спеціалістів, обслуговуючого персоналу та інших працівників ЗАКЛАДУ здійснюється згідно з Кодексом законів про працю України та іншими нормативно-правовими актами.

         7.6. Трудові відносини у ЗАКЛАДІ регулюються законодавством України про працю, Законами України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", іншими чинними нормативно-правовими актами, правилами внутрішнього трудового розпорядку.

7.7.Педагогічні працівники мають право:

       • на вільний вибір педагогічно доцільних форм, методів і засобів роботи з дітьми;

• брати участь у роботі органів самоврядування ЗАКЛАДУ;

• на підвищення кваліфікації, участь у методичних об'єднаннях, нарадах тощо;

• проводити в установленому порядку науково-дослідну, експериментальну, пошукову роботу;

• вносити пропозиції щодо поліпшення роботи ЗАКЛАДУ;

• на соціальне та матеріальне забезпечення відповідно до законодавства;

•об'єднуватися у професійні спілки та бути членами інших об’єднань громадян, діяльність яких не заборонена законодавством;

• на захист професійної честі та власної гідності;

• інші права, що не суперечать законодавству України.

7.8. Педагогічні працівники зобов'язані:

• виконувати Статут, правила внутрішнього розпорядку, умови контракту чи трудового договору;

• дотримуватися педагогічної етики, норм загальнолюдської моралі, поважати гідність дитини та її батьків;

• забезпечувати емоційний комфорт, захист дитини від будь-яких форм експлуатації та дій, які шкодять її здоров'ю, а також від фізичного та психологічного насильства;

• брати участь у роботі педагогічної ради та інших заходах, пов'язаних з підвищенням професійного рівня, педагогічної майстерності, загальнополітичної культури;

• виконувати накази та розпорядження керівництва;

• інші обов'язки, що не суперечать законодавству України.

7.9. Педагогічні та інші працівники приймаються на роботу у ЗАКЛАДІ та звільняються з неї його керівником відповідно до чинного законодавства.

7.10 Працівники ЗАКЛАДУ несуть відповідальність за збереження життя, фізичне і психічне здоров’я дитини згідно із законодавством.

7.11.Працівники ЗАКЛАДУ у відповідності до статті 26 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" проходять періодичні безоплатні медичні огляди згідно законодавства.

7.12.Педагогічні працівники ЗАКЛАДУ підлягають атестації, яка здійснюється один раз на п'ять років, згідно з графіком, складеним безпосередньо у ЗАКЛАДІ,  відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України.

7.13. Педагогічні працівники, які систематично порушують Статут, правила внутрішнього розпорядку ЗАКЛАДУ, не виконують посадових обов'язків, умови колективного договору та/або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до чинного законодавства.

7.14. Педагогічне навантаження педагогічного працівника у сфері дошкільної освіти – час, призначений для здійснення освітнього процесу та регламентується нормативними документами  центрального органу виконавчої влади у сфері освіти і науки.

 

8. УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ

 

8.1. Управління ЗАКЛАДОМ здійснюється його засновником – Новооржицькою селищною радою через передачу повноважень відділу освіти, молоді, спорту, культури і туризму виконавчого комітету Новооржицької  селищної ради.

8.2.Безпосереднє керівництво роботою ЗАКЛАДУ здійснює його директор, який призначається і звільняється відділом освіти, молоді, спорту, культури і туризму виконавчого комітету Новооржицької  селищної ради із дотриманням чинного законодавства.

ДИРЕКТОР ЗАКЛАДУ:

• відповідає за реалізацію завдань дошкільної освіти, визначених Законом України "Про дошкільну освіту" та забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту і обсягу;

• здійснює керівництво і контроль за діяльністю ЗАКЛАДУ;

• діє від імені ЗАКЛАДУ, представляє його в усіх державних та інших органах, установах і організаціях, укладає угоди з юридичними та фізичними особами;

• розпоряджається в установленому порядку майном і коштами ЗАКЛАДУ і відповідає за дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази ЗАКЛАДУ;

• приймає  та звільняє з роботи працівників ЗАКЛАДУ;

• видає у межах своєї компетенції накази та розпорядження, контролює їх виконання;

• контролює організацію харчування і медичного обслуговування дітей;

• затверджує  правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції працівників за погодженням з   уповноваженою особою від трудового колективу;               

• забезпечує дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил техніки безпеки, вимог безпечної життєдіяльності дітей і працівників;

• контролює відповідність застосованих форм, методів і засобів розвитку, виховання і навчання дітей їх віковим, психофізіологічним особливостям, здібностям і потребам;

• підтримує ініціативу щодо вдосконалення освітньої роботи, заохочує творчі пошуки, дослідно-експериментальну роботу педагогів;

• організовує різні форми співпраці з батьками або особами, які їх замінюють;

• щороку звітує про освітню, методичну, економічну і фінансово-господарську діяльність ЗАКЛАДУ на загальних зборах (конференціях) колективу та батьків або осіб, які їх замінюють.

       8.3. Постійно діючий колегіальний орган у ЗАКЛАДІ - педагогічна рада.

До складу педагогічної ради входять: директор, педагогічні працівники,  інші спеціалісти. Можуть входити голови батьківських комітетів. Запрошеними з правом дорадчого голосу можуть бути представники громадських організацій, педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти, батьки або особи, які їх замінюють.

Головою педагогічної ради є директор  ЗАКЛАДУ.

Педагогічна рада закладу:

• розглядає питання освітнього процесу в ЗАКЛАДІ та приймає відповідні рішення;

• організовує роботу щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їх творчої ініціативи, впровадження досягнень науки, передового педагогічного досвіду;

• приймає рішення з інших питань професійної діяльності педагогічних працівників.

Робота педагогічної ради планується довільно відповідно до потреб ЗАКЛАДУ.

Кількість засідань педагогічної ради становить не менше трьох на рік.

8.4. Органом громадського самоврядування закладу є загальні збори колективу закладу та батьків або осіб, які їх замінюють, які скликаються не рідше одного разу на рік.

Кількість учасників загальних зборів від працівників ЗАКЛАДУ – 7, батьків - 30.

Термін їх повноважень становить 1 рік.

Рішення загальних зборів приймаються простою більшістю голосів від загальної кількості присутніх.

Загальні збори:

•  розглядають та приймають Статут, зміни і доповнення до нього;

• обирають раду ЗАКЛАДУ, її членів і голову, встановлюють терміни її повноважень;

• заслуховують звіт керівника ЗАКЛАДУ, голови ради ЗАКЛАДУ з питань статутної діяльності, дають їй оцінку шляхом таємного або відкритого голосування;

• розглядають питання освітньої, методичної та фінансово-господарської діяльності ЗАКЛАДУ;

• затверджують основні напрями вдосконалення роботи і розвитку ЗАКЛАДУ.

       8.5. У період між загальними зборами діє рада дошкільного закладу. Кількість засідань ради призначається за потребою.

Засідання ради дошкільного закладу є правомірним, якщо в ньому бере участь не менше двох третин її членів (працівники дошкільного закладу, батьки, засновники, спонсори та інші).

Рада закладу організовує виконання рішень загальних зборів, розглядає питання поліпшення умов для здобуття дошкільної освіти, зміцнення матеріально-технічної бази, поповнення й використання бюджету закладу, вносить пропозиції щодо мо­рального і матеріального заохочення учасників освітнього процесу, погоджує зміст і форми роботи з педагогічної освіти батьків.

 

             9. МАЙНО ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

 9.1. Майно ЗАКЛАДУ  перебуває у комунальній власності Новооржицької селищної ради  і закріплюється за  ЗАКЛАДОМ  на праві оперативного управління. Органом управління майна ЗАКЛАДУ є засновник (власник) – Новооржицька селищна рада. Будь – які дії щодо майна ЗАКЛАДУ (відчуження, передача в оренду, списання і т.д.), у тому числі укладення будь – яких правочинів щодо майна (інвестиційний договір, іпотечний договір, договір застави і т.д.), на підставі яких виникають права та обов’язки,  ЗАКЛАД здійснює відповідно до рішень засновника(власника). 

 9.2.ЗАКЛАДУ може передаватися в оперативне управління земельна ділянка, будівлі, споруди, комунікації, інвентар, обладнання та інші матеріальні цінності, вартість яких відображено у балансі  закладу.  

9.3. Майно ЗАКЛАДУ знаходиться на його балансі (будівлі, споруди, комунікації, інвентар, обладнання, спортивні та ігрові майданчики).

 9.4. ЗАКЛАД відповідно до чинного законодавства України користується землею, іншими природними ресурсами і несе  відповідальність  за  дотримання  вимог  та  норм з  їх  охорони. 

9.5. Вимоги до матеріально-технічної бази ЗАКЛАДУ визначаються відповідними будівельними та санітарно-гігієнічними нормами і правилами, а також Типовим переліком обов'язкового обладнання дошкільного навчального закладу, у тому числі корекційного, навчально-наочних посібників, іграшок, навчально-методичної, художньої та іншої літератури.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

10. ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ

 

        10.1.ЗАКЛАД є неприбутковою організацією.

        10.2.Джерелами фінансування ЗАКЛАДУ є кошти:                                                                                                            - бюджету Новооржицької селищної ради  у розмірі, передбаченому нормативами фінансування;                                                                                                                 - батьків або осіб, які їх замінюють;                                                                                                           - добровільні пожертвування і цільові внески фізичних і юридичних осіб.

         10.3. Фінансово-господарська діяльність ЗАКЛАДУ здійснюється на основі його кошторису, який складається і затверджується відділом освіти,  молоді, спорту, культури і туризму виконавчого комітету Новооржицької  селищної ради відповідно до законодавства .                                                                                         ЗАКЛАД за погодженням із засновником (власником) має право:

  • придбавати, орендувати необхідне йому обладнання та інше майно;
  • отримувати допомогу від підприємств, установ, організацій або фізичних осіб;

здавати в оренду приміщення, споруди, обладнання. юридичним та фізичним особам для провадження освітньої діяльності згідно із законодавством.

       10.4. Статистична звітність Ф - 85 - К про діяльність  ЗАКЛАДУ здійснюється відповідно до законодавства.

 10.5. Порядок ведення діловодства і бухгалтерського обліку в ЗАКЛАДІ визначається законодавством, нормативно-правовими актами та інших центральних органів виконавчої влади, яким підпорядковуються  заклади дошкільної освіти. За рішенням  засновника  ЗАКЛАДУ бухгалтерський облік здійснюється через централізовану бухгалтерію відділу освіти,  молоді, спорту, культури і туризму виконавчого комітету Новооржицької  селищної ради.

        10.6.  ЗАКЛАД відповідно до вимог чинного законодавства України відноситься до неприбуткових організацій і не є платником податків на прибуток.

Дохід, отриманий від фінансово-господарської діяльності, не може бути розподілений серед засновників (учасників), членів дошкільного ЗАКЛАДУ, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.

          Дохід, отриманий від фінансово-господарської діяльності ЗАКЛАДУвикористовуються виключно для фінансування видатків на утримання закладу, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених його установчими документ.

       10.7. Передача активів здійснюється одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховується до доходу бюджету в разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення). 

        10.8. ЗАКЛАД має право згідно із законодавством на придбання та оренду необхідного обладнання та інших матеріальних ресурсів, користуватися послугами підприємств, установ, організацій та фізичних осіб, фінансувати за рахунок власних коштів заходи, що сприяють поліпшенню соціально-побутових умов його працівників, здавати в оренду майно за згодою власника. Оренда приміщень ЗАКЛАДУ допускається, якщо вона не порушує умов перебування учасників освітнього процесу, і тільки за згодою власника.

11. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЗАКЛАДУ

11.1 Основною формою контролю за діяльністю ЗАКЛАДУ є державна атестація, що проводиться один раз на десять років у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.

11.2 Контроль за дотриманням ЗАКЛАДОМ державних вимог щодо змісту, рівня й обсягу дошкільної освіти здійснюється відділом освіти, молоді, спорту, культури і туризму виконавчого комітету Новооржицької  селищної ради.

11.3. Зміст, форми та періодичність контролю встановлюється засновником через передачу повноважень відділу освіти, молоді, спорту, культури і туризму виконавчого комітету Новооржицької  селищної ради.                                                                  

                                 12. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО СТАТУТУ

      12.1. Зміни та доповнення до Статуту ЗАКЛАДУ вносяться на підставі рішення засновника (власника) Новооржицької   селищної ради.

      12.2. Зміни до Статуту ЗАКЛАДУ реєструються у встановленому законодавством порядку та набирають чинності з моменту реєстрації уповноваженими органами державної реєстрації.

13. ПІДСТАВИ ТА ПОРЯДОК ЛІКВІДАЦІЇ,  РЕОРГАНІЗАЦІЇ ЗАКЛАДУ

        13.1. Реорганізація (злиття, приєднання, поділ, перетворення) і ліквідація ЗАКЛАДУ  здійснюється на підставі рішення сесії засновника (власника) Новооржицької   селищної ради.

       13.2. Ліквідація ЗАКЛАДУ здійснюється призначеною, рішенням засновника (власника) ліквідаційною комісією, а у випадках припинення діяльності ЗАКЛАДУ за рішенням господарського суду - ліквідатором, що призначається цим судом.

Ліквідаційна комісія (ліквідатор) оцінює майно ЗАКЛАДУ, виявляє його дебіторів і кредиторів, розраховується з ними, вживає заходи щодо сплати боргів ЗАКЛАДУ, третіми особами, складає ліквідаційний баланс і подає засновнику або суду.

       13.3. Ліквідація ЗАКЛАДУ вважається завершеною, а заклад таким, що припинив свою діяльність, з моменту внесення запису про це до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

        13.4. У разі припинення діяльності ЗАКЛАДУ (у результаті ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) його активи передаються одній або кільком неприбутковим організаціям, або зараховуються  до доходу бюджету, відповідно до рішення засновника, а саме Новооржицької   селищної ради.

  

 

 

    Директор                                                                                          Н.В.Кіндріцька

 

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь