рішення селищної ради №10 «Про внесення змін до Комплексної програми соціального захисту населення Новооржицької селищної ради на 2022 -2024 роки»
Скликання: | 8 скликання |
Сесія: | 42 сесія восьмого скликання |
Тип документу: | рішення селищної ради |
Дата прийняття: | 10.08.2023 |
Дата оприлюднення: | 17.08.2023 |
Номер документу: | 10 |
Назва документу: | Про внесення змін до Комплексної програми соціального захисту населення Новооржицької селищної ради на 2022 -2024 роки |
Прикріплені файли: |
|
НОВООРЖИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЛУБЕНСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Сорок друга сесія восьмого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
10 серпня 2023 року № 10
Про внесення змін до Комплексної програми соціального захисту населення Новооржицької селищної ради на 2022 -2024 роки
Відповідно до статті 26 Закону України ”Про місцеве самоврядування в Україні», статей 89, 91 Бюджетного кодексу України, з метою підвищення ефективності системи надання соціальної підтримки мешканцям Ноооржицької селищної ради , селищна рада
ВИРІШИЛА :
З М І НИ
до Комплексної програми соціального захисту населення Новооржицької селищної ради на 2022 -2024 роки
смт Новооржицьке
2023р.
1.Паспорт Комплексної програми соціального захисту населення Новооржицької селищної ради на 2022-2024 роки. (нова редакція) Паспорт Програми
2.Ресурсне забезпечення Комплексної програми соціального захисту населення Новооржицької селищної ради на 2022 -2024 роки (нова редакція)
тис. грн.
Програма реалізується протягом 2022-2024 років. Розробник залишає за собою право вносити проекти змін та доповнень з урахуванням прийнятих нормативних актів, потреб населення громади ,збільшення обсягів фінансування Програми. Фінансування заходів щодо виконання програми здійснюється за рахунок коштів бюджету Новооржицької селищної територіальної громади із залученням інших джерел фінансування, незаборонених законодавством.
3. Перелік завдань і заходів Програми та результативні показники. Напрями діяльності та заходи Програми: (нова редакція)
Секретар селищної ради Алла СКРИПНИК Додаток 5
до Комплексної програми соціального захисту населення населення Новооржицької селищної ради на 2022 -2024 р.
(нова редакція)
Порядок надання одноразової матеріальної допомоги на поховання військовослужбовців, які брали безпосередню участь у бойових діях з початку збройної агресії російської федерації та соціальної підтримки на поховання учасників антитерористичної операції, операції об’єднаних сил, військовослужбовців, які брали безпосередню участь у бойових діях з початку збройної агресії російської федерації (домовина, ритуальна атрибутика тощо)
1. Загальні положення
1.1. Цей порядок визначає механізм надання одноразової матеріальної допомоги на поховання військовослужбовців, які брали безпосередню участь у бойових діях з початку збройної агресії російської федерації та соціальної підтримки на поховання учасників антитерористичної операції, операції об’єднаних сил, військовослужбовців, які брали безпосередню участь у бойових діях з початку збройної агресії російської федерації (домовина, ритуальна атрибутика тощо) відповідно до статті 14 Закону України «Про поховання та похоронну справу» в частині організації поховання і ритуального обслуговування та Комплексної програми соціального захисту населення Новооржицької селищної ради на 2022 -2024 рр. 1.2. Цей порядок розповсюджується на членів родини та осіб, які зобов’язалися поховати померлого учасника антитерористичної операції, операції об’єднаних сил, військовослужбовців, які брали безпосередню участь у бойових діях з початку збройної агресії російської федерації, які на момент смерті були зареєстровані або проживали на території Новооржицької селищної територіальної громади. 1.3. Одноразова матеріальна допомога на поховання військовослужбовців, які брали безпосередню участь у бойових діях з початку збройної агресії російської федерації, в розмірі 15 тис. грн., надається шляхом перерахунку коштів на картковий рахунок заявника, або відшкодування витрат за ритуальні послуги фізичній особі-підприємцю, який надав ритуальні послуги на поховання відповідно до заяви члена родини про надання тієї чи іншої виду допомоги.
2. Умови надання одноразової матеріальної допомоги на поховання військовослужбовців, які брали безпосередню участь у бойових діях з початку збройної агресії російської федерації
2.1. Підставою для надання одноразової матеріальної допомоги на поховання військовослужбовців, які брали безпосередню участь у бойових діях з початку збройної агресії російської федерації, одному з членів родини, є письмова заява особи до виконавчого комітету Новооржицької селищної ради. У разі наявності неповнолітніх дітей заяву подає мати (батько) або опікун чи піклувальник з обов’язковим документальним підтвердженням (свідоцтво про народження дитини, рішення суду про призначення опіки). До заяви додаються: паспорт громадянина України; довідка про реєстраційний номер облікової картки платників податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідальний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті); витяг з державного реєстру актів цивільного стану громадян; копія свідоцтва про смерть; довідка військовослужбовця, що засвідчує участь в бойових діях з початку збройної агресії російської федерації; свідоцтво про шлюб, для виплати матеріальної допомоги дружині (чоловіку); свідоцтво про народження військовослужбовця, для виплати матеріальної допомоги батькам; довідка з реквізитами банківського рахунку заявника. 2.2. Одноразова матеріальна допомога на поховання надається одному з членів родини військовослужбовця. До кола членів родини військовослужбовця належать його дружина чи чоловік, їхні діти і батьки. Фінансування матеріальної допомоги здійснюється на картковий рахунок заявника відповідно до рішення виконавчого комітету Новооржицької селищної ради.
3. Умови надання соціальної підтримки на поховання учасників антитерористичної операції, операції об’єднаних сил, військовослужбовців, які брали безпосередню участь у бойових діях з початку збройної агресії російської федерації (домовина, ритуальна атрибутика тощо)
3.1. Соціальна підтримка здійснюється шляхом відшкодування витрат за ритуальну атрибутику фізичній особі-підприємцю на поховання учасників антитерористичної операції, операції об’єднаних сил, військовослужбовців, які брали безпосередню участь у бойових діях з початку збройної агресії російської федерації на банківський рахунок за надання ритуальних послуг або виконавцю волевиявлення, яка здійснила поховання за письмовою заявою особи (виконавця волевиявлення) або фізичної особи-підприємця до виконавчого комітету Новооржицької селищної ради. До заяви додаються: договір-замовлення на організацію та проведення поховання з надавачем ритуальних послуг; документ, що підтверджує вартість наданих ритуальних послуг; копія свідоцтва про смерть; копія документа, що підтверджує віднесення особи померлого (загиблого) до зазначеної категорії. 3.2. Безоплатно надаються такі послуги: надання труни; копання ями; надання ритуальної атрибутики тощо. 3.3.Фінансування витрат на соціальну підтримку на поховання учасників антитерористичної операції, операції об’єднаних сил, військовослужбовців, які брали безпосередню участь у бойових діях з початку збройної агресії російської федерації, проводиться за рахунок коштів бюджету Новооржицької селищної територіальної громади у межах передбачених видатків, затверджених на відповідний бюджетний період відділу соціального захисту населення Новооржицької селищної ради.
4. Умови відшкодування послуг по транспортуванню тіл військовослужбовців, які загинули (померли) у районах здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації
4.1. Відшкодування послуг по транспортуванню тіл військовослужбовців, які загинули (померли) у районах здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації здійснюється юридичній особі або фізичній особі- підприємцю, яка надала зазначені послуги на підставі заяви до виконавчого комітету Новооржицької селищної ради. До заяви додаються: лист територіального центру комплектування та соціальної підтримки про транспортування тіла; акт виконаних робіт. Документи подаються до відділу соціального захисту населення Новооржицької селищної ради. 4.2. Сума відшкодування складається із розрахунку 10 грн. за 1 км відстані по транспортуванню тіла військовослужбовця. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Секретар селищної ради Алла СКРИПНИК
Додаток
до рішення 42 сесії Новооржицької селищної ради восьмого скликання 10.08.2023 року № 9
Порядок
складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів комунальних підприємств та організацій Новооржицької селищної ради
1. Цей Порядок визначає порядок складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів комунальних підприємств та організацій Новооржицької селищної ради (далі Підприємство).
2. Під час складання фінансового плану, звіту про його виконання та підготовки пояснювальної записки Підприємство використовує рекомендації, зазначені в наказі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.03.2015 року № 205 «Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб’єкта господарювання державного сектору економіки» зі змінами.
Фінансовий план Підприємство складає за формою згідно з Додатком 1 до цього Порядку на наступний фінансовий рік та додає пояснювальну записку в довільній формі, виходячи зі статутних цілей та завдань Підприємства. Проект фінансового плану Підприємства на наступний фінансовий рік, виходячи з статутних цілей та завдань Підприємства, подається керівником Підприємства до Виконавчого комітету Новоожицької селищної ради, як виконавчого органу, у двох примірниках у паперовому та електронному вигляді щорічно до 1 вересня.
3. На фінансовому плані підприємства чи організації ставиться відмітка «Проєкт». До проєкту фінансового плану додаються наступні документи:
фінансова звітність на останню звітну дату поточного року за формою визначеною наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 №73 «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» (баланс (форма №1), звіт про фінансові результати (форма №2));
штатний розпис та тарифікаційний список працівників;
пояснювальна записка щодо обґрунтування фінансового плану, яка складається в довільній формі та включає результати аналізу його діяльності за попередній рік, а також показники в поточному році та на плановий рік.
4. Виконавчий комітет проводить аналіз проекту фінансового плану Підприємства на предмет відповідності законодавству України та спільним інтересам територіальної громади. Після проведення аналізу виконавчий комітет приймає рішення, щодо погодження чи повернення проекту фінансового плану Підприємства на доопрацювання з детальним обґрунтуванням відмови згідно з чинним законодавством. Про прийняте рішення виконавчий комітет повідомляє керівника Підприємства у письмовій формі протягом не більше 10 робочих днів з моменту отримання проекту фінансового плану Підприємства. У разі повернення проекту фінансового плану Підприємства керівник забезпечує його доопрацювання, враховуючи зауваження, та подає його на повторне погодження протягом не більше 10 робочих днів.
5. Погоджений проект фінансового плану Підприємства потім подається до фінансового відділу Новооржицької селищної ради для опрацювання. Фінансовий відділ опрацьовує матеріали протягом п’яти робочих днів та приймає рішення щодо подання керівником комунального підприємства чи організації фінансового плану для розгляду та затвердження рішенням Виконавчого комітету Новооржицької селищної ради чи повернення проєкту фінансового плану на доопрацювання.
6. Погоджений проект фінансового плану Підприємства розглядається та затверджується на засіданні сесії Новооржицької селищної ради не пізніше 01 грудня року, який передує плановому.
7. Зміни до затвердженого фінансового плану Підприємства вносяться не частіше одного разу на квартал впродовж планового року за необхідності. Проект змін до фінансового плану Підприємства, з пояснювальною запискою про причини таких змін, Підприємство готує і подає до виконавчого комітету Новооржицької селищної ради з відповідними документами, передбаченими п.3 Порядку. На фінансовому плані проставляється відмітка “Зміни” та дата затвердження змін.
8. Зміни до затвердженого фінансового плану Підприємства погоджуються Виконавчим комітетом Новооржицької селищної ради з подальшим затвердженням на сесії ради.
8. Контроль за своєчасним складанням фінансового плану Підприємства, а також за виконанням показників, затвердженого фінансового плану Підприємства, здійснює керівник Підприємства.
9. Керівник Підприємства подає до виконавчого комітету Новооржицької селищної ради звіт про виконання фінансового плану Підприємства згідно додатку 2 Порядку у терміни:
9.1. За рік - до 15 квітня року, що настає за звітним періодом. До річного звіту в паперовому вигляді додаються наступні копії документів:
фінансова звітність на останню звітну дату поточного року за формою визначеною наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 №73 «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» ( баланс (форма №1), звіт про фінансові результати (форма №2));
штатний розпис та тарифікаційний список працівників;
9.2. за I, II та III квартали - щокварталу не пізніше 45 днів після закінчення звітного періоду поточного року.
10. Квартальні та річний звіт виконання фінансового плану за результатами звіту керівника Підприємства подається на погодження Виконавчому комітету з подальшим затвердженням сесії ради.
11. Затверджений фінансовий план, зміни до фінансового плану та звіт про виконання фінансового плану публікуються на офіційному веб-сайті Новооржицької селищної територіальної громади.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Секретар селищної ради Алла СКРИПНИК