Новооржицька громада
Полтавська область, Лубенський район

рішення селищної ради №30 «Про затвердження Положення про старосту в новій редакції»

Кількість переглядів: 308
Скликання: 8 скликання
Сесія: 38 сесія восьмого скликання
Тип документу: рішення селищної ради
Дата прийняття: 28.03.2023
Дата оприлюднення: 15.03.2023
Номер документу: 30
Назва документу: Про затвердження Положення про старосту в новій редакції
Прикріплені файли:

Фото без опису           

НОВООРЖИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЛУБЕНСЬКОГО  РАЙОНУ  ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Тридцять восьма  сесія восьмого скликання

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

28   лютого  2023 року                                                                                      № 30

 

Про затвердження  Положення

про старосту в новій редакції

 

 

     Відповідно до частини 1 статті 541 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою  організації роботи  старости відповідного старостинського округу  Новооржицької селищної  ради, селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1.Затвердити Положення про старосту в новій редакції (додається).

2. Вважати таким, що втратило чинність рішення першої сесії восьмого скликання від 22.09.2021 р. 17 «Про затвердження Положення про старосту»

 3. Контроль за  виконанням цього  рішення  покласти  на  постійну  комісію  сільської  ради  з питань прав людини, законності, депутатської діяльності та етики.

 

 

 

 

 

 

Селищний  голова                                                       Анатолій   ТІТЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                     Додаток 1

до рішення п᾽ятнадтцятої  сесії Новооржицької  селищної ради  восьмого скликання

від  лютого  2023року№ ___

 

ПОЛОЖЕННЯ ПРО СТАРОСТУ

Новооржицької  селищної ради

1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

    1. Положення про старосту села (сіл), які увійшли до складу старостинського округу Новооржицької  селищної територіальної громади (далі – Положення) розроблено відповідно до Конституції України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про добровільне об’єднання територіальних громад», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеві вибори» та Регламенту селищної ради і визначає права і обов’язки старости, порядок його обрання та припинення повноважень, порядок звітування, відповідальність та інші питання, пов’язані з діяльністю старости.
    2. Положення затверджується виключно на пленарному засіданні селищної ради  .
    3. Старостинські округи утворюються виключно на пленарних засіданнях селищної ради.
    4. Перелік населених пунктів Новооржицької  селищної територіальної громади, в яких запроваджується посада старости, затверджується селищною радою. В населеному пункті, який є адміністративним центром Новооржицької  селищної територіальної громади, посада старости не запроваджується.

                             2. ПРАВОВИЙ  СТАТУС  СТАРОСТИ

    1. Староста затверджується селищною радою на строк її повноважень за пропозицією відповідного селищного голови, що вноситься за результатами громадського обговорення (громадських слухань, зборів громадян, інших форм консультацій з громадськістю), проведеного у межах відповідного старостинського округу.

Кандидатура старости вноситься на громадське обговорення (громадські слухання, збори громадян, інші форми консультацій з громадськістю) селищним головою та вважається погодженою з жителями відповідного старостинського округу, якщо в результаті громадського обговорення (громадських слухань, зборів громадян, інших форм консультацій з громадськістю) отримала таку підтримку у старостинському окрузі:

з кількістю жителів до 1500 - більше 20 відсотків голосів жителів від загальної кількості жителів відповідного старостинського округу, які є громадянами України і мають право голосу на виборах;

 

з кількістю жителів від 1500 до 10 тисяч - більше 17 відсотків голосів;

з кількістю жителів від 10 тисяч до 20 тисяч - більше 14 відсотків голосів; з кількістю жителів від 20 тисяч до 30 тисяч - більше 10 відсотків голосів;

з кількістю жителів більше 30 тисяч - більше 7 відсотків голосів жителів від загальної кількості жителів відповідного старостинського округу, які є громадянами України і мають право голосу на виборах.

За результатами проведеного громадського обговорення (громадських слухань, зборів громадян, інших форм консультацій з громадськістю) кандидатури старости складається протокол, який має містити такі відомості: дата (період) і місце проведення громадського обговорення (громадських слухань, зборів громадян, інших форм консультацій з громадськістю), кількість жителів відповідного старостинського округу, які є громадянами України і мають право голосу на виборах, відомості про кандидатуру старости, кількість учасників громадського обговорення (громадських слухань, зборів громадян, інших форм консультацій з громадськістю), які підтримали відповідну кандидатуру, із зазначенням прізвища, власного імені (усіх власних імен) та по батькові (за наявності), числа, місяця і року народження, серії та номера паспорта громадянина України (тимчасового посвідчення громадянина України - для осіб, недавно прийнятих до громадянства України), що засвідчується підписом таких учасників.

Кандидатура старости відповідного старостинського округу, не підтримана селищною радою, не може бути повторно внесена для затвердження в цьому старостинському окрузі протягом поточного скликання відповідної селищної ради.

Порядок проведення громадського обговорення (громадських слухань, зборів громадян, інших форм консультацій з громадськістю) кандидатури старости затверджується селищною радою.

    1. Староста працює на постійній основі в апараті відповідної ради та її виконавчого комітету, а в разі обрання членом цього виконавчого комітету - у виконавчому комітеті ради.
    2. Староста не може мати інший представницький мандат, суміщати свою службову діяльність з іншою посадою, у тому числі на громадських засадах, займатися іншою оплачуваною (крім викладацької, наукової і творчої діяльності, медичної практики, інструкторської та суддівської практики із спорту) або підприємницькою діяльністю.
    3. Порядок організації роботи старости визначається Законом України

«Про місцеве самоврядування в Україні», «Про добровільне об’єднання територіальних громад», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законами, а також цим Положенням.

    1. На старосту поширюються гарантії діяльності депутатів місцевих рад, передбачені Законом України «Про статус депутатів місцевих рад».

 

3. ПОВНОВАЖЕННЯ СТАРОСТИ

    1. Відповідно до статті 541 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» староста:
      1. уповноважений селищною радою, яка його затвердила, діяти в інтересах жителів відповідного старостинського округу у виконавчому органі селищної ради;
      2. бере участь у пленарних засіданнях селищної ради та засіданнях її постійних комісій з правом дорадчого голосу. Бере участь у засіданнях виконавчого комітету селищної ради;
      3. має право на гарантований виступ на пленарних засіданнях селищної ради, засіданнях її постійних комісій та виконавчого комітету з питань, що стосуються інтересів жителів відповідного старостинського округу;
      4. сприяє жителям відповідного старостинського округу у підготовці документів, що подаються до органів місцевого самоврядування та місцевих органів виконавчої влади, а також у поданні відповідних документів до зазначених органів. За рішенням відповідної селищної ради надає адміністративні послуги та виконує окремі завдання адміністратора центру надання адміністративних послуг;
      5. бере участь в організації виконання рішень селищної ради, її виконавчого комітету, розпоряджень селищного голови на території відповідного старостинського округу та у здійсненні контролю за їх виконанням;
      6. бере участь у підготовці пропозицій до проекту місцевого бюджету в частині фінансування програм, що реалізуються на території відповідного старостинського округу;
      7. вносить пропозиції до виконавчого комітету селищної ради з питань діяльності на території відповідного старостинського округу виконавчих органів селищної ради, підприємств, установ, організацій комунальної власності та їх посадових осіб;
      8. бере участь у підготовці проектів рішень селищної ради, що стосуються майна територіальної громади, розташованого на території відповідного старостинського округу;
      9. бере участь у здійсненні контролю за використанням об’єктів комунальної власності, розташованих на території відповідного старостинського округу;
      10. бере участь у здійсненні контролю за станом благоустрою відповідного старостинського округу та інформує селищного голову, виконавчі органи селищної ради про результати такого контролю;

 

      1. отримує від виконавчих органів селищної ради, підприємств, установ, організацій комунальної власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для здійснення наданих йому повноважень;
      2. сприяє утворенню та діяльності органів самоорганізації населення, організації та проведенню загальних зборів, громадських слухань та інших форм безпосередньої участі громадян у вирішенні питань місцевого значення у відповідному старостинському окрузі;
      3. здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та іншими законами України.
    1. Обов’язки старости:
  1. додержуватися Конституції та законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, Статуту територіальної громади, регламенту ради, цього Положення та інших нормативно-правових актів, що визначають порядок його діяльності та взаємовідносини з об’єднаною територіальною громадою, органами місцевого самоврядування та їхніми посадовими особами, громадою та її членами.
  2. брати участь у засіданнях виконавчого комітету ради, виконувати доручення ради, її виконавчого комітету, селищного голови, інформувати їх про виконання доручень;
  3. брати участь в організації та проведенні зборів членів відповідної громади та в оформленні документів цих зборів, вносити пропозиції до порядку денного зборів, організовувати виконання рішень зборів членів відповідної громади та здійснювати моніторинг їх виконання;
  4. сприяти виконанню на території відповідного старостинського округу програм соціально-економічного та культурного розвитку, затверджених рішенням ради, інших актів ради та її виконавчого комітету, вносити до виконавчого комітету, інших виконавчих органів ради пропозиції з цих питань.
  5. вести прийом членів громади згідно з визначеним у Статуті територіальної громади графіком, здійснювати моніторинг стану дотримання їхніх прав і законних інтересів у сфері соціального захисту, культури, освіти, фізичної культури та спорту, житлово-комунального господарства, реалізації ними права на працю та медичну допомогу;
  6. вести облік та узагальнювати пропозиції членів громади з питань соціально-економічного та культурного розвитку відповідного старостинського округу, соціального, побутового та транспортного обслуговування його жителів;
  7. приймати від членів внутрішньої громади заяви, адресовані органам місцевого самоврядування територіальної громади та їхнім посадовим особам, передавати їх за призначенням;
  8. здійснювати моніторинг благоустрою відповідного старостинського округу, вживати заходів до його підтримання в належному стані;

 

  1. здійснювати моніторинг за дотриманням на території відповідного старостинського округу громадського порядку, станом виконанням встановлених рішеннями ради правил з питань благоустрою території населених пунктів територіальної громади, забезпечення в них чистоти і порядку, торгівлі на ринках та зберігання тиші в громадських місцях тощо;
  2. контролювати дотримання правил використання об’єктів комунальної власності територіальної громади, що розташовані на території відповідного старостинського округу;
  3. сприяти діяльності органу (органам) самоорганізації населення відповідного старостинського округу;
  4. надавати практичну допомогу органам самоорганізації населення у виконанні ними своїх завдань та повноважень;
  5. не допускати на території відповідного старостинського округу дій чи бездіяльності, які можуть зашкодити інтересам територіальної громади та держави;
  6. своєчасно надавати інформацію до Реєстру об’єктів власності територіальної громади щодо об’єктів, які розташовані на території відповідного старостинського округу.
  7. періодично звітувати (не менш одного разу на рік) перед радою, зборами членів відповідної громади чи у інший спосіб, передбачений Регламентом селищної ради, про свою роботу;
  8. дотримуватися правил службової етики встановлених законодавчими актами України, Регламентом селищної ради, іншими актами її органів;
  9. виконувати поточні доручення ради та її виконавчого комітету, голови, звітувати про їх виконання;
  10. забезпечувати зберігання офіційних документів, пов'язаних з місцевим самоврядуванням відповідного старостинського округу, забезпечує доступ до них осіб, яким це право надано у встановленому законом порядку;
  11. вести діловодство, облік і звітність з передачею документів до архіву;
  12. надавати довідки, довідки – характеристики фізичним та юридичним особам, які проживають на території відповідного старостинського округу;
  13. здійснювати нотаріальні дії, керуючись у своїй діяльності Законами України, Порядком вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування;
  14. шанобливо ставитися до жителів села (сіл) відповідного старостинського округу та їхніх звернень до органів місцевого самоврядування.
    1. Староста має право:
  1. офіційно представляти громаду, її членів в органах місцевого самоврядування об’єднаної територіальної громади, брати участь з правом дорадчого голосу у пленарних засіданнях ради, засіданнях її постійних та

 

тимчасових комісій, на яких розглядаються питання, що зачіпають інтереси членів відповідної громади;

  1. одержувати від органів місцевого самоврядування об’єднаної територіальної громади та їхніх посадових осіб, а також від підприємств, установ, організацій комунальної форми власності, інститутів громадянського суспільства, що розташовані на території громади інформацію, документи та матеріали, які стосуються соціально-економічного та культурного розвитку відповідного старостинського округу;
  2. погоджувати проекти рішень ради та її виконавчого комітету щодо майна об’єднаної територіальної громади, розташованого на території відповідного старостинського округу;
  3. вносити пропозиції до порядку денного засідань виконавчого комітету ради з питань, які стосуються інтересів відповідної громади, оголошувати на засіданнях виконавчого комітету тексти заяв та звернень відповідної громади, її членів з питань, що стосуються інтересів громади чи інтересів територіальної громади загалом;
  4. порушувати у виконавчому комітеті ради питання про необхідність проведення перевірок з питань, віднесених до компетенції ради та її органів, діяльності підприємств, установ і організацій, розташованих на території відповідного старостинського округу незалежно від форми власності;
  5. вносити пропозиції щодо усунення недоліків і порушень керівникам підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, і органів, діяльність яких перевірялася відповідно до підпункту 5 цього пункту, а також органам, яким вони підпорядковані, порушувати питання про притягнення до відповідальності осіб, з вини яких сталося порушення;
  6. пропонувати питання для розгляду органом (органами) самоорганізації населення відповідного старостинського округу;
  7. вносити пропозиції щодо персонального складу громадських контрольних інспекцій, що створюються за рішенням загальних зборів об’єднаної територіальної громади, сприяти залученню членів внутрішньої громади до участі у здійсненні ними контрольних заходів на території відповідного старостинського округу;
  8. звертатися до державних правоохоронних органів у разі виявлення порушень громадського порядку на території відповідного старостинського округу.
    1. З метою запобігання негативним наслідкам реального, потенційного конфлікту інтересів староста бере участь у розгляді, підготовці та прийнятті виконавчим комітетом ради рішень, де може виникнути конфлікт його інтересів, за умови самостійного публічного оголошення про такий конфлікт під час засідання виконавчого комітету, на якому розглядається відповідне питання.

 

    1. Здійснення контролю за дотриманням вимог пункту 3.4 цього Положення, надання старості консультацій та роз’яснень щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, поводження з майном, що може бути неправомірною вигодою та подарунками, покладається на постійну комісію, визначену радою.

           4.ПОРЯДОК ОБРАННЯ ТА ПРИПИНЕННЯ ПОВНОВАЖЕНЬ            СТАРОСТИ

    1. Староста затверджується  селищною  радою на строк її повноважень за пропозицією відповідного селищного голови, що вноситься за результатами громадського обговорення (громадських слухань, зборів громадян, інших форм консультацій з громадськістю), проведеного у межах відповідного старостинського округу.
    2. Повноваження старости можуть бути достроково припинені за рішенням відповідної ради.
    3. Повноваження старости припиняються достроково у разі:
  1. його звернення з особистою заявою до селищної ради про складення ним повноважень старости;
  2. припинення громадянства України або виїзду на постійне проживання за межі України;
  3. набуття громадянства іншої держави;
  4. набрання законної сили обвинувальним вироком суду щодо нього;
  5. набрання законної сили рішенням суду про притягнення його до відповідальності за правопорушення, пов’язане з корупцією, яким накладено стягнення у виді позбавлення права займати посади або займатися діяльністю, що пов’язана з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування;

51) набрання законної сили рішенням суду про визнання його активів або активів, набутих за його дорученням іншими особами або в інших передбачених статтею 290 Цивільного процесуального кодексу України випадках, необґрунтованими та їх стягнення в дохід держави;

  1. набрання законної сили рішенням суду про визнання його недієздатним, безвісно відсутнім чи оголошення померлим;
  2. його смерті.
    1. Повноваження старости припиняються достроково, а відповідна особа звільняється з посади:
      1. з дня прийняття відповідною радою рішення, яким береться до відома зазначений факт;
      2. з дня, наступного за днем одержання радою або її виконавчим комітетом копії відповідного рішення суду, без прийняття рішення відповідної ради;
      3. з дня смерті, засвідченої свідоцтвом про смерть;

 

      1. з дня прийняття відповідною радою рішення про дострокове припинення повноважень старости;
      2. з дня набрання чинності актом Президента України про утворення відповідної військової адміністрації населеного пункту (населених пунктів).
    1. Повноваження старости можуть бути достроково припинені за рішенням селищної ради, якщо він порушує Конституцію або закони України, права і свободи громадян, не забезпечує здійснення наданих йому повноважень. Рішення про дострокове припинення повноважень старости рада приймає таємним або відкритим голосуванням більшістю голосів від загального складу ради.
    2. У разі звільнення з посади старости у зв'язку з достроковим припиненням його повноважень, а також у разі неможливості здійснення ним своїх повноважень, повноваження старости здійснює тимчасово виконуючий обов’язки старости, якого призначає селищний голова. Тимчасово виконуючий обов’язки старости здійснює зазначені повноваження з моменту призначення на цю посаду і до моменту початку повноважень старости відповідно до закону.

                                  5.ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРОСТИ

    1. Місце та режим роботи, правила внутрішнього розпорядку, діловодства та інші питання організації діяльності старости визначаються селищною радою та її виконавчим комітетом. Режим роботи старости відповідає режиму роботи ради.
    2. Час особистого прийому жителів старостою встановлюється розпорядженням селищного голови.
    3. Інформаційне, матеріально-технічне та фінансове забезпечення діяльності старости здійснюється виконавчим комітетом селищної ради і фінансується за рахунок бюджету селищної ради.
    4. Старості видається номерна печатка з метою надання адміністративних послуг жителям старостинського округу.

 

6. ПІДЗВІТНІСТЬ, ПІДКОНТРОЛЬНІСТЬ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТАРОСТИ

6.1.При здійсненні наданих повноважень староста є відповідальним і підзвітним селищній раді та підконтрольним сільському, селищному, міському голові.

 

6.2.Староста періодично, але не рідше одного разу на рік в строк до 31 березня кожного року, наступного за звітним, звітує про свою роботу:

-перед жителями відповідного старостинського округу на відкритій зустрічі,а на вимогу не менш як третини депутатів - у визначений  селищною  радою термін - перед такою радою.

 

6.3. Звіт старости - це інформація про результати його роботи, виконання ним в межах відповідного старостинського округу повноважень та завдань, доручень на посаді за певний період часу з відповідним аналізом позитивних і негативних тенденцій та пропозицій з подальшого удосконалення для забезпечення відкритості, прозорості і демократичності у своїй діяльності.

 

6.4. Апарат селищної  ради та її виконавчого комітету сприяє старості у підготовці звіту, а також організації та  проведенні звітування про результати його діяльності.

 

6.5.Звіт старости про результати його роботи складається у письмовій довільній формі (додаток …) за підписом старости та проставлянням печатки старости (у разі її наявності) і повинен містити інформацію (завдання та заходи, їх виконання в межах повноважень старости) про:

 

- здійснення повноважень, передбачених згідно із статтею 54-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

 

-здійснення повноважень, функцій і завдань, на виконання яких його уповноважено відповідно до рішень сільської/селищної/міської ради (виконавчого комітету такої ради), в т.ч. делегованих повноважень органів виконавчої влади;

 

-виконання завдань та вжиття заходів, до яких був залучений староста;

використання коштів бюджету територіальної громади на потреби та розвиток відповідного старостинського округу (наводяться дані щодо видатків місцевого бюджету в частині передбачених і використаних коштів, обсягів передбачених/використаних коштів у звітному періоді відносно аналогічного періоду попереднього року тощо).

 

-забезпечення прав, інтересів, потреб жителів старостинського округу.

 

- Звіт також повинен містити пропозиції стосовно діяльності старости у наступному звітному періоді.

 

-Звіт не повинен перевищувати за обсягом понад п'ять сторінок. До письмового звіту можуть додаватися інформаційно-довідкові матеріали обсягом не більш як 20 сторінок.

 

-Звіт відповідно до Закону України “Про доступ до публічної інформації” є публічною інформацією, тому згідно із цим Законом він надається суб’єкту запиту не пізніше, ніж п’ять робочих днів з дня отримання такого запиту.

                      7. ПОРЯДОК  ЗВІТУВАННЯ СТАРОСТИ.

7.1. Староста не рідше одного разу на рік протягом першого кварталу року, наступного за звітним, звітує перед жителями відповідного старостинського округу на відкритій зустрічі.

7.1.1. Відкрита зустріч - зустріч старости з жителями відповідного старостинського округу, без обмежень участі в ній. Відкрита зустріч може відбуватися як у приміщенні, що повинно вміщувати відповідну кількість жителів старостинського округу, або ж на відкритому просторі (у закладі відкритого типу), так і дистанційно із застосуванням технічних засобів комунікації, що дозволяють забезпечити участь жителів старостинського округу в ній.

7.1.2. Звітування відбувається у спосіб, що дає можливість жителям старостинського округу поставити запитання, висловити зауваження та внести пропозиції (усно, в телефонному режимі, письмово, електронною поштою чи через спеціально створену інтернет-платформу).

7.1.3. Інформація про зустріч старости із жителями старостинського округу, а також письмовий звіт старости про результати його роботи за відповідний період оприлюднюються відповідним структурним підрозділом апарату селищної ради та її виконавчого комітету на офіційному веб-сайті селищної ради та в адміністративному приміщенні цієї ради не пізніше, ніж за сім календарних днів до дня проведення такої зустрічі.

7.1.4. Порядок (регламент), спосіб проведення відкритої зустрічі старости з жителями відповідного старостинського округу визначається старостою на кожну з таких зустрічей окремо. Пріоритетним способом проведення відкритої зустрічі є зустріч, під час якої відбувається фізична присутність старости та жителів старостинського округу. У разі обгрунтованої неможливості організації та забезпечення такої зустрічі застосовуються інші способи проведення відкритої зустрічі.

У період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), правового режиму надзвичайного, воєнного станів, що введені в Україні чи в межах адміністративно-територіальної одиниці, до якої входить старостинський округ, звітування старости відповідно до розпорядження селищного  голови (посадової особи, що здійснює його повноваження) може бути організоване за допомогою онлайн-конференцій, інтернет-засобів зв’язку тощо з дотриманням пунктів 5.1.2 - 7.1.4 цього Положення.

7.1.5. Витрати, пов'язані з підготовкою, організацію та проведенням звіту старости перед жителями старостинського округу, здійснюються за рахунок бюджету відповідної територіальної громади у межах видатків, передбачених на ці цілі.

7.2. Староста на вимогу не менше, ніж однієї третини депутатів  від загального складу сільської/селищної/міської ради у визначений нею строк, звітує про результати своєї роботи перед такою радою.

7.2.1. Вимога депутатів селищної ради про звітування старости перед місцевою радою оформляється письмово за підписами депутатів такої ради, які ініціювали таке звітування.

7.2.2. Депутати можуть ініціювати звіт старости про результати його роботи за відповідний період як стосовно передбачених згідно із статтею 54-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» повноважень в цілому, так і про результати виконання того чи іншого повноваження, завдання, на виконання якого його уповноважено відповідно до рішень селищної ради (виконавчого комітету такої ради).

7.2.3. Розгляд питання про результати роботи старости на засіданн селищної ради здійснюється відповідно до Регламенту селищної   ради.

7.2.4. За результатами розгляду питання про результати роботи старости селищною  радою приймається відповідне рішення.

 

 

 

 

 

Селищний голова                                                       Анатолій   ТІТЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                    

 

 

 

 

                                                                                                                     Додаток

                                                                                        До  Положення  про  старосту, затвердженого

                                                                                  рішенням селищної ради   від   лютого 2023 р №

                                  

                                                                 ЗВІТ
                         про   результати   роботи  старости


 

1. Вступна частина

Стисло описується мета звіту, вказується період, за який відбувається звітування, або ж наводяться рішення чи сфера повноважень, стосовно яких відбувається звіт. 

2. Оцінка стану справ

Наводяться дані про результати діяльності за певний період (як правило, і у порівнянні з аналогічним минулим періодом), їх вплив на досягнення цілей і завдань, поставленої мети, розвиток старостинського округу, витрати, пов'язані з реалізацією передбачених заходів, та джерела їх покриття. Зазначається ставлення (оцінка) членів територіальної громади, які проживають в межах старостинського округу до діяльності, про результати якої відбувається звіт. Порівнюються планові розрахунки, показники з практичними існуючими результатами. За наявності недоліків зазначаються їх причини та дії з їх усунення та  уникнення у подальшій діяльності.

3. Заходи, що вживаються

Повідомляється про дії старости, спрямовані на забезпечення виконання визначених завдань, зокрема про додаткові заходи, які передбачено здійснити.

У разі потреби зазначаються проблеми, розв'язання яких потребує прийняття рішення або місцевої ради, або її виконавчого комітету.

 

_________________________________

староста N-ського старостинського округу

 

(підпис, печатка)

____________________

(ім'я та прізвище)

___ _______________ 20__ р.

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь