Новооржицька громада
Полтавська область, Лубенський район

рішення селищної ради №28 «Про внесення змін до Статуту Опорного закладу  «Новооржицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Новооржицької селищної ради» шляхом викладення  його в новій редакції»

Кількість переглядів: 40
Скликання: 8 скликання
Сесія: 31 сесія восьмого скликання
Тип документу: рішення селищної ради
Дата прийняття: 13.10.2022
Дата оприлюднення: 18.10.2022
Номер документу: 28
Назва документу: Про внесення змін до Статуту Опорного закладу  «Новооржицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Новооржицької селищної ради» шляхом викладення  його в новій редакції
Прикріплені файли:

          Фото без опису                                                                                                                                                                                                       

                           НОВООРЖИЦЬКА   СЕЛИЩНА   РАДА          

ЛУБЕНСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Тридцять перша сесія восьмого скликання

РІШЕННЯ

 

­­­­13 жовтня 2022 року                                                                                  № 28

 

 

Про внесення змін до Статуту

Опорного закладу  «Новооржицька

загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Новооржицької селищної ради»

шляхом викладення  його в новій редакції

         

Керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», згідно з рішенням двадцять дев’ятої  сесії восьмого скликання Новооржицької селищної ради від 16 серпня 2022 року  № 3 « Про ліквідацію філії «Воронинцівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Опорного закладу «Новооржицька загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Новооржицької селищної ради», у зв’язку з приведенням Статуту у відповідність до вимог чинного законодавства України селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Викласти та затвердити Статут Опорного закладу «Новооржицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Новооржицької селищної ради» у новій редакції. 

2. Уповноважити директора (Вініченко С.М.) підписати Статут Опорного закладу «Новооржицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Новооржицької селищної ради» у новій редакції від імені засновника.

3. Директору (Вініченко С.М.) забезпечити внесення змін до відомостей про юридичну особу Опорний заклад «Новооржицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Новооржицької селищної ради», що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців громадських формувань.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань комунальної власності, інфраструктури, транспорту, житлово-комунального господарства, земельних відносин, будівництва, архітектури та просторового планування, збереження навколишнього середовища, освіти, культури, охорони здоров’я, фізичного виховання та соціальної політики.

 

 

Селищний голова                                                  Анатолій ТІТЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

до рішення тридцять першої

сесії Новооржицької селищної

 восьмого скликання

від 13.10. 2022 № 28

 

СТАТУТ

Опорного закладу «Новооржицька  загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Новооржицької селищної ради»                                  

 

(у новій редакції)

 

                                          І. Загальна частина

 

1. Опорний заклад «Новооржицька загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів  Новооржицької селищної ради» (далі –  Опорний заклад)  створений  згідно чинного законодавства, рішенням п’ятнадцятої сесії районної ради сьомого скликання від 14 квітня 2017 року № 306 «Про затвердження результатів районного конкурсу на кращий проєкт опорної школи освітнього округу та визначення опорних закладів Оржицького району», знаходиться у комунальній власності територіальної громади Новооржицькї селищної ради Полтавської області.

Скорочена назва закладу  –  Новооржицький ОЗ.

   2. Опорний заклад «Новооржицька  загальноосвітня школа    І –ІІІ ступенів  Новооржицької селищної ради»  є юридичною особою – ідентифікаційний код 23548976,   має  штамп, печатку. 

Юридична адреса:

37714, Полтавська область, Лубенський район, смт Новооржицьке,                        вул. Освітня, 3, телефон  92694.

3. Засновником (власником)  закладу   є Новооржицька  селищна рада Полтавської області. Засновник  через орган управління -  виконавчий комітет  Новооржицької селищної ради, уповноважений орган  -  відділ  освіти, молоді, спорту, культури  і туризму виконавчого комітету Новооржицької  селищної ради ( далі- відділ освіти)  здійснює  управління та фінансування закладу, її матеріально-технічне забезпечення, надає землю, необхідні будівлі, споруди, інженерні комунікації, обладнання, організовує ремонт і господарське обслуговування приміщень, харчування та підвезення  дітей.

4. Опорний навчальний заклад в своїй  діяльності керується  Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», іншими законодавчими актами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, прийнятими відповідно до Конституції України та законів України, наказами  центрального органу виконавчої влади у сфері освіти і науки, інших центральних органів виконавчої влади, рішеннями органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, Положенням про освітній округ і Опорний заклад освіти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19 червня

 2019 року № 532, іншими нормативно-правовими актами, власним   Статутом.

5. Опорний  заклад –  заклад загальної середньої освіти, що надає повну загальну середню освіту, забезпечений кваліфікованими педагогічними кадрами, має сучасну матеріально-технічну і навчально-методичну базу, зручне розташування і забезпечує допрофільну підготовку та профільне навчання, поглиблене вивчення окремих предметів, здійснює науково-теоретичну і практичну підготовку учнівської молоді.

6. Опорний заклад здійснює освітню діяльність з урахуванням потреб осіб з інвалідністю, з особливими освітніми потребами; організовує підвезення учнів (вихованців)  та педагогічних працівників до Опорного закладу та  місця проживання.

7. Головною метою та завданнями діяльності Опорного закладу є:

-  створення єдиного освітнього простору;

-  створення єдиної системи виховної роботи;

-  забезпечення рівного доступу осіб до якісної освіти, в тому числі, осіб з особливими освітніми потребами;

- створення умов для здобуття особами загальної середньої освіти, впровадження допрофільної підготовки і профільного навчання, поглибленого вивчення окремих предметів, забезпечення всебічного розвитку особи, а також допрофесійного навчання незалежно від місця                     їх проживання;

- розробка та застосування сучасних педагогічних технологій, апробація освітніх інновацій, що суттєво поліпшують результати освітнього процесу;

- концентрація та ефективне використання наявних матеріально-технічних ресурсів суб’єктів округу,  спрямованих на задоволення освітніх потреб учнів, їх модернізація;

- пошук, відбір, навчання, виховання та розвиток обдарованих                         і здібних дітей.

8. Опорний  заклад самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах своєї компетенції, передбаченої законодавством України,                              та власним Статутом.

9. Опорний  заклад несе відповідальність перед особою, суспільством і державою за:

-  безпечні умови освітньої діяльності;

-  дотримання державних стандартів освіти;

-  дотримання договірних зобов’язань з іншими суб’єктами освітньої, виробничої, наукової діяльності, у тому числі зобов’язань за міжнародними угодами;

-  дотримання фінансової дисципліни.

10. У  Опорному закладі визначена українська мова навчання.

11. Класи  в Опорному закладі формуються за погодженням з відділом  освіти згідно з нормативами їх наповнюваності, встановленими законодавством, відповідно до кількості поданих заяв на зарахування до Опорного закладу. У разі, коли кількість дітей у класі менша за визначену нормативами, заклад  організовує заняття за іншою формою навчання, передбаченою законодавством.

           Поділ класів на групи для вивчення окремих предметів здійснюється  згідно  з нормативами, встановленими центральним  органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.

12. Опорний  заклад «Новооржицька  загальноосвітня школа                                І-ІІІ ступенів Новооржицької селищної ради» має право:

-  проходити в установленому порядку державний аудит;

-  визначати форми, методи і засоби організації освітнього процесу за погодженням із відділом освіти;                                       

-  запроваджувати поглиблене вивчення предметів та профілі навчання за згодою батьків та учнів;

- спільно з вищими навчальними закладами, науково-дослідними інститутами та центрами проводити науково-дослідну, експериментальну, пошукову роботу, що не  суперечить законодавству України;

-  визначати варіативну частину робочого навчального плану;

- в установленому порядку розробляти та впроваджувати експериментальні та індивідуальні робочі навчальні плани, погоджені центральним  органом виконавчої влади у сфері освіти і науки,  за поданнями Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації;

-  використовувати різні форми морального і матеріального заохочення до учасників освітнього процесу;

-  бути   власником   і   розпорядником   рухомого   і   нерухомого   майна згідно  з    законодавством України та власним Статутом;

- отримувати кошти і матеріальні цінності від органів виконавчої влади, юридичних і фізичних осіб;

- залишати у своєму розпорядженні   і   використовувати власні надходження  у порядку, визначеному законодавством України;

- розвивати власну соціальну базу: мережу спортивно-оздоровчих, лікувально-профілактичних і культурних підрозділів;                                                                              

-  висвітлювати діяльність освітньої установи на власному Інтернет-сайті.

13.  В Опорному закладі створюються та функціонують  різні методичні об’єднання, творчі групи.

            14. Медичне обслуговування учнів та відповідні умови для його організації забезпечуються Засновником (власником) і здійснюються Комунальним  некомерційним підприємством  «Оржицька центральна  районна  лікарня», Комунальним некомерційним  підприємством «Оржицький центр первинної медично-санітарної допомоги», працівниками амбулаторій  і ФАПів  та сестрою медичною закладу.

15. Взаємовідносини Опорного закладу з юридичними і фізичними особами визначаються угодами, що укладені між ними.

16. Опорний  заклад має  власну шкільну символіку.

           17. Поділ  класів  на  групи для вивчення окремих предметів                              в  Опорному  закладі   здійснюється   згідно   з нормативами, встановленими МОН.

  

 

ІІ. Зарахування учнів (вихованців) до Опорного закладу

та  їх відрахування

 

          18. Зарахування учнів (вихованців) до Опорного закладу здійснюється відповідно до законодавства та оформляється наказом директора  Опорного закладу.

19. Керівник Опорного  закладу зобов’язаний ознайомити дітей                    та їх батьків або осіб, які їх замінюють, з порядком зарахування до закладу, його Статутом, правилами внутрішнього розпорядку та іншими документами, що регламентують організацію освітнього процесу.

          20. Зарахування учнів до закладу здійснюється, як правило, до початку навчального року.

         21. Зарахування учнів до Опорного закладу   здійснюється за   наказом   директора  ОЗ    на підставі особистої заяви (для неповнолітніх — заяви батьків або осіб, які їх замінюють) або направлень відповідних органів управління освітою, а також свідоцтва про народження (копії), паспорта, медичної довідки встановленого зразка, документа про наявний рівень освіти (крім дітей, які вступають до першого класу).

Зарахування до всіх класів здійснюється без проведення конкурсу і, як правило, відповідно до території обслуговування.

        22.  До першого класу зараховуються, як правило, діти з шести років.

        23. Переведення учнів (вихованців) закладів до наступного класу здійснюється у порядку, встановленому МОН.

У разі вибуття учня з населеного пункту батьки або особи,                                 які їх замінюють, подають до закладу заяву із зазначенням причини вибуття.

У разі переходу учня до іншого навчального закладу для здобуття  загальної середньої освіти батьки або особи, які їх замінюють, подають                      до закладу заяву із зазначенням причини переходу та довідку,                                  що підтверджує факт зарахування дитини до іншого навчального закладу.

Іноземні громадяни та особи без громадянства зараховуються до закладу відповідно до законодавства та міжнародних договорів.

        24. В Опорному закладі, за бажанням їх батьків  або осіб, які їх замінюють,  при наявності належної навчально-матеріальної бази, педагогічних працівників, обслуговуючого персоналу створюються групи  продовженого дня. Групи створюються згідно нормативних документів.  Зарахування до  груп продовженого дня і відрахування дітей із них здійснюється наказом директора  Опорного закладу на підставі заяви батьків (осіб, які їх замінюють).

        25. Режим роботи груп продовженого дня визначається режимом роботи Опорного закладу.

ІІІ. Організація освітнього процесу

 

          3.1.  Опорний заклад  планує свою роботу самостійно відповідно до  Стратегії розвитку закладу, річного плану, затвердженого педагогічною радою.

У плані роботи відображаються найголовніші питання роботи закладу, визначаються перспективи його розвитку.

План роботи затверджується радою  Опорного закладу.

         3.2.Основним документом, що регулює  освітній  процес, є освітня програма,  робочий навчальний план, що складається на основі типових навчальних планів, розроблених   та затверджених центральним  органом виконавчої влади у сфері освіти і науки, із конкретизацією варіативної частини державних стандартів освіти і визначенням профілю навчання.

Робочий навчальний план Опорного закладу   погоджується радою ОЗ і затверджується відділом освіти.

Індивідуалізація і диференціація навчання у ОЗ   забезпечується шляхом реалізації інваріантної та варіативної частини.

У вигляді додатків до робочого навчального плану додаються розклад уроків (щоденний, тижневий) та режим роботи (щоденний, річний).

      3.3. Опорний заклад  розробляє та використовує в освітній діяльності одну освітню програму на кожному рівні (циклі) повної загальної середньої освіти або наскрізну освітню програму, розроблену для декількох рівнів освіти.

 Освітні програми можуть бути  розроблені на основі відповідної типової освітньої програми або освітніх програм, розроблених суб’єктами освітньої діяльності, науковими установами, фізичними чи юридичними особами і затверджених центральним органом виконавчої влади із забезпечення якості освіти відповідно до вимог цього Закону.

Рішення про використання  Опорним закладом  освітньої програми, розробленої на основі типової освітньої програми або іншої освітньої програми, приймається педагогічною радою  ОЗ.

Освітня програма ОЗ схвалюється педагогічною радою закладу та затверджується керівником.

    3.4.Опорний заклад забезпечує відповідність рівня  повної загальної середньої освіти державним стандартам освіти, єдність навчання і виховання. 

ОЗ працює  за навчальними програмами, модельними навчальними програмами,підручниками, посібниками, що мають відповідний гриф центрального  органу виконавчої влади у сфері освіти і науки, і забезпечує виконання навчально-виховних завдань на кожному ступені навчання відповідно до вікових особливостей та природних здібностей дітей.

ОЗ обирає форми, засоби  і методи навчання та виховання  відповідно                             до Законів України  «Про освіту», «Про повну  загальну середню освіту» та свого Статуту  з урахуванням специфіки закладу, профілю та інших особливостей організації освітнього  процесу.

   3.5. Опорний заклад  здійснює освітній  процес  за денною, індивідуальною (патронажною), дистанційною  та змішаною  формами  навчання та екстерно відповідно до Положень про індивідуальне, дистанційне навчання та екстернатом у системі загальної середньої освіти, затверджених центральним  органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.

Відповідно до поданих батьками або особами, які їх заміняють, заяв  заклад    за погодженням з відповідним  органом управління освітою створює умови для прискореного навчання та навчання екстерном. Організовуються інклюзивні класи.

    3.6.  Опорний заклад здійснює освітній процес  за груповою та індивідуальною формою навчання.

    3.7. Опорний заклад може виконувати освітні програми і надавати платні послуги на договірній основі згідно з переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України.

  3.8. Навчальний рік у закладі починається 1 вересня і закінчується                      не пізніше 1 липня наступного року.

   3.9. Структура навчального року (тривалість навчальних занять, поділ на чверті, семестри (триместри) та режим роботи Опорного закладу  встановлюються  директором Опорного закладу  у межах часу, передбаченого робочим навчальним планом, за погодженням з відділом освіти.

 3.10. Загальна тривалість канікул протягом навчального року не повинна становити менш як 30 календарних днів.

 3.11. Тривалість уроків у закладі становить: у 1-х класах – 35 хвилин,                  у 2-4-х класах – 40 хвилин, у 5-11-х (12-х) –  45 хвилин.

 3.12. Зміна тривалості уроків допускається за погодженням з відділом освіти та державної санітарно-епідеміологічної служби.

3.13. В умовах воєнного стану, для учнів, які перебувають  за кордоном допускається здобуття  освіти у другу зміну, початок занять повинен бути не пізніше 16:00 години.

В умовах воєнного стану, для учнів 1-4 класів, які здобувають освіту перебуваючи за кордоном, допускається організація дистанційної форми навчання у другу зміну.

В умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації іншого характеру безперервна тривалість навчальних занять при організації дистанційного навчання у синхронному форматі не повинна перевищувати для учнів:

• 1-2 класів - 2 навчальних занять по 30 хвилин або 3 - по 20 хвилин;

• 3-4 класів - 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 - по 30 хвилин, або 4 - по 20 хвилин;

• 5-6 класів - 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 - по 35 хвилин, або 4 - по 25 хвилин;

• 7-9 класів - 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 - по 40 хвилин, або 4 - по 30 хвилин, або 5 - по 25 хвилин;

 

  3.14.Для учнів 5-9-х класів допускається проведення підряд двох уроків під час лабораторних і контрольних робіт, написання творів, а також уроків трудового навчання. У 10-11-х (12-х) класах допускається проведення підряд                                            

двох уроків з одного предмета інваріантної та варіативної частини навчального плану і профільних дисциплін (предметів).

 3.15. У класах з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів допускається проведення підряд двох уроків з одного предмета інваріантної та варіативної частини.

 3.16. Заклад може обрати інші, крім уроку, форми організації освітнього процесу.

  3.17. Тривалість перерв між уроками встановлюється з урахуванням потреби в організації активного відпочинку і харчування учнів, але не менш як 10 хвилин, великої перерви (після другого або третього уроку) –                           20 хвилин.

  3.18. Розклад уроків Опорного закладу  складається відповідно до робочого навчального плану закладу з дотриманням педагогічних та санітарно-гігієнічних вимог і затверджується директором Опорного закладу.

 3.19. Щоденна кількість і послідовність навчальних занять визначається розкладом уроків, що складається на кожен семестр відповідно до санітарно-гігієнічних  та педагогічних вимог, погоджується радою закладу  і затверджується директором  Опорного закладу.

    Тижневий режим роботи Опорного закладу фіксується у розкладі навчальних занять.  

Рішення про доцільність проведення навчальної практики приймає педагогічна рада закладу.

    Крім різних форм обов'язкових навчальних занять, у Опорному закладі  проводяться   індивідуальні, групові, факультативні та інші позакласні заняття та заходи, що передбачені окремим розкладом і спрямовані на задоволення освітніх інтересів учнів та на розвиток  їх творчих здібностей, нахилів і обдарувань.

 3.20. Відволікання учнів від навчальних занять для провадження інших видів діяльності забороняється (крім випадків, передбачених законодавством).

  3.21. Залучення учнів до видів діяльності, не передбачених навчальною програмою та робочим навчальним планом закладу, дозволяється лише                     за їх згодою та згодою батьків або осіб, які їх замінюють.


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь