проєкти рішень селищної ради №/ «Про затвердження Регламенту роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Новооржицької селищної ради в новій редакції»
Скликання: | 8 скликання |
Сесія: | 20 сесія восьмого скликання |
Тип документу: | проєкти рішень селищної ради |
Дата прийняття: | 24.12.2021 |
Дата оприлюднення: | 11.01.2022 |
Номер документу: | / |
Назва документу: | Про затвердження Регламенту роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Новооржицької селищної ради в новій редакції |
Прикріплені файли: |
|
ПРОЕКТ
НОВООРЖИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЛУБЕНСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Двадцята сесія восьмого скликання
РІШЕННЯ
24 грудня 2021 року №
Про затвердження Регламенту роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Новооржицької селищної ради в новій редакції |
|
|
|
Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», постановами Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг» (із змінами), від 01 серпня 2013 року № 588, «Про затвердження Примірного регламенту Центру надання адміністративних послуг» (із змінами),розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» (із змінами), рішенням четвертої чергової сесії восьмого скликання Новооржицької селищної ради від 26.01.2021 року №18 «Про створення Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Новооржицької селищної ради» та з метою прояву ефективного врядування та надання якісних та доступних базових адміністративних послуг жителям Новооржицької селищної територіальної громади, селищна рада
В И Р І Ш И Л А:
1.Внести зміни до Регламенту роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Новооржицької селищної ради, затвердженого рішенням сьомої чергової сесії восьмого скликання Новооржицької селищної ради від 22.03.2021 року №12 «Про затвердження Регламенту роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Новооржицької селищної ради» шляхом викладення та затвердження його в новій редакції (Додаток 1).
2. Ліквідувати відділені робочі місця адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Новооржицької селищної ради у зв’язку з приведенням їх до кількості старостинських округів в Новооржицькій селищній раді (Додаток 2). 3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на на заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради (Гарбуз В.М.) та постійну депутатську комісію з питань прав людини, законності, запобігання корупції, регламенту та депутатської етики (Горбенко Н.В.).
Селищний голова Анатолій ТІТЕНКО
Пояснювальна записка до проекту рішення Новооржицької селищної ради «Про затвердження Регламенту роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Новооржицької селищної ради»
1. Даний проект рішення розроблений на підставі клопотання начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Новооржицької селищної ради», відповідно до статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги», постановами Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 588, «Про затвердження Примірного регламенту Центру надання адміністративних послуг» (із змінами та доповненнями), розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» (із змінами та доповненнями). Структура та зміст Регламенту Центру відповідає примірному Регламенту, затвердженому КМУ. Згідно Законів України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» від 10.12.2015 № 888, «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 26.11.2015 № 834, постанов КМУ «Про затвердження Примірного Регламенту центру надання адміністративних послуг» від 01.08.2013 №588 із змінами, «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру» від 02.03.2016 №207 (із змінами), «Деякі питання ведення Державного земельного кадастру» від 21.03.2015 №205 та ін., а також впровадженням адміністративних послуг, які надаються через Центр необхідно прийняти Регламент роботи Центру. Важливість затвердження Регламенту роботи Центру необхідна для: - впорядкування організації роботи Центру, дій адміністраторів Центру та адміністраторів на відділалених робочих місцях та їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг; - надання якісних адміністративних послуг, з метою поповнення місцевого бюджету. 2. Мета прийняття даного рішення є: - впорядкувати організацію роботи Центру, дій адміністраторів Центру та на віддалених робочих місцях та їх взаємодію із суб’єктами надання адміністративних послуг; - привести у відповідність до чинного законодавства основних засад організації діяльності та впорядкування роботи Центру; - реалізувати державну політику у сфері надання адміністративних послуг; - здійснити контроль за наданням адміністративних послуг у межах повноважень Центру; - забезпечити вільний доступ суб’єктам господарювання та населенню до інформації щодо порядку, умов, строків, вартості (у разі платності) адміністративних послуг, а також до інформації про стан, хід та результати розгляду заяв (клопотань, звернень) у відповідних адміністративних органах; - створити зручні і сприятливі умови отримання адміністративних послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечити відкритість інформації про діяльність органів виконавчої влади; - надати можливість отримати фахові консультації представників суб’єктів надання адміністративних послуг у приміщенні Центру у визначений графіком їх роботи час; - зменшити ризик виникнення корупційних діянь за рахунок зменшення або відсутності безпосереднього спілкування суб’єктів звернень з представниками адміністративних органів; - запровадити сучасні форми надання адміністративних послуг та підвищити якість їх надання. Прийняття даного проекту рішення дасть змогу впорядкувати діяльність у сфері надання адміністративних послуг, а саме забезпечить відкритість, прозорість та зрозумілість процедур з надання адміністративних послуг; раціональну мінімізацію кількості документів та процедурних дій, необхідних для надання адміністративних послуг; мінімізацію черг суб’єктів звернення в адміністративних органах; вивільнення (збільшення) часу в адміністративних органах для виконання посадових обов’язків стосовно якісного надання адміністративних послуг завдяки мінімізації або повній відсутності прямого спілкування з суб’єктами звернень; мінімізацію корупційної складової; оперативність у вирішенні питань, пов’язаних з наданням адміністративних послуг;формування в суспільстві позитивного іміджу місцевої влади. Крім того надання платних адміністративних послуг дозволить забезпечити надходження до місцевого бюджету.
Розробник проекту Оксана СИЛКА
|