проєкти рішень селищної ради №/ « Про внесення змін до Програми фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства «Новооржицький центр первинної медико-санітарної допомоги» Новооржицької селищної ради на 2022-2024 роки»
Скликання: | 8 скликання |
Сесія: | 19 (позачергова )сесія восьмого скликання |
Тип документу: | проєкти рішень селищної ради |
Дата прийняття: | 14.12.2021 |
Дата оприлюднення: | 14.12.2021 |
Номер документу: | / |
Назва документу: | Про внесення змін до Програми фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства «Новооржицький центр первинної медико-санітарної допомоги» Новооржицької селищної ради на 2022-2024 роки |
Прикріплені файли: |
|
ПРОЄКТ
НОВООРЖИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЛУБЕНСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Дев'ятнадцята сесія восьмого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
____________ 2021 року № ___
Про внесення змін до Програми
фінансової підтримки
комунального некомерційного підприємства
«Новооржицький центр первинної медико-санітарної допомоги» Новооржицької селищної ради на 2022-2024 роки
З метою подальшого удосконалення роботи в галузі охорони здоров’я, відповідно до Бюджетного кодексу України, керуючись пунктом 22 частини першої статті 26, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Новооржицька селищна рада
ВИРІШИЛА :
- Внести наступні зміни до Програму фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства « Новооржицький центр первинної медико – санітарної допомоги» Новооржицької селищної ради на 2022-2024 роки , затвердженої рішенням чотирнадцятої сесії Новооржицької селищної ради восьмого скликання від 20.08.2021 року №13( зі змінами):
1.1. Розділ «Паспорт Програми фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства «Новооржицький центр первинної медико-санітарної допомоги» Новооржицької селищної ради на 2022-2024 роки
викласти у наступній редакції (додаток 1).
1.2. Розділ «Ресурсне забезпечення Програми фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства «Новооржицький центр первинної медико-санітарної допомоги» Новооржицької селищної ради на 2022-2024 роки роки викласти у наступній редакції (додаток 2).
- Фінансовому відділу Новооржицької селищної ради передбачити фінансування заходів даної Програми.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування, фінансів, бюджету , планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.
Селищний голова Анатолій ТІТЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням 19 сесії
восьмого скликання
Новооржицької селищної ради від 24.12.2021 року
ПРОГРАМА
ФІНАНСОВОЇ ПІДТРИМКИ
комунальноГО некомерційноГО підприємствА
«НОВООРЖИЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ
МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ»
Новооржицької селищної ради
на 2022-2024 р.
Лубни
2021
Додаток 1
ПАСПОРТ ПРОГРАМИ
Програми фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства «Новооржицький центр первинної медико-санітарної допомоги» Новооржицької селищної ради на 2022-2024 роки
1 |
Ініціатор розроблення програми |
Виконавчий комітет Новооржицької селищної ради |
2 |
Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення програми |
ЗУ «Основи законодавства України про охорону здоров'я» |
3 |
Розробник програми |
Виконавчий комітет Новооржицької селищної ради ,Комунальне некомерційне підприємство «Лубенський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Лубенської районної ради Полтавської області |
4 |
Співрозробники пограми |
Комунальне некомерційне підприємство «Лубенський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Лубенської районної ради Полтавської області |
5 |
Відповідальний виконавець програми |
Комунальне некомерційне підприємство «Новооржицький районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Новооржицької селищної ради |
6 |
Співвиконавці програми |
Виконавчий комітет Новооржицької селищної ради Комунальне некомерційне підприємство «Новооржицький районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Новооржицької селищної ради |
7 |
Мета |
Програми полягає у досягненні максимально можливого рівня здоров’я для всіх жителів територіальних громад, незалежно від їх віку, статі, соціального статусу, зміцнення і охорони здоров’я мешканців протягом усього їх життя. |
8 |
Термін реалізації програми |
2022-2024 рр. |
9 |
Загальний обсяг фінансування, необхідного для реалізації програми, всього, у тому числі: коштів місцевого бюджету коштів Державного бюджету коштів інших джерел |
5 917 730,00 Місцеві бюджети та інші джерела, не заборонені чинним законодавством |
10 |
Очікувані результати виконання |
|
11 |
Контроль за виконання (орган, уповноважений здійснювати контроль за виконанням) |
Новооржицька селищна рада |
1. Загальні положення.
Погіршення стану здоров’я населення, високі показники смертності осіб працездатного віку, зменшення середньої тривалості життя, нерівність у доступності медичної допомоги призводять до об’єктивного збільшення потреби у медичній допомозі, яку існуюча система охорони здоров’я задовольнити не в змозі.
За рекомендаціями Всесвітньої організації охорони здоров’я, підготовленими на основі кращого світового досвіду, лише розвиток первинної медико-санітарної допомоги на засадах сімейної медицини дасть змогу істотно вплинути на поліпшення демографічної ситуації, досягнути справедливого розподілу і раціонального використання бюджетних коштів.
У більшості держав світу на частку первинної медико-санітарної допомоги припадає до 80 відсотків загального обсягу медичних послуг, а питома вага чисельності лікарів загальної практики-сімейної медицини серед лікарів галузі охорони здоров’я становить 30-50 відсотків.
Первинна медико-санітарна допомога є на сьогодні частиною спеціалізованої амбулаторної допомоги, тому управління первинною допомогою без застосуванням економічних важелів практично неможливе.
Здоров’я людини є непересічною цінністю, має важливе значення у житті кожного з нас, становить ключовий аспект національної безпеки, визначає можливості досягнення індивідуального і суспільного добробуту та благополуччя, перспективи стійкого розвитку будь-якої країни в цілому, і кожної територіальної одиниці окремо.
Програма орієнтована на забезпечення надання якісної медичної допомоги населенню, за рахунок розвитку існуючих медичних послуг.
2. Визначення проблеми, на розв'язання якої спрямована Програма
Актуальність Програми підтримки комунального некомерційного підприємства «Новооржицький центр первинної медико-санітарної допомоги» Новооржицької селищної ради на 2022-2024 роки (далі – Програма) продиктована необхідністю поліпшення якості надання та доступності медичної допомоги населенню що проживає на території Новооржицької об’єднаної територіальної громади сіл Тарандинці, Духове, Карпилівка, Вили, Губське, Остапівка, Богодарівка, Єнківці, Біївці, Горобії, поліпшення матеріально-технічної бази, підвищення престижу праці медичних працівників первинної ланки з надання медичної допомоги, покращення їх соціального та економічного становища. Вона зумовлена, в першу чергу, необхідністю забезпечення первинної ланки медико-санітарної допомоги сімейними лікарями-лікарями загальної практики сімейної медицини, необхідністю поліпшення стану здоров’я населення шляхом забезпечення доступу до кваліфікованої первинної медико-санітарної допомоги, орієнтованої на інтегрований підхід до рішення медико-санітарних потреб окремих громадян, родин та громади в цілому.
Також актуальність значною мірою посилюється необхідністю виконання першочергових завдань, спрямованих на реалізацію політики децентралізації державного управління, які на галузевому рівні полягають в оптимізації мережі закладів охорони здоров’я з урахуванням територіальних потреб населення у медичній допомозі, доступність та ефективність якої залежить в першу чергу від організації надання первинної медико-санітарної допомоги.
Треба усвідомити, що ефективність процесу модернізації та функціонування медичної галузі, вирішення завдань покладених на первинну медико-санітарну допомогу можливе лише за умов дотримання основних принципів:
- належність до національної системи охорони здоров’я та первинність у контакті окремої особи чи родини з системою охорони здоров’я країни;
- максимальна наближеність до місця проживання та праці людини;
- максимальна доступність (за рівнем, обсягом, технологіями та терміном надання допомоги);
- відповідність професійної підготовки спеціалістів і матеріально-технічної бази її потребам;
- забезпечення потреб особливо вразливих груп населення (жінок, дітей, осіб із шкідливими умовами праці);
- регламентація обов’язків держави та громадськості щодо первинної медико-санітарної допомоги відповідними нормативними документами.
У межах первинної медико-санітарної допомоги саме загальна практика і сімейна медицина може забезпечити: доступні і прийнятні послуги для пацієнтів; справедливий розподіл ресурсів охорони здоров’я; інтегроване і координоване надання комплексних лікувальних, та профілактичних послуг; раціональне використання технологій і ресурсів наступних ланок охорони здоров’я, рентабельність первинної медико-санітарної допомоги.
Тому при розробці моделі первинної медико-санітарної допомоги на місцевому рівні необхідно закласти всі необхідні елементи, навіть якщо на даному етапі відсутні можливості для їх реалізації. Створення умов і пошук ресурсів під конкретні завдання створеної моделі первинної медико-санітарної допомоги (з усіма необхідними елементами) є основою її подальшого розвитку.
На території Новооржицької об&rs